The Ghost Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 vel programmer med flere tråden eier jo QX9650 uansett men kan jo sammenligne på samme hastighet på div ting er en celeron 420 så den har core arkitektur (conroe-L) Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Kan legge ut bilde av kabinette mitt... Men har tenkt å selge dette. Holder faktisk på å bygge ett Link - https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=893798&hl= Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Tviler på at du greier å få like god (luft)kjøling som med det du har tenkt å selge. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Bare å kjøpe mange nok av disse det Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Tviler på at du greier å få like god (luft)kjøling som med det du har tenkt å selge. Ja det er sant, men dette bråker som et uvær. Eller kansje det er strømfosyningen min. Skal kjøpe ny strømfosyningen, så vi får se om jeg selger dette. Endret 30. januar 2008 av Razy Lenke til kommentar
aGal Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Bilder av min nye kasse: Kommer fler etter hvert.. Endret 30. januar 2008 av aGal Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Bilder av min nye kasse:Kommer fler etter hvert.. Så veldig bra ut det der, kunne tenkt meg noe lignende til ekstramaskina mi, hvordan er byggekvaliteten og hvordan er muligheten for rydding av kabler? Hadde vært fint hvis du kunne fått med et bilde der en så rett mot hovedkortet, slik at jeg får sett mer av innsiden. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Så veldig bra ut det der, kunne tenkt meg noe lignende til ekstramaskina mi, hvordan er byggekvaliteten og hvordan er muligheten for rydding av kabler? Hadde vært fint hvis du kunne fått med et bilde der en så rett mot hovedkortet, slik at jeg får sett mer av innsiden. Kvaliteten på kabinettet synes jeg er bra til at det kosta meg rundt 500 kroner. Legger man jobb i å gjemme kabler blir det nok ganske greit, jeg har ikke lagt så mye jobb i det. fikk skjult alle kabla jeg ikke bruker oppe ved PSU, men man må legge litt jobb om man vil rydde det andre.. Tempen på min CPU ligger på rundt 20 grader idle med en Zalman 9500 cpu kjøler, med 2 x 8 cm vifter i front og en 12 cm bak. Så er fornøyd med kjøpet ! Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Og dette er selvfølgelig målt med intel TAT eller Coretemp? Speedfan m/venner er fort 15 grader feil der, samt at tjunction og core0/1 temp er forskjellig. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Og dette er selvfølgelig målt med intel TAT eller Coretemp? Speedfan m/venner er fort 15 grader feil der, samt at tjunction og core0/1 temp er forskjellig. Målt med Speedfan og Everest. Idle altså... Alle tempraturer som har med CPU er rundt 20-25. Coretemp er 10-15 (noe som virker lite trolig.) Men er ganske sansynlig med 20-25 grader etter min mening da det er 18-20 grader på mitt rom, eller hva tror du ? Endret 30. januar 2008 av aGal Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 20-25 er plausibelt med 18-20 grader i rommet og en normalt bra kjøler ja Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ryddigste kabinettet jeg har sett her på en stund Det har litt å si hvor mye man har i kabinettet For min del ser jeg ikkje noe poeng å ha det superryddig, da jeg ikkje "råner" rundt med pc`en min. Jeg synes det er stygt med vindu i et kabinett Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg synes det er stygt med vindu i et kabinett Det kommer helt an på hva som befinner seg bak vinduet. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nesten alltid, men er det reint, fint, en farge helts hvitt eller no da kan se bra ut men ellers Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har jo nå byttet ifra et bZerk tower med vindu til Chieftec Matrix uten vindu, liker uten bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Uten vindu, trenger du, (hvis du ikke er like entusiast som meg), å bekymre deg for rydding. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Greit å ha et rimelig ryddig kabinett uansett, for å ha best mulig luftflyt (mindre støy), men man trenger jo ikke være like fanatisk med et par småledninger og sånt når man ikke har pcen kun for å vise den fram på LAN med neonlys og vinduer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (...)men man trenger jo ikke være like fanatisk med et par småledninger og sånt (...) Et par, er et par for mye. Der vil entusiastene være uenig med deg. Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Her er bilder av mitt LianLi kabinett Fått det ganske så stilrent nå Eller hva? Kommenter gjerne Endret 1. februar 2008 av MrNilsen1986 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Bytt ut alle komponenter som ikke trenger lys, men som alikevel har det, med komponenter som bare har nyttefunksjon, så er jeg helt enig i at det var flott.. Rent bortsett fra det, må jeg si at kabinettet er nydelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå