ekwathne Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Åja, trudde det var p190 det var jeg. Fristet til å kjøpe et slikt selv men skal kjøpe meg et lite htpc kabinett som er lettere å ta med til tg. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nytt kabinett på vei her og Har kjøpt et Antec P190 Blir jaggu spennende det her. Da kan vi alle følge pakka til The Ghost frem til døren.... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Yes håper dere gleder dere like mye som meg Håper bare ikke posten bruker lengre tid enn de skal så jeg har det innen fredag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Blir jaggu spennende det her. Da kan vi alle følge pakka til The Ghost frem til døren.... Printe ut pakkelapp for å hente den også. Aha, hjem på døren. Ikke noe problem da Endret 8. januar 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har et bZerk dragon kabinett nå, skal få et chieftec matrix snart , Kommer med bilder senere. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Blir jaggu spennende det her. Da kan vi alle følge pakka til The Ghost frem til døren.... Printe ut pakkelapp for å hente den også. ha ha ha det går nok ikke Den kommer rett til døra mi Og om den skulle komme på postkontoret så kjenner de meg igjen der siden jeg har brukt posten så mye Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Som det nå står så har den blitt levert ut til DISTRIBUSJON så, så fort jeg hører en bil titter jeg i vindu for å se om den er rød og om det står posten på den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Som det nå står så har den blitt levert ut til DISTRIBUSJON så, så fort jeg hører en bil titter jeg i vindu for å se om den er rød og om det står posten på den Det betyr at du sender stackeren min snart da? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da var det i hus 19:25 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Bilder da The Ghost! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Bilder da The Ghost! For vel dra fram kamera da, men skal ikke montere i det før resten av vannkjølinga kommer fra USA da jeg må ut med HK da det kommer og det gidder jeg ikke, så det blir gamle stacker slacker til da Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 argh dritt kabinett når jeg skulle løfte det så skjedde noe med front døra så den ikke sitter like godt i noen tilfeller helt øverst ..... har heller ikke lyst til å RMA da det blir 750,- i frakt totalt ..... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Må ha denne i "siste 2 måneder" igjen Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 upps glemt bilder Legger heller ut noen da jeg har koplet til WC jeg Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor For de som ikke vet det så er WC WaterCooling Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 jaja vi får vente vi da glemte bilder du liksom. *host*postwhore*host* Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) upps glemt bilder Legger heller ut noen da jeg har koplet til WC jeg Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor For de som ikke vet det så er WC WaterCooling Når er det da The Ghost? *Utolmodig og spent* Og kakesjef, hold deg til kakene du. Ser ut til at du er god på dem. Tørr humor. Lagde vel ørken inne her nå tenker jeg. =) Endret 12. januar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Sånn den står for øyeblikket, skal Kjøpe noen katoder snart. Beklager rotet Lenke til kommentar
techs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 En wunderbaum faktisk! Visste ikke at wunderbaum hørte hjemme i PC-er :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Sånn den står for øyeblikket, skal Kjøpe noen katoder snart. Beklager rotet Se nå for guds skyld og fjern den wunderbaumen, og rydd litt i kablene... EDIT: fjerne bilde i quote Endret 13. januar 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå