medlem-130744 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Bare du ikke synker så dypt at du legger det ut på "Pimp My PC" så er det greit. Det er vell første og siste gang jeg har gjort noe lignende, ellers er jeg veldig anstendig? :p Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jo, ja, du er jo det. GNU-avataren trekker jo opp en del. Lenke til kommentar
-Sammy Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Her er mitt Chieftec Dragon Fulltower: Mer om dette i Chieftec modd-tråden min. Endret 31. oktober 2007 av restify Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Som en venn av meg sa i går "kabinettet ser ut som en kampklar pokemon" Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Som en venn av meg sa i går "kabinettet ser ut som en kampklar pokemon" haha. Ellers et stort å romslig kabinett. Litt mye lys og dilldall. Men noen liker det slik også Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Komentaren min var ikke ment til noens kabinett. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Komentaren min var ikke ment til noens kabinett. okay...=) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Men kommentaren passet veldig godt inn.... Lenke til kommentar
-Sammy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Hvorfor sier dere sånnt ? Skjønner ikke hva som er det store problemet jeg, kan ikke folk bare holde seg til topic i tråden da.. uansett om de syns kabinettet var stygt. Og kommentarer man vet vil såre kan man holde litt for seg selv, hvis man absolutt må skrive noe så kan man si: at det ikke var helt sin smak / smaken er som baken, eller noe sånnt. Det er nok av de som slenger ut spottende komentarer kun for å virke morsom overfor andre.. Endret 1. november 2007 av restify Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvorfor sier dere sånnt ? Skjønner ikke hva som er det store problemet jeg, kan ikke folk bare holde seg til topic i tråden da.. uansett om de syns kabinettet var stygt. Og kommentarer man vet vil såre kan man holde litt for seg selv, hvis man absolutt må skrive noe så kan man si: at det ikke var helt sin smak / smaken er som baken, eller noe sånnt. Det er nok av de som slenger ut spottende komentarer kun for å virke morsom overfor andre.. Som sakt tidligere så var komentaren helt random. Den var ikke ment til noen Tørk tårene og post flere bildef olkens Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) ok så planen min om å quote meg selv fordi en snik stakk av med all oppmerksomheten på forrige side (posta etter meg) funka dårlig. derfor sletter jeg bildene fra forrige side og poster de på nytt her specs finner dere i profilen min Endret 1. november 2007 av Spirre Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ikke så verst det der nei Men skjermkortet så stuslig ut, hva slags kort er det? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Ikke så verst det der nei Men skjermkortet så stuslig ut, hva slags kort er det? x300se om du hadde giddi å sett på profilen, som han skrev i tråden til å med.! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det postet han mens jeg skrev Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det postet han mens jeg skrev Halvveis tilgitt Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 det er et X300 kort ja. men så trenger jeg ikke mer i filservern heller. den står bare kobla direkte til tv'en. eneste jeg sku hatt mer diskplass og litt mer ram, men det haster ikke enda bildene er tatt med nokia 6288 fonen min. ikke så halvgææren kvalitet når det er bra lysforhold. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Får vel legge inn bilder av mitt Antec P182. Mangler fortsatt en del. bla: - Viftestyring - LCD display - CPU vifte - Ekstra HDD - Gpu kjøler? Vi får se hva fremtiden bringer Bilder: Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Så greit polstra ut det der ja Hjelper støydempingsmattene mye? Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Under følger noen gamle bilder av mitt kabinett. Endringer som har skjedd siden den gang er mer RAM, viftestyring, fjerna en CD-rom og vinkla SATA-kabler. I tillegg er jeg på vei til å bestille nytt skjermkort, 8800GT. Kabinettet ser fælt ut utenifra, har lyst til å lakke det igjen. Har et Chieftec Dragon stående jeg har lyst til å gjøre noe kult med, så vet ikke hva det blir til. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Xobin: Du har støydempa kabinettet godt. Men kanskje en ny vifte på CPU og gpu hjelper mot støy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå