MrNilsen1986 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det er kun CPU kjøleren som har lys nå. Har byttet til en Corsair TX750w psu, uten lys. Og jeg var ikke klar over at det var noe som helst lys i CPU kjøleren. Er kommet over det stadiumet der jeg trenger mest mulig lys og vindu i PC en. Så det jeg var ute etter nå jeg kjøpte dette, var stilrent, sort børstet aliminum Så om man ser bort fra CPU kjøleren er jeg fornøyd. Skulle gladelig byttet denne i noe uten lys, men økonomien tilsier ikke det for tiden. Pluss at den kjøler meget godt. Tempen ligger på ca 20grader på begge kjernene Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Går det ikke ann å bare kutte ledningene til ledsene? Slik som man kan gjøre på vifter med leds. Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Har ikke fått sett på det. Pluss at garrantien ryker nok da, så tror ikke jeg orker det. Men faen heller, sidedøren står på konstant, og lyset vises ikke ut. Orker ikke legge mer i det Endret 1. februar 2008 av MrNilsen1986 Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ja, farlig om garantien ryker på noen råtne vifter Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Råtten eller ikke råtten, den kosta nu nesten 500kr fordi. Og kjøler godt selv om det er blått lys i den. Så orker ikke gjøre slik at garrantien går ut, for noe som ikke syns i det hele tatt. Lenke til kommentar
fdl Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Her er min pc... Endret 1. februar 2008 av fdl Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 her er fra mitt: Er det stort glipp imellom gpu og cpu kjøleren? det var pent Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 arnesahn: er det antec? er det bra kabinett? vanskelig å bygge? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Ser veldig ut som et Antec P182 Skulle ønske Antec P190 også var svartlakka innvendig Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Er et P182SE han har... sort innvendig, speil utvendig Lenke til kommentar
meeg Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Her er et bilde av maskinen til sønnen min tatt akkurat nå. Det er et gammelt Chieftech Dragon kabinett med selvlaget vindu og "black light". Begge kjøleblokkene er montert med Meccano deler/skruer. - Lekevannkjøling - kalles det... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Her er et bilde av maskinen til sønnen min tatt akkurat nå. Det er et gammelt Chieftech Dragon kabinett med selvlaget vindu og "black light". Begge kjøleblokkene er montert med Meccano deler/skruer. - Lekevannkjøling - kalles det... http://i5.photobucket.com/albums/y200/oiwo...P35-med-lys.jpg Genialt, rett og slett genialt Kan en få en bedre introduksjon til pc-verdens magiske emner kanskje? I think not. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Her er mitt "kabinett", har valgt å gå for løsning type åpen her. Bildene er tatt under testing av litt socket 478. Ps. Det ser ikke alltid like sjarmerende og koselig ut her. Endret 3. februar 2008 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Lagt det selv Herr Kaffebord? Liker løsningen og er interessert i å lage noe liknende selv. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ser ut som noe han selv har stellt i stand ja. Det så i alle fall meget bra ut. Er det ikke litt skummelt å ikke ha noe kabinett å skjule HW i ? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kaffebord: Så det var du som stakk av med OCZ cruset .... Det som jeg hadde lyst på Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hadde jeg selv hatt et støre skivebord, hadde jeg godt for dette oppne bZerk kabinettet som er designet av Microplex... Hadde sett utrolig fett ut på skrivebordet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Her er mitt "kabinett", har valgt å gå for løsning type åpen her. Du har vel ikke tilfeldigvis erfaring med det åpne plexiglass-kabinettet man får kjøpt på Microplex? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Syntes att plexiglass kabinettet ser litt bra ut, Ulempen er mye pes med og holde dem rene for støv og du bør ha en modulær psu for og ikke få for mye ledninger som ligger og slenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå