Spirre Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 se der ja, det var mye bedre ser ut som om kassa har fått litt røff behandling et par plasser, og helt støvfri er den vel heller ikke men kassa er fin den. vet ikke helt om jeg liker den like bra i svart da... Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 røff behandling? hvor? det må du vise meg ikke helt støvfritt nei. er klar over det svart/hvit=høyre/venstre rumpeball delt Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 nei folk liker forskjellige ting, og den er fin i svart også. har du noen planer om å rydde/kabelstrømpe e.l.? Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) mm. har vel mine planer. skal ikke kabelstrømpe i alle fall. blir nokk ny psu før den tid. har prøvd å rydde litt men ikke så lett med det lydkorte som jeg har. er så mange stygge og store kabler. har også ide dvdrom å harddisk så ikke så lett å rydde vekk de kablene. blir forhåpentligvis ny dvdrom snart. Endret 4. november 2007 av EspN_1985 Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Espen. Var det med sånn brakett i sidedøra for å montere vifiter hos deg? Stod at det skulle være med brakett for å feste opp til 4 stk på Netshop.no. "Aluminiumskabinett fra Cooler Master med plass til hele 4 stk. 120mm vifter i sidedøren." (Netshop.no, 11/7/2007. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=54007 ) Mvh Endret 7. november 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 nope. trodde at det skulle være det jeg og men så feil kan man ta;) tok vist feil versjon. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Feil versjon? Så det er ikke med festing for vifter i sidedøra da? Da har jeg altså bestilt med fire vifter for mye. Endret 7. november 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 neineinei jeg skulle ha det med det vifte racket men var litt for ivrig og kjøpte det uten(831). Det finnes jo 830, 831 og 832. jeg tok 831 og den er uten det vifte racket. men det som du linket til(830) har det Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Problemet er at det der også er 831, det jeg linket til altså Hva skal jeg gjøre? En av grunnene til at jeg bestilte nettopp det kabinettet der var jo at det var god kjøling i det. Men når ikke den viftebraketten følger med så går jo alt rett vest. Men har ikke fått det enda da, så kan jo avbestille. Endret 7. november 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 du får ta en kjap mail/tlf til netshop å sjekke da. kanskje de kan endre bestillinga til 832. 830 har hatt litt problemer med feil dimensjoner på hovedkort plata så skjermkortet ikke passer sikkerlig nedi pci-e sporet sitt (orker ikke utdype), det opplevde jeg, men etter et par hyggelige mails til coolermaster og noen ukers venting, så fikk jeg nytt helt gratis ergo er vel 832 det beste valget Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Netshop har dessverre ikke 832. Kanskje jeg skal avbestille? EDIT: Sørgelig dette her, men da har jeg avbestilt. Tror jeg kommer til å gå for Lian Li PC-6277B i stedet. Er ikke så funksjonelt som Cooler Master, men det er jo pent det også da. =) Endret 7. november 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Du kommer nok ikke til å angre et Lian-Li kjøp, nei. Det som pleier å skje er at du tviler litt på om du har gjort det riktige valget, men når det dumper ned i postkassa, kommer du ikke til å ville ha noe annet igjen. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Du kommer nok ikke til å angre et Lian-Li kjøp, nei. Det som pleier å skje er at du tviler litt på om du har gjort det riktige valget, men når det dumper ned i postkassa, kommer du ikke til å ville ha noe annet igjen. Det kan jeg skrive under på! Angrer ikke ett sekund på mitt Lian Li kjøp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Og det gjør ikke meg heller. Jeg kommer aldri til å kjøpe noe annet så lenge det ikke ser veldig bra ut og ikke minst frister. Men det skal mye til, med et så stilrent kabinett jeg har ståendes under pulten. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Lian Li er tingen ja, Har selv 3 kabinetter fra dem og her er to av dem. Hoved pc Min Gamle Er ikke fornøyd med ryddingen i noen av pc-ene. Min gamle pc skal bli server etterhvert og er derfor proppet full med vifteregulatorer Endret 7. november 2007 av Barkster Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Entusiast du ja. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 jeg hadde angra på lian li kjøpet. har erfaring med en del kasser fra lian li nå, og ingen kan måle seg med stacker 830 (832). hvorfor ikke bestille stacker fra pcutstyr eller noe? de er å få andre plasser også vet du Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) kabbet til meg og Pac-Man: Worklogg i siggen... Endret 14. november 2007 av Skrollan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg husker at jeg har sett den før et sted, jeg kommer bare ikke på hvor. Uansett var det kreativt tenkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå