Stig-Arne Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 er bare å presse inn så mange disker du klarer der ja får legge opp bilde av de andre kabinettete mine senere.. meeeeen.. ikke i natt Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 jeg holder på å modde en gammal kasse jeg har finni på dynga, kansje jeg kan gi noen bilder av den etterhvert Lenke til kommentar
eSOo Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Dette er mitt, må ta å fikse fronten på det å noen ny føtter slik at luftstrømmen gjennom radiatoren blir litt bedre hw-detaljer står i infoen min vist ikkje ej husker helt feil spørr du meg ser det ut som om viftene spiste fronten Lenke til kommentar
Pels Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Dette er mitt, må ta å fikse fronten på det å noen ny føtter slik at luftstrømmen gjennom radiatoren blir litt bedre hw-detaljer står i infoen min vist ikkje ej husker helt feil spørr du meg ser det ut som om viftene spiste fronten du burde fikse fronten.. ser ikke spes. pent ut må jeg si Lenke til kommentar
eSOo Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Mitt tower: er det kabinette noe å anbefale eller har kikket litt på det skal bygge pc Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 jeg holder på å modde en gammal kasse jeg har finni på dynga,kansje jeg kan gi noen bilder av den etterhvert Dyngedatan!!! Hurray Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 du burde fikse fronten.. ser ikke spes. pent ut må jeg si Kanskje fordi fronten er av. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 du burde fikse fronten.. ser ikke spes. pent ut må jeg si Kanskje fordi fronten er av. da burde han ha tatt på fronten hvis han skal ta bilder Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Flere Bilder av mitt kabinett: http://home.no/overklokker/P1010004.JPG http://home.no/overklokker/P1010009.JPG Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) jeg holder på å modde en gammal kasse jeg har finni på dynga,kansje jeg kan gi noen bilder av den etterhvert Dyngedatan!!! Hurray du har sett den etter jeg mekka høl i sida og bynte å pusse. ikkesant?? og foresten jeg holder på å mekke trekasse også Endret 15. november 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
Instict Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) EDIT, postet i feil thread Endret 15. november 2004 av Instict Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 du har sett den etter jeg mekka høl i sida og bynte å pusse. ikkesant?? og foresten jeg holder på å mekke trekasse også Nei jeg har ikke sett platene, bare noen bilder Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 da må du se. og du må se workloggen min når jeg kommer litt lengre Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kommer oppom deg i morra tenker jeg Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 jeg holder på å modde en gammal kasse jeg har finni på dynga,kansje jeg kan gi noen bilder av den etterhvert Dyngedatan!!! Hurray du har sett den etter jeg mekka høl i sida og bynte å pusse. ikkesant?? og foresten jeg holder på å mekke trekasse også så lekkert ut,når tror du den blir ferdig da? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 jada det skulle jeg rolig mene. men det er jo ikke sikkert den blir like bra som den på tegninga da . jeg bygger jo tross alt kassa av ting jeg finner for det meste Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) jada det skulle jeg rolig mene.men det er jo ikke sikkert den blir like bra som den på tegninga da . jeg bygger jo tross alt kassa av ting jeg finner for det meste Skryt, skryt... Jeg synes det går bra jeg med tanke på at delene kommer fra dynga og andre "skummle" steder Endret 16. november 2004 av stektfisk Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Slik ser mitt umodda kabinett ut Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Slik ser mitt umodda kabinett ut Hvordan ser det ut moddet da? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Slik ser mitt umodda kabinett ut Hvordan ser det ut moddet da? Nei si det. Det får fremtiden vise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå