Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mm. har vel mine planer. skal ikke kabelstrømpe i alle fall. blir nokk ny psu før den tid.

 

har prøvd å rydde litt men ikke så lett med det lydkorte som jeg har. er så mange stygge og store kabler.

 

har også ide dvdrom å harddisk så ikke så lett å rydde vekk de kablene. blir forhåpentligvis ny dvdrom snart.

Endret av EspN_1985
Lenke til kommentar

Espen. Var det med sånn brakett i sidedøra for å montere vifiter hos deg? Stod at det skulle være med brakett for å feste opp til 4 stk på Netshop.no.

 

"Aluminiumskabinett fra Cooler Master med plass til hele 4 stk. 120mm vifter i sidedøren." (Netshop.no, 11/7/2007. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=54007 )

Mvh :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Problemet er at det der også er 831, det jeg linket til altså :(

 

Hva skal jeg gjøre? En av grunnene til at jeg bestilte nettopp det kabinettet der var jo at det var god kjøling i det. Men når ikke den viftebraketten følger med så går jo alt rett vest. :(

 

Men har ikke fått det enda da, så kan jo avbestille. :(

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

du får ta en kjap mail/tlf til netshop å sjekke da. kanskje de kan endre bestillinga til 832.

 

830 har hatt litt problemer med feil dimensjoner på hovedkort plata så skjermkortet ikke passer sikkerlig nedi pci-e sporet sitt (orker ikke utdype), det opplevde jeg, men etter et par hyggelige mails til coolermaster og noen ukers venting, så fikk jeg nytt helt gratis :)

 

ergo er vel 832 det beste valget ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Du kommer nok ikke til å angre et Lian-Li kjøp, nei. Det som pleier å skje er at du tviler litt på om du har gjort det riktige valget, men når det dumper ned i postkassa, kommer du ikke til å ville ha noe annet igjen. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Og det gjør ikke meg heller. Jeg kommer aldri til å kjøpe noe annet så lenge det ikke ser veldig bra ut og ikke minst frister. Men det skal mye til, med et så stilrent kabinett jeg har ståendes under pulten. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...