Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Hei.. jeg skal ha nytt kabinett nå å jeg trnger litt plass. ikke mye plass. holder med et litt stort miditower. jeg har sett på detta her men vet ikke helt. det var på tilbud og det var faktisk satt ned ganske mye. gi gjærne svar og komentarer til kabinette

Jeg trenger også ganske god kjøling for skjermkortet blir sinsykt varmt. rundt 70-80 grader.

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=S...S&mcat=c432

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.. jeg skal ha nytt kabinett nå å jeg trnger litt plass. ikke mye plass. holder med et litt stort miditower. jeg har sett på detta her men vet ikke helt. det var på tilbud og det var faktisk satt ned ganske mye. gi gjærne svar og komentarer til kabinette

Jeg trenger også ganske god kjøling for skjermkortet blir sinsykt varmt. rundt 70-80 grader.

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=S...S&mcat=c432

lepont kassa er utdatert på løsninger og vifter. denne fra lian li er et langt bedre valg. totalt 3 stk støysvake mist vifter av høy kvalitet, vibrasjonsdempa harddisk ramme og lufting i taket til PSU og en vifteplass over skjermkortet. til samme prisen.

om du spør meg, så er det ikke sammenlignbart engang.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
den kobberfarga har jeg lite til overs for utenom på kjølere ;)

har de oppdatert innmaten i kassa eller er det fremdeles 80mm vifter og gamle hdd rammer?

Slik som jeg ser det er kabinettet prikklikt slik det alltid har vært. Fortsatt gamle 80mm vifta bak, men med 120mm forran til en forandring. Hdd racken er også den samme gamle.

kjøp et av den gamle versjonen og lakk det i kobber farge istede.

Lenke til kommentar

det så ganske romslig ut ja. det er vanlig atx hk du har inni der?

hvordan er mulighetene for kabelskjuling? ikke at du har gjordt en dårlig jobb altså, for det har du :p, men det er jo greit å få vekk det værste synes jeg

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Stilrent og ryddig..! :love:

Fornøyd med kabinettet?

Veldig fornøyd med det ja, hadde ett Lian Li PC6070B Scand før, men trives mye bedre med dette. Enklere å holde ryddig, vibrasjonsdemping på harddiskene som fungerer utmerket. Den medfølgende strømforsyningen fungerer også utmerket, tilnermet lydløs, nok av kabler, ikke kabelstrømper på de, men siden man kan gjemme de såpass godt at det ikke spiller noen rolle.

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Her er noen bilder fra min p182, hvis noen har noen innspill. Det er kun to vifter i hele kabinettet (+1 backup i psu), og etter seks timer stress-test av cpu'en hadde den ikke gått over 65'C.

000_0087.jpg

000_0088.jpg

000_0089.jpg

000_0090.jpg

Det er bare en tom ramme, og et ekstra filter. Det er et ekstra filter foran vifta i det nedre kammeret også.

000_0082.jpg

100_1370.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...