Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare si det: Det der må være verdens råeste PC! :)

Nok ironi, og mere rett på sak. Skjønner ikke alt folk liker å ha det sånn. Og for å si det slik, som nevnt i en av kommentarene til den filmen, hadde jeg ikke villet hatt juletreet mitt seendest sånn ut heller. :wee:

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Her er mitt oppsett, det kan se litt rotete ut men er ikke det....

XP-Pro, Asus P5N-T Deluxe 780i, E6850 m/Thermalright ULTRA120 Extreme, 4gb Ballistix 8500, 2x8800GTX- SLi, Adaptec RAID 1430SA m/2x raptor 74gb i Sunbeam gummioppheng, X-Fi Xtreme Gamer, Samsung dvdbrener/sata, Gigabyte ODIN GT 800W, Antec Nine Hundred 4x120MIST 16db/ 1x140MIST 19db/ 2x120Sunbeam 21db.....

Bilde/bildene slettet trenger plass.. :/

Endret av OpelPower
Lenke til kommentar
meto4: ett ord: Pent!

Og sykt!

Rå hardware. 3dmark 06 score?

:whistle::)

Slitter litt med Adaptec`en, den har ikke lyst til å virke etter jeg har satt i et 8800gtx kort til i SLi... Får ikke opp biosen til kontrolleren... så kommer ikke inn i Xp igjenn...

I verste fall så får jeg ta ut lydkortet og Adaptec`en, å sette inn en GTX til som jeg hadde tenkt å selge.. Vis 800w holder da, som jeg neppe vil bli stabilt...

Endret av meto4
Lenke til kommentar
meto4: ett ord: Pent!

Og sykt!

Rå hardware. 3dmark 06 score?

:whistle::)

Slitter litt med Adaptec`en, den har ikke lyst til å virke etter jeg har satt i et 8800gtx kort til i SLi... Får ikke opp biosen til kontrolleren... så kommer ikke inn i Xp igjenn...

I verste fall så får jeg ta ut lydkortet og Adaptec`en, å sette inn en GTX til som jeg hadde tenkt å selge.. Vis 800w holder da, som jeg neppe vil bli stabilt...

Mitt oppsett, kun 1 stk 8800 ultra og q 6600 @ 3,75 bruker 595 w bare ved oppstart. Målt med en dings man setter mellom veggkontakten og strømledningen til pc. I Crysis bruker pc`en ca det samme. Den idler på 450 w.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...