The Ghost Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kassa kjøpte jeg for 319,- et knall kjøp med kvalitet, men det fulgte ikke med noen vifter.HK plate er det fult mulig å ta ut av kassa så amn kan montere HK på fange eller i senga Man kan også fjerne 3.5" brønnene om man vil Hvordan er mulighetene for å skjule kabler i detta kabinettet? Er ute etter ett mATX kabinett til AMD maskina som står spesifisert i profilen min. ~ Mortis360 Funker fin det, men blir litt vansklig å legge kabler bak HK plata om du skal ha på den andre sidedøra, da det er veldig trangt der ....... Ellers funker 3,5 og 5,25 brønnene glimrene ...... Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Dårlig kvalitet på bildet men. Slik ser altså mitt ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Falt i bakken, eller trenger du ekstra kjøling? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Noen som har noen innvendinger til dette? Forresten, pent og ryddig kabinett du har der Sony123. Endret 2. januar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Lignet umiskjennelig på et Lian-Li kabinett. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jepp, litt dårlige dimensjoner da men. PC-V1100 er det det skal forestille. Har målt så det ser ut til at det passer, eneste som kan bli et problem er den radiatoren nede hos PSU/HDD. PSU er 15.5 cm lang, og det at radiatoren blir montert der kan føre til at jeg får et problem med å montere kabler og sånn i PSU. Men tror ikke det skal bli noe stort problem da. Men hva tror dere da? Lenke til kommentar
imation Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Da gjenstår det bare å rydde kabler Da er det bare å ta frem stripsene da ! Btw...et lite problem, prøver å klikke på bildene for å få dem i større format, noen ganger funker det, og noen ganger inte !!!... funny ! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det er noe som kom etter oppdateringen av forumet det. Bare ta å høyreklikk på bildet og trykk "åpne i ny fane." Så skal det nok gå. (Opera det da.) Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Sony123: Nydelig, Digger det kabinettet og vurderer litt å kjøpe det selv... Men hvordan er kjølinga i kabinettet.. Hvor varm blir cpu, skjermkort hdd og sånt i det kabinettet? Lenke til kommentar
techs Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Antec P182 Ganske smooth rydda, men et spørsmål: Hvordan får du ut den viftestyringsgreia fra den sokkelen der oppe i kabinettet? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 ganske ryddig det der. dog en forferdelig farge på noctua viftene Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Sony123: Nydelig, Digger det kabinettet og vurderer litt å kjøpe det selv... Men hvordan er kjølinga i kabinettet..Hvor varm blir cpu, skjermkort hdd og sånt i det kabinettet? Kjølinga er helt excellent=) CPU (E6850) ligger på rundt 30-33 grader idle og rundt 60 grader på full guffe. Skjermkortet mitt blir bittelitt varmt ja, men det skyldes at vifta kun går på 29%. HDDene ligger på 25-26 grader, vifta går på 800 rpm. De øvrige viftene (Noctua NF-S12) er montert med ULNA adapter og går på 600 rpm. Ett fantastiskt kabinett, så å si lydløst!!! Antec P182 Ganske smooth rydda, men et spørsmål: Hvordan får du ut den viftestyringsgreia fra den sokkelen der oppe i kabinettet? Den viftestyringa er for de originale viftene, så den er ikke i bruk ganske ryddig det der. dog en forferdelig farge på noctua viftene Hehe, det har du helt rett i=) Endret 3. januar 2008 av sony123 Lenke til kommentar
techs Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Antec P182 Ganske smooth rydda, men et spørsmål: Hvordan får du ut den viftestyringsgreia fra den sokkelen der oppe i kabinettet? Den viftestyringa er for de originale viftene, så den er ikke i bruk jeg spurte hvordan du fikk dem ut ! Har tenkt og skifte selv Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 jeg spurte hvordan du fikk dem ut ! Har tenkt og skifte selv Ahh, sånn å forstå.. Jeg byttet ikke viftene før etter at hovedkort og Cpu kjøler var montert, så jeg skrudde ut viftestyringen, da er det lett å ta ut bryterne. De er bare "klipset" fast i selve festet. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) . Endret 21. oktober 2013 av ukjentbruker Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Nå tror jeg de skal fynke Her Hvor har du fått tak i de heartagram fan grillene som sitter på black factor?? de var syykt råe:D Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Da er et P190 omentrent bestilt Lenke til kommentar
Cerv Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Nå tror jeg de skal fynke Her Hvor har du fått tak i de heartagram fan grillene som sitter på black factor?? de var syykt råe:D Og kanskje enda viktigere, hvorfor i helvete har du en lysestake og et skateboard i oppvaskkummen? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) jeg spurte hvordan du fikk dem ut ! Har tenkt og skifte selv Du kan ta ut hele den sorte kontrolleren ved å skru ut to skruer. Endret 4. januar 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå