Cerv Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det hadde blitt meget fint hvis du la S-ATA kablene "på rekke og rad" og satt et par strips på. Det er ikke vindu i p182 kabinettet. Det får da være måte på... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det spiller ingen rolle. Trykk på "Min PC" i signaturen min. Jeg har ikke vindu... Lenke til kommentar
Cerv Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det spiller ingen rolle. Trykk på "Min PC" i signaturen min. Jeg har ikke vindu... Den fine linjen mellom hobby og besettelse.. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Her er mitt Lian-LI V1000B. har fått nytt HK og Lydkort Her er alle bildene Kommentarer Endret 31. desember 2007 av Exentler Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Pent kabinett. Ganske ryddig. Rydde litt til? Lenke til kommentar
imation Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Her er min første pc bygd med vannkjøling og div stæsj !!! Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 grei pc det det, men for guds skyld ikke vis fram pcen din som en skraphaug. fra mitt ståsted ser ikke den pcen ut og du taper luftsiklasjon RYDD RYDD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det var kanskje litt mange "koblinger". Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Du kan kutte mye ned på vannslangene. Ta heller CPU -> GPU uten splitt. Lenke til kommentar
imation Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Du kan kutte mye ned på vannslangene. Ta heller CPU -> GPU uten splitt. Men er det gunstig å "sende" den varme væsken fra cpu'en direkte over på gpu-vannblokken da ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Man skulle tro at det ikke var særlig lurt, men det er mer en kaldt nok til å kjøle GPUen også. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Varm og varm, er ikke mange grademe det om å gjøre. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Og så må du prøve å få ut boblene dine. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hadde planer om WC i dette kabinettet men tror jeg kanskje dropper det da komponentene ikke blir noe særlig varme og at FSB wall begrenser OC ... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kassa kjøpte jeg for 319,- et knall kjøp med kvalitet, men det fulgte ikke med noen vifter. HK plate er det fult mulig å ta ut av kassa så amn kan montere HK på fange eller i senga Man kan også fjerne 3.5" brønnene om man vil Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kassa kjøpte jeg for 319,- et knall kjøp med kvalitet, men det fulgte ikke med noen vifter.HK plate er det fult mulig å ta ut av kassa så amn kan montere HK på fange eller i senga Man kan også fjerne 3.5" brønnene om man vil Hvordan er mulighetene for å skjule kabler i detta kabinettet? Er ute etter ett mATX kabinett til AMD maskina som står spesifisert i profilen min. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
techs Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det hadde blitt meget fint hvis du la S-ATA kablene "på rekke og rad" og satt et par strips på. Det er ikke vindu i p182 kabinettet. Det får da være måte på... Det er lov å rydde selvom man ikke har vindu, men tanke på airflow og stil Lenke til kommentar
Koji Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Du kan kutte mye ned på vannslangene. Ta heller CPU -> GPU uten splitt. Enig...må vel være bedre uten splitt. Det er bare snakk om ca 1-2 grader varmere vann ut fra CPUen når man kjører uten splitt. I tillegg vil man vel få bedre flow siden man ikke splitter vannet...Da vil man kanskje få lavere temp på avhengig av vannblokken. Test selv =) På min trippel radiator har jeg aldri klart å få over 2 grader forskjell på vanntemperatur på in/ut siden. Endret 2. januar 2008 av Koji Lenke til kommentar
petersv Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du kan kutte mye ned på vannslangene. Ta heller CPU -> GPU uten splitt. Enig...må vel være bedre uten splitt. Det er bare snakk om ca 1-2 grader varmere vann ut fra CPUen når man kjører uten splitt. I tillegg vil man vel få bedre flow siden man ikke splitter vannet...Da vil man kanskje få lavere temp på avhengig av vannblokken. Test selv =) På min trippel radiator har jeg aldri klart å få over 2 grader forskjell på vanntemperatur på in/ut siden. Tror du tar feil der. Motstanden er jo nettopp i cpu- og gpu blokka. Nå har jo vannet "dobbel" kapasitet til å flyte gjennom hindringene, moa. bedre flow (fluidmekanikk har jeg faktisk hatt på universitet Ville beholdt det som det er nå jeg. Med tanke på lufgjennomstørmning er det jo ikke noen fare uansett, harddisker og PSU klarer seg fint de. Peter Lenke til kommentar
imation Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du kan kutte mye ned på vannslangene. Ta heller CPU -> GPU uten splitt. Enig...må vel være bedre uten splitt. Det er bare snakk om ca 1-2 grader varmere vann ut fra CPUen når man kjører uten splitt. I tillegg vil man vel få bedre flow siden man ikke splitter vannet...Da vil man kanskje få lavere temp på avhengig av vannblokken. Test selv =) På min trippel radiator har jeg aldri klart å få over 2 grader forskjell på vanntemperatur på in/ut siden. Tror du tar feil der. Motstanden er jo nettopp i cpu- og gpu blokka. Nå har jo vannet "dobbel" kapasitet til å flyte gjennom hindringene, moa. bedre flow (fluidmekanikk har jeg faktisk hatt på universitet Ville beholdt det som det er nå jeg. Med tanke på lufgjennomstørmning er det jo ikke noen fare uansett, harddisker og PSU klarer seg fint de. Peter Tok å fjernet splittene på vannkjølingen, temp'en holder seg på samme nivå som da jeg splittet vannstømmen, 29 og 29 grader (cpu+gpu). Lenke til kommentar
techs Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Da gjenstår det bare å rydde kabler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå