Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Lagt det selv Herr Kaffebord? Liker løsningen og er interessert i å lage noe liknende selv. Jepp, har laget det selv. Eneste jeg mangler er noen standoffs som kan holde hovedkortet på plass. Nå så ligger det bare løst oppå Kaffebord: Så det var du som stakk av med OCZ cruset .... Det som jeg hadde lyst på Jepp, var jeg som stjal det. Må si det smakte litt merkelig av den første kaffekoppen etter å ha brukt kruset til ymse blandinger av aceton og tørris på TX. Liker forresten ikke det plexi-kabinettet til Microplex siden det ikke har muligheten til å ha hovedkortet øverst. Om det hadde hatt den muligheten så hadde det vært genialt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvordan går det ann og bomme på en 230 siders lang tråd? btw, likte lekevannkjølinga på forrige side, og riggen din kaffebord Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har bestilt nytt kabinett, Antec Nine Hundred. Skal legge ut noen bilder når jeg har bygd opp PC-en Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Har bestilt nytt kabinett, Antec Nine Hundred. Skal legge ut noen bilder når jeg har bygd opp PC-en Har Nine Hundred selv, er god luft gjenomstrømning i den... Men er trangt med 2x8800gtx.. Og er lite praktisk med strømforsyning nederst i kabinetter synes JEG Men vurdere å bytte til Cooler Master Stacker nVidia Edition nå som dem selger det på netshop... 4x140fan (or 300fan) i siden, 3x120fan i front, 1x120fan rear og 1x120fan i top... Endret 4. februar 2008 av OpelPower Lenke til kommentar
fdl Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har bestilt nytt kabinett, Antec Nine Hundred. Skal legge ut noen bilder når jeg har bygd opp PC-en Har Nine Hundred selv, er god luft gjenomstrømning i den... Men er trangt med 2x8800gtx.. Og er lite praktisk med strømforsyning nederst i kabinetter synes JEG Men vurdere å bytte til Cooler Master Stacker nVidia Edition nå som dem selger det på netshop... 4x140fan (or 300fan) i siden, 3x120fan i front, 1x120fan rear og 1x120fan i top... det kabinettet har de hos komplett også. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341433 Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har bestilt nytt kabinett, Antec Nine Hundred. Skal legge ut noen bilder når jeg har bygd opp PC-en Har Nine Hundred selv, er god luft gjenomstrømning i den... Men er trangt med 2x8800gtx.. Og er lite praktisk med strømforsyning nederst i kabinetter synes JEG Men vurdere å bytte til Cooler Master Stacker nVidia Edition nå som dem selger det på netshop... 4x140fan (or 300fan) i siden, 3x120fan i front, 1x120fan rear og 1x120fan i top... det kabinettet har de hos komplett også. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341433 HAHA, der kan dere se hvor mye jeg følger med , har dem hatt det lenge... Angrer selv som faen at jeg kjøpte Antec Nine Hundred og 800w PSU, nå etter at jeg har sett hvor trengt det kan vere... Se selv på side 226 vis dere føler for det... Lenke til kommentar
meeg Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg ble litt fascinert av Kaffebord sitt "kabinett", så jeg satte i gang etter jobb med å lage et eget. Det tok et par timer, en gammel hylleplate, et kosteskaft, sag, drill, og alt fungerte på første oppstart! Gøy å få brukt utgått hardware man har liggende. Kjekt med power og reset på hovedkortet også.... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Stilig. Kosteskaft faktisk, den var kreativ! Du må jo ha egen knapp da, slik som jeg har. Eller er vel egentlig ganske unødvendig, men var vel heller noe jeg fant ut at var veldig kjekt under en av turene på Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Tenk hvor bra det hadde blitt med pussing og lakkering i sort. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 For min del synes jeg at skjermkort og andre pci kort blir for utsatt ved en slik løsning. Men ellers er det jo rått^^ enkelt å føre vedlikehold^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 For utsatt for statisk elektrisitet mener du? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Generelt tenker jeg. Lett å komme borti ved et uhell osv.. Derfor kunne jeg tenkt meg til å plassere det under eller konstruere noe som man kan skru den fast til i toppen. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Det kunne være en ide med et slags bur over hovedkortet. Lett å montere og fjerne. Endret 10. februar 2008 av Dusken Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvorfor er det så gøy og se på andre sine datar? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Interesser... Jeg for min del synes det er interessant. Å se hvordan andre gjør det altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvorfor er det så gøy og se på andre sine datar? Fordi de fleste PC-er er helt forskjellige enn din(e) egen. Det er forskjellen man synes er interessant. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg for min del synes det er interessant. Å se hvordan andre gjør det altså. Du vil bare vite beste løsning for vannkjølinga di, og stjeler idéer fra oss andre du Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Neida Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvorfor er det så gøy og se på andre sine datar? Som mange andre her har sagt, det er spennende å se hvordan andre har gjort det, er vel omtrent ingen like PC-er i verden (utenom PC-er fra HP, Acer osv..), så er alltid gøy å se forskjellige PC-er. Ofte, når jeg er hos noen som har en PC jeg aldri har sett før, gransker kabinettet, og spør om å få se innvendig (eller hvis det er en "ferdig-pc", prøve å få sett inn i kabinettet på noe vis). Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Holy shit, dere er kjedelige:D Tulla. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Her er mitt Antec Nine Hundred! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå