Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Hehe, eller gå for Antec Performance One P182 SE som er halvpris av den du sendte

P182 SE

Fint kabinett det, men det som er minus, er møkkete fingermerker på kabinettet, tenk alle som hadde tatt på det, blir jo stygt og gå med filleklut hele tiden, eller ha en ved siden av :tease:

twintip: Bra du går for ordentlige saker, selv om ikke designet er pent, så er det himmelsk inne i det, bare ta en titt her: :thumbup:

Insiden på Cosmos

Cosmos i moddet version

Endret av Viftestyreren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, eller gå for Antec Performance One P182 SE som er halvpris av den du sendte

P182 SE

Fint kabinett det, men det som er minus, er møkkete fingermerker på kabinettet, tenk alle som hadde tatt på det, blir jo stygt og gå med filleklut hele tiden, eller ha en ved siden av  :tease:

9489619[/snapback]

fettmerkene synes jo bare når lyset skinner på det, er jo som regel mørkt i rommet hvor man har pc da :thumbup: og hva skal man kline fingerene sin på kabinettet for? :roll:

Lenke til kommentar
fettmerkene synes jo bare når lyset skinner på det, er jo som regel mørkt i rommet hvor man har pc da  og hva skal man kline fingerene sin på kabinettet for?

twintip: Man har små søsken vettu, "Oh gid a meg, kan jeg få ta på "speilet" ditt :tease: eller bedre: hva er dette for noe? kan man ta på det :whistle: hehe.. kjenner til sånt. :!:

Endret av Viftestyreren
Lenke til kommentar

heftig kabinett det :dribble:

og jeg er glad, fikk nettopp vite att Hipern min ligger på posten og venter :D

Nye 730w hipern min :D

Vurderer og selge den, kjøpte den med feilgrep uten og se på kommentaren under, får håpe den ikke bråker like mye som kunden på linken beskriver PSU'n. :hrm:

Komplett kan til tider være teite, spess når jeg bestillte rambrikker og fikk helt andre :!:

Bestillte disse: :)

Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2

Men jeg fikk disse: :hrm:

Corsair TWIN2X 6400C5DHX DDR2

Komplett sitt svar på feilen var:

Hei

Det er ikke alltid bilder stemmer 100%. Da dette ikke er essensielt for produktet kan det som i dette tilfellet avvike noe.

MVH

OHN

Komplett.no, Kundesenter

Se tilbud på utvalgte batteripakker og overspenningsvern på linken under:

http://www.komplett.no/k/kcf.aspx?id=1662

Hva har folket og si til dette? :hmm:

Endret av Viftestyreren
Lenke til kommentar
fettmerkene synes jo bare når lyset skinner på det, er jo som regel mørkt i rommet hvor man har pc da  og hva skal man kline fingerene sin på kabinettet for?

twintip: Man har små søsken vettu, "Oh gid a meg, kan jeg få ta på "speilet" ditt :tease: eller bedre: hva er dette for noe? kan man ta på det :whistle: hehe.. kjenner til sånt. :!:

9489665[/snapback]

nei? :ermm:

Lenke til kommentar
Ser det er en del Lian Li folk i denne tråden... så derfor stiller jeg spørsmålet mitt her istedet for å lage en ny tråd  ;)

Er litt usikker på hvilket Lian Li jeg skal velge til min nye PC.

Det står mellom disse;

PC6277B

PC7BSCANDV3

PCV1000BPLUSII

Har kanskje mest lyst på PC 6277  :hmm:

Hvordan er plassen i disse 3 kabinettene til ett 8800 GTX kort?

Skal ha ett Asus P5K Premium hovedkort og ett Club3D eller XFX 8800GTX 768 skjermkort i kabinettet. Skal ha 2 harddisker og 1 DVD-brenner og 1 DVD spiller.

Vil ha ett kabinett med god plass innvendig.

Er jo litt prisforskjell på disse 3... for å si det sånn; er virkelig PVC1000PlusII (og 6277) verdt 1000 kroner mer enn SCANDV3?

Har egentlig tittet litt på SCANDV2 også, men tror ikke jeg vil kabinett med dør igjen.

9489070[/snapback]

Først av alt: Lian Li er verdens dyreste alu. Second: Jeg har hatt alle tre og kan ikke akkurat anbefale deg noen av dem. Unntaket er vel 6277 hvis du synes dybden i kabinettet er viktig...

Jeg gikk over til Antec P182 etter å ha hatt ikke mindre enn 5 kabinetter før jeg ble fornøyd. Støymessig er det ingen av dem som kan konkurrere med Antec. Ei heller på varmeutviklingen kombinert med støynivå. Ingen av diskene mine, Seagate, Samsung og WD har hatt det så godt og kaldt som i mitt Antec P182.

Pris kontra hva du får mellom Lian Li og Antec synes jeg er et veldig enkelt valg. Med mindre du er en fanboy på lik linje med MAC gutta, så burde du seriøst ta en titt på Antec sine løsninger. Jeg kan ikke annet enn å anbefale disse kabinettene på det sterkeste.

Lykke til! ;)

Lenke til kommentar

Noen som har tips om hva man skal bruke når man skal spraye ett kabinett svart innvendig?om man må pusse mye osv. og hvor mange lag med svart metallic lakk + klarlakk. :roll:

Har forresten gått over til Intel nå, solgte AM2 hk mitt og cpun her om dagen, så nå kjører jeg Asus P5N-E SLI og Intel Core 2 Duo E6600. :D

Endret av Viftestyreren
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...