Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

HAHA, der er de bildene ja...

 

akkurat nå står den bilen stuet litt vekk mellom et gammelt chieftec og et nexus breeze...

 

Det er kun i påvente av litt mer arbeid, jeg må få designet kretsen som skal styre lysene...

Og siden skrollan er sjeldent her i Drøbak så kan det gå sent til tider...

 

Jeg får vel ta meg litt tid og jobbe litt alene på det til uka, jeg må sjekke hvilke deler som mangler og slikt...

 

 

Har dessuten noen ting jeg må finne en god løsning på, får se om jeg har ork, helsa har begynt og svikte igjen... :hrm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Venter på neoprene så jeg får isolert hk og kjølehodet. Regner med jeg får det i midten av uka.

Mens jeg venter på det skal det monteres en Mist 240 radiator i 5.1/4" brønnene, samt moddes litt så all varmen fra fasekjøleren og hardwaren blir fjernet fra kabinettet. Det blir seriøst varmt i det nedre rommet samt oppe bak ved skjermkortene. Fatter ikke at Lian li ikke har perforert toppen av kabinettet. Har funnet ut at det er plass til 120mm vifter over ekspansjonssporene. Så det blir vel frem med dremelen en av dagene. Aller helst skulle også strømforsyningen vært nederst med en 120mm over, men det er ikke plass i dybden så jeg må vel finne på ett eller annet lurt der også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Henta nytt kabinett i dag, samt maskinvare forrige lørdag. Kjøpte meg ett Antec Sonata III og en Samsung SH-S203 DVD-Brenner. Foreløpig er jeg veldig fornøyd med kabinettet, pent og praktisk!

 

Spesifikasjoner:

ASUS M2A-VM HDMI

AMD Athlon X2 5000+

OCZ Gold XTC 2GB PC5400

Samsung SpinPoint 250GB (2stk)

Antec Sonata III

Windows Vista Home Premium

 

Bilder:

 

 

 

 

Kommenter gjerne!

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar

Legger opp noen bilder av min maskin - hw i signatur.

 

post-142899-1197150466_thumb.jpg

 

post-142899-1197150527_thumb.jpg

 

post-142899-1197150570_thumb.jpg

 

post-142899-1197150643_thumb.jpg

 

post-142899-1197150717_thumb.jpg

 

 

Idle på cpu ligger ca på 36-40, load er rundt 46 grader.

Skjermkort ligger på rundt 74 grader på idle og 85 på load.

 

Cpu vifte og psu vifte kjører på ca 1950 rpm.

 

Kortleser i floppy har jeg loddet på en xtern usb hub som ligger gjemt bak diskene.

 

Scsi diskene er Fujitsu Maw3300nc og er sca disker, derfor scsi backplanes som du ser på bildene. Raid kortet er poppet opp til 512MB mot 128 standard.Ligger på rundt 180MB/sec i overføring på 2 disker i raid 0 men regner med at dette vil øke litt når bbu blir kjøpt inn.

 

Har også fått tak i en Bios-Savior så nå kjører jeg en moddet bios og kan skifte til orginal biosen ved hjelp en bryter som er tilkoblet modulen.

 

Siden jeg kjører en Enermax så er det ikke montert 120mm vifte oppå maskina siden psu er 22cm lang og derfor dekker litt av plassen til viften.

 

Hk er 975x og støtter crossfire men er det samme hk som jeg tidligere har kjørt sli på med 2 Goldensample 7800 gtx :new_woot:

 

Gabriel

Endret av GabrielV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...