sigg92 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hei.. jeg skal ha nytt kabinett nå å jeg trnger litt plass. ikke mye plass. holder med et litt stort miditower. jeg har sett på detta her men vet ikke helt. det var på tilbud og det var faktisk satt ned ganske mye. gi gjærne svar og komentarer til kabinette Jeg trenger også ganske god kjøling for skjermkortet blir sinsykt varmt. rundt 70-80 grader. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=S...S&mcat=c432 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Du burde kanskje lage en egen tråd for dette, men Le-Pont kabinettet ser helt kurrant ut. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Kabinettet så greit ut det ja. Men dersom du får med det lyset på vifta, da altså... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Lian-Li har jo også noen billige kabinetter som muligens bør vurderes. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Hei.. jeg skal ha nytt kabinett nå å jeg trnger litt plass. ikke mye plass. holder med et litt stort miditower. jeg har sett på detta her men vet ikke helt. det var på tilbud og det var faktisk satt ned ganske mye. gi gjærne svar og komentarer til kabinette Jeg trenger også ganske god kjøling for skjermkortet blir sinsykt varmt. rundt 70-80 grader. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=S...S&mcat=c432 lepont kassa er utdatert på løsninger og vifter. denne fra lian li er et langt bedre valg. totalt 3 stk støysvake mist vifter av høy kvalitet, vibrasjonsdempa harddisk ramme og lufting i taket til PSU og en vifteplass over skjermkortet. til samme prisen. om du spør meg, så er det ikke sammenlignbart engang. Endret 26. desember 2007 av Spirre Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Lian-Li har jo også noen billige kabinetter som muligens bør vurderes. Kanskje ikke så billig men lækert er det. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 den kobberfarga har jeg lite til overs for utenom på kjølere har de oppdatert innmaten i kassa eller er det fremdeles 80mm vifter og gamle hdd rammer? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Kabinett:Restene av et "Colorcase NEON Light Network System" Endret 26. desember 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
sigg92 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 men jeg skal ha kabinett med vindu. og jeg vil ikke ha dør forran. har hatt det før å det blei til at jeg reiv den av. var jo bare så plagsom:P Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 den kobberfarga har jeg lite til overs for utenom på kjølere har de oppdatert innmaten i kassa eller er det fremdeles 80mm vifter og gamle hdd rammer? Slik som jeg ser det er kabinettet prikklikt slik det alltid har vært. Fortsatt gamle 80mm vifta bak, men med 120mm forran til en forandring. Hdd racken er også den samme gamle. kjøp et av den gamle versjonen og lakk det i kobber farge istede. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) jeg har et antec p190 ,, l beklager ekstremt dårlig bildet, tok det veldig fort med iphonen, og dårlig lys! kabinettet er stoor og luftig og kaldt er 2*14cm vifter i top, 1*12cm i bak kant 1*12cm i bunn Endret 26. desember 2007 av Nokia_dell Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) det så ganske romslig ut ja. det er vanlig atx hk du har inni der? hvordan er mulighetene for kabelskjuling? ikke at du har gjordt en dårlig jobb altså, for det har du , men det er jo greit å få vekk det værste synes jeg Endret 31. desember 2007 av Spirre Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Flytta hovedmaskina inn i Antec Sonata III, så skal enten ha Fusion V2 eller enda ett Sonata III til AMD maskina. Kommenter gjerne! ~ Mortis360 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Stilrent og ryddig..! Fornøyd med kabinettet? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Stilrent og ryddig..! Fornøyd med kabinettet? Veldig fornøyd med det ja, hadde ett Lian Li PC6070B Scand før, men trives mye bedre med dette. Enklere å holde ryddig, vibrasjonsdemping på harddiskene som fungerer utmerket. Den medfølgende strømforsyningen fungerer også utmerket, tilnermet lydløs, nok av kabler, ikke kabelstrømper på de, men siden man kan gjemme de såpass godt at det ikke spiller noen rolle. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Eneste bilde jeg har av kabinettet nå, ganske så uklart Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Eneste bilde jeg har av kabinettet nå, ganske så uklart Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor vær så snill! Mindre og skarpere. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Trenger ikke være mindre når han har det i spoiler Lenke til kommentar
Cerv Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Her er noen bilder fra min p182, hvis noen har noen innspill. Det er kun to vifter i hele kabinettet (+1 backup i psu), og etter seks timer stress-test av cpu'en hadde den ikke gått over 65'C. Det er bare en tom ramme, og et ekstra filter. Det er et ekstra filter foran vifta i det nedre kammeret også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Det hadde blitt meget fint hvis du la S-ATA kablene "på rekke og rad" og satt et par strips på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå