Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Lagt det selv Herr Kaffebord? Liker løsningen og er interessert i å lage noe liknende selv.

Jepp, har laget det selv. Eneste jeg mangler er noen standoffs som kan holde hovedkortet på plass. Nå så ligger det bare løst oppå

Kaffebord:

Så det var du som stakk av med OCZ cruset ....

Det som jeg hadde lyst på :tease:

Jepp, var jeg som stjal det. Må si det smakte litt merkelig av den første kaffekoppen etter å ha brukt kruset til ymse blandinger av aceton og tørris på TX.

Liker forresten ikke det plexi-kabinettet til Microplex siden det ikke har muligheten til å ha hovedkortet øverst. Om det hadde hatt den muligheten så hadde det vært genialt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har bestilt nytt kabinett, Antec Nine Hundred. Skal legge ut noen bilder når jeg har bygd opp PC-en :D

Har Nine Hundred selv, er god luft gjenomstrømning i den... Men er trangt med 2x8800gtx..

Og er lite praktisk med strømforsyning nederst i kabinetter synes JEG ;)

Men vurdere å bytte til Cooler Master Stacker nVidia Edition nå som dem selger det på netshop... 4x140fan (or 300fan) i siden, 3x120fan i front, 1x120fan rear og 1x120fan i top...

Endret av OpelPower
Lenke til kommentar
Har bestilt nytt kabinett, Antec Nine Hundred. Skal legge ut noen bilder når jeg har bygd opp PC-en :D

Har Nine Hundred selv, er god luft gjenomstrømning i den... Men er trangt med 2x8800gtx..

Men vurdere å bytte til Cooler Master Stacker nVidia Edition nå som dem selger det på netshop... 4x140fan (or 300fan) i siden, 3x120fan i front, 1x120fan rear og 1x120fan i top...

det kabinettet har de hos komplett også. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341433

Lenke til kommentar

det kabinettet har de hos komplett også. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341433

HAHA, der kan dere se hvor mye jeg følger med :blush: , har dem hatt det lenge... Angrer selv som faen at jeg kjøpte Antec Nine Hundred og 800w PSU, nå etter at jeg har sett hvor trengt det kan vere... Se selv på side 226 vis dere føler for det...

Lenke til kommentar

Jeg ble litt fascinert av Kaffebord sitt "kabinett", så jeg satte i gang etter jobb med å lage et eget. Det tok et par timer, en gammel hylleplate, et kosteskaft, sag, drill, og alt fungerte på første oppstart! Gøy å få brukt utgått hardware man har liggende. Kjekt med power og reset på hovedkortet også....

open_box2.jpg

open_box1.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Hvorfor er det så gøy og se på andre sine datar?

Fordi de fleste PC-er er helt forskjellige enn din(e) egen. Det er forskjellen man synes er interessant.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det så gøy og se på andre sine datar?

Som mange andre her har sagt, det er spennende å se hvordan andre har gjort det, er vel omtrent ingen like PC-er i verden (utenom PC-er fra HP, Acer osv..), så er alltid gøy å se forskjellige PC-er.

Ofte, når jeg er hos noen som har en PC jeg aldri har sett før, gransker kabinettet, og spør om å få se innvendig (eller hvis det er en "ferdig-pc", prøve å få sett inn i kabinettet på noe vis).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...