Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svært stillegående. :thumbup: På dagens revisjon(så godt som samme kabinettet som P182 faktisk) så har de 3 medfølgende viftene 3 hastigheter du kan velge imellom. På Minimum er de såvidt hørbare. ;) Kjøler godt gjør de også. :)

 

Det er også lett å få det ryddig siden du kan legge mesteparten av kabler bak HK-brettet, eller putte de igjennom/i hulrom litt her og der.

Endret av Sagart
Lenke til kommentar

Her har du dem. ;) :

 

Har harddiskene i det nedre kammeret for best mulig luftgjennomstrømming oppe. :)

 

post-128003-1189628797_thumb.jpg

 

Med døra åpen:

 

post-128003-1189628854_thumb.jpg

Bak de 2 "gitrene" er det støvfilter foran to 120mm vifteplasser. Har bare vifte oppe jeg da. Rensket nettopp dette filtret, og det var jammen på tide også. :p Virker som at de er ganske effektive ihvertfall. :)

 

Var det bilder ala dette du ville ha? :)

Endret av Sagart
Lenke til kommentar

Det er jo bra, er på jakt etter dette kabinettet nå regner jeg med, så fort det modda CM Stacker kabinettet blir solgt, har link her om noen er int i det:

 

http://www.bruktmarked.no/annonse.php?a=97394

 

Sagart: Takk for bildene :D, fikk mere int i dette nå en Lian li, men er det sånn att harddisken står på siden? :(:thumbup:

 

Også tror du jeg får igjen døra når jeg skal montere inn en Zalman Viftestyrer? :hmm:

Endret av Viftestyreren
Lenke til kommentar
Ja men det er jo genialt, skal ha en lydløs pc med vannkjøling muligens eller cpu kjøleren du kjører med :) har også en Hiper 730w med modulære kabler så blir ikke mye rot da  :D , men tror du jeg får igjen døra når jeg skal montere inn en Zalman Viftestyrer? :hmm:

9483427[/snapback]

Høres ut som du har gode planer! ;):)

 

Hvor langt ut stikker viftestyringen da? Du har ca. 2cm å gå på før den treffer døra. Ihvertfall om du monterer den akkurat jevnt med kanten innenfor døren. Om du skjønner? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...