Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får vel poste noen bilder av mitt CM690-kabinett, kom gjerne med tips om rydding ol. for det trengs :p

Vet også at det er litt støvete, men må få tak i "luft på boks" før jeg gjør noe med det.

 

146035.jpeg

Selve kassa.

 

146036.jpeg

Fra en annen vinkel.

 

146038.jpeg

Litt innmat.

 

146040.jpeg

Innmaten sett fra en annen vinkel :p

 

146041.jpeg

Prøvde å få all innmaten samlet på et bilde..

 

Forresten, ikke bry dere om tapeten, som jeg har skrevet tidligere i Nerdebule-topicet så leier vi bare huset, og gidder derfor ikke å bytte tapten :p

Endret av Arekey
Lenke til kommentar

mini-P1230424.jpg

Pulten min:)

 

mini-P1230423.jpg

Pumpen skal byttes når jeg får råd.

Ellers så er det meste av kabler loddet slik at de er akkurat lange nok og ingen ting ligger å flyter i veien.

De kablene som ikke er gjort noe med er faktisk kun 24-pins og p4 kabelen. ellers så er alle kappet over ved PSU og loddet på molex plugg slik at jeg selv kan velge hvilken kabel jeg vil ha på fra der og hvor lang den skal være. Veldig kjekt:)

 

mini-P1230422.jpg

Endret av MoDzoNa
Lenke til kommentar

Grillen er kun der fordi at jeg ikke med et uhell skal komme borti rillene på radiatoren å bøye disse.. Var uheldig å gjorde dette når jeg hadde et bigwater sett. Også lå den bare å slengte. Slik at det var like greit å bruke den der.

 

Grunnen for alle vinklene er at slangen er så stiv at jeg ikke klarer å få bøyer uten knekk. Der jeg har brukt strips på slangen er for at den knekker uten.

Noen som vet om det er mulighet for å få tak i tygon slange i norge?

Lenke til kommentar
ganske ryddig der. men jeg så lite med vifter, hvordan er temperaturen på diskene og systemet ellers?

 

Temperaturen på diskene har jeg ikke sjekket, men i kabinettet og CPU holder rundt 30 grader ved romtemperatur. Det er en vifte øverst bak, to lengre nede og en i sidedøren.

Lenke til kommentar
MoDzoNa: Hvor får man kjøpt slike harddiskoppheng til 5,25"? Jeg mangler harddiskplass nå (fysisk), skulle gjerne hatt noe som har gummioppheng og gjerne med STILLE vifte.

 

De har det hos microplex.no

 

link til drevramme hos microplex

 

Selv bruker jeg den som tar 2 brønner og gir 3 interne brønner.

Men vil egentlig ikke anbefale den for mer en 2 disker siden at hvis du har 3 sitter de meget tett og luft flyt mellom de.

Pluss at på den som blir linket til har 120x120mm vifte slik at du får en mye mer stille vifte inn hvis du vil ha det enn ved 80x80mm

Lenke til kommentar
MoDzoNa: Hvor får man kjøpt slike harddiskoppheng til 5,25"? Jeg mangler harddiskplass nå (fysisk), skulle gjerne hatt noe som har gummioppheng og gjerne med STILLE vifte.

du får kjøpt harddisk moduler hos de fleste nettbutikker. jeg vil anbefale cooler master 4 in 3 modul dersom du ikke er opptatt av at den har et pent frontdeksel. denne modulen har plass til 4 disker, den er vibrasjonsdempa, lett og montere er den også, samt at det følger med en 120mm vifte som er ganske stillegående. alt til prisen av 149,-

 

link

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...