AMD-SUPER-64 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Nå tror jeg de skal fynke Her Hvor har du fått tak i de heartagram fan grillene som sitter på black factor?? de var syykt råe:D Og kanskje enda viktigere, hvorfor i helvete har du en lysestake og et skateboard i oppvaskkummen? Tror Pain123 er ``pængkar´´ som vi sier på trøndersk siden han kjøper en hel haug med passe store fyrverkeri batterier til sikkert 150,- per stykk Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ja må vel poste jeg å http://www.rosefamily.eclipse.co.uk/LOLPC/ Første gang jeg bygger PC så ledningene er litt rotete ja, prøvde i hvertfall å få de bort fra hovedkortet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ja må vel poste jeg å http://www.rosefamily.eclipse.co.uk/LOLPC/ Første gang jeg bygger PC så ledningene er litt rotete ja, prøvde i hvertfall å få de bort fra hovedkortet Ikke så ille for og være første gang det der, har sett langt verre før... Hvordan er det kabinettet og rydde i? Skal bygge sammen en pc for en kamerat nå i januar en gang med det kabinettet.. Nå ryker faktisk mitt lian-li kabinett... Siden jeg må ha noe med mer plass, blir derfor en coolermaster stacker stc-101 på meg, med en Silverstone zeus 750w og en mist 500w... 2x2900xt trekker nok av strøm... Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 For å være ærlig så var det ikke spesielt "rydde vennlig" Er nok sikkert noen løsninger som jeg ikke ser da. Var litt skuffa over kabinettet. Sto at det var ett Fulltower, men er nesten som ett midi, kanskje super midi. Skulle ha ThemalRight Ultra-120 eXtreme, men den koliderte i 250mm vifte i sida. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ja må vel poste jeg å http://www.rosefamily.eclipse.co.uk/LOLPC/ Første gang jeg bygger PC så ledningene er litt rotete ja, prøvde i hvertfall å få de bort fra hovedkortet Ikke så ille for og være første gang det der, har sett langt verre før... Hvordan er det kabinettet og rydde i? Skal bygge sammen en pc for en kamerat nå i januar en gang med det kabinettet.. Nå ryker faktisk mitt lian-li kabinett... Siden jeg må ha noe med mer plass, blir derfor en coolermaster stacker stc-101 på meg, med en Silverstone zeus 750w og en mist 500w... 2x2900xt trekker nok av strøm... ser ikke helt behovet for begge de psu'ene. normalt sett burde misten klare å trekke det oppsettet med mindre du har masse disker og stæsj. og om den ikke klarer det så kan jeg ikke forestille meg at silverstonen trenger hjelp til å dra systemet ditt. så jeg spør: hvorfor 2 psu's? Lenke til kommentar
sigg92 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hadde lyst til å legge ut bilder av kabinette mitt får å se hva folk syns om det. Så bare skriv hva dere syns om kabinette og om tingene jeg bruker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Hva mener du med det?? Hva spesifikasjonene på maskinen er.... EDIT: Hvilket merke er den viften du har i bakkant av kabinettet? den hadde passet perfekt til en rigg jeg har i planene... Endret 6. januar 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
sigg92 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Viftene baki vet jeg ikke hva heter for de følgte bare med kabinette. Men prosessor vifta heter Noctua NH-9F. CPU: Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHz Socket LGA775, 2MB, BOXED m/vifte overklokka til 2,80GHz Skjermkort: Asus GeForce 8800GTS 640MB GDDR3, HDCP, PCI-Express, 2xDVI-I, Tv-Out, 320bit Strømforsyning: Apevia 500W, Gjennomsiktig, Dobbel UVBlå Vifte, 2xSATA + 2 UVBlå Kabinettvifter Hovedkort: Asus P5B, P965, Socket-775, ATX, GbLAN, 6xSATAII, PCI-Ex16 harddisk nr1: Samsung SpinPoint P120 250GB SATA2 8MB 7200RPM harddisk nr2: Western Digital 500GB S-ATA II 7200 RPM harddisk nr3: Maxtor 300GB RAM: Corsair TWIN2X 5400 DDR2, 3GB PC5400 Kit w/two matched CM2X1024-5400C4 Dimm's Håper detta har vært til nytte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Den prosessoren skulle da klokke seg høyere? Jeg vil tro du skulle klare 3Ghz uten større problemer... Lenke til kommentar
sigg92 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Den klarer det fint ja men har ikke orka å gjort det:p men er ikke sikker på om rammen er bra nok til det. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) haha, her er mitt:P standard, men kjøler dritbra! Dell Dimension 5150 er maskin det:D ræva bildekvalitet, er vel den eneste i hele norge uten digitakamera:P verste softmodderen vett! hadde en gang en etch med en alien som pissa på Comet IK logoen, men den var plutselig ikke der etter at jeg sovnet mens jeg var på LAN xD Endret 7. januar 2008 av NOR_Andrsn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Litt uklare bilder, men jeg kan se at du har softmoddet kabinettet med klistermerker. Lenke til kommentar
imation Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Og så må du prøve å få ut boblene dine. Bubbles all gone ! Spesifikk : Intel E6850 3.0 GHz. med vannblokk XFX GeForce 8800 GTS 640 mb. med vannblokk 4 gb. OCZ PC6400 2xkit. ASUS P5N32-E SLI Thermaltake Big Water 760i 3 x sata hd'er (totalt 1.3 Tb.) Zalmann vifte og temp. styring MIST 600 watt S-ata DVD-brenner x20 Skal sette igang med overklokking om en stund, trenger å "snuse" litt omkring først (hente erfaringer fra andre) Endret 7. januar 2008 av imation Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kommer bilde av ny kasse snart (2-3 uker trur jeg), har kjøpt meg helt ny PC med et chieftec giga midi tower med sidevindu. Temaet blir rødt og sort... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Nytt kabinett på vei her og Har kjøpt et Antec P190 Endret 8. januar 2008 av The Ghost Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Et greit valg med tanke på all den gode kritikken det har fått. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nytt kabinett på vei her og Har kjøpt et Antec P190 Benyttet deg av Netshop sitt tilbud? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 spurte om netshop kunne komme med tilbud på det men det har de ikke, er P180 de har tilbud på ..... Ble kjøpt på Multicom da de var billigst .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå