nree Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Her er mitt Minte meg litt om de første X-Boksene Har aldri sett en så stor X-box jeg iallefall Hva var det som er ligt? Fargene! har eit par kamerater her, vi sa det nesten i kor hehe! men det var eit veldigdt fint kabb for d om! (har ikkje tid "gidder" og penger til kabb så jeg gidder ikkje ta bilde av den stygge andungen) Lenke til kommentar
alexern Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 detta er mitt hehe, samma som mitt gamle. et sjikkli møkka kabinett... helt greit, men få modde muligheter... nesten... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Og her er bildet av den kabelsalaten jeg nevnte... Lenke til kommentar
berthini Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 [quote name='Yezz`' date='17/10/2004 : 21:59'] Her er mitt, et gamelt AOpen kabinett, vet ikke hva det mer det heter. Det er iallefall svartlakka og satt inn plexi vindu i siden. [img]http://img.photobucket.com/albums/v254/rcracing/kabinett1.jpg[/img] [img]http://img.photobucket.com/albums/v254/rcracing/Inni.jpg[/img] [/quote] Nice modd Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Her er mitt..skal legge inn bilder av mitt som eg tatt sjøl seinere... Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Og her er bildet av den kabelsalaten jeg nevnte... http://www.polyjester.net/kabelsaus.JPG Ikke en gang ledningen til telefonrøret er det orden på :!: XenZor Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Her er mitt, et gamelt AOpen kabinett, vet ikke hva det mer det heter. Det er iallefall svartlakka og satt inn plexi vindu i siden. Nice modd kjempe fint ikke for mye krims krams Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 moddet et aopen tower Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Fett. Hva står P for? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 moddet et aopen tower kjempe fint Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Ikke en gang ledningen til telefonrøret er det orden på :!: XenZor HehehHehehehe. Det stemmer godt det. I tillegg er det en del ledninger bak den maskinen der (midi-kabler, synthgreier, printerkabler, mic-forsterker). Så det er nok så altfor meget med kabelsalat. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) slik ser mitt ut nå: herregud for et stygt kabinett..jeg vil ha nytt, NÅ ! edit: flere bilder Her. Endret 28. november 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 mitt kab for tiden.... V Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Vetle blir det kabinette varmt eller? Har hørt mye sånt! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hei! jaggu mangen feite karbinett Men eg vurdera å skjære ut eit 80x80 mm vifte hol! ka ska eg bruke?! *offtopic * Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 du kan bruke dremel..vis du er god med den! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 du kan bruke dremel..vis du er god med den! k.. takker men er totalt n00b når d komme te handverk.. nåke som e.....lett? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Rydda i kabinettet i går. Før rydding: Etter Rydding: Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 du kan bruke dremel..vis du er god med den! k.. takker men er totalt n00b når d komme te handverk.. nåke som e.....lett? Hullsag er vel enda enklere enn dremel. Har faktisk gått til innkjøp av sistnevnte i dag, så får opparbeide litt skills jeg og! Forresten noen som vet om man får kjøpt hullborr til dremelen? Dette ble veldig offtopic, beklager. Mye bra her, kommer med nye "shots" av kassa mi når den er sleevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå