Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Så egentlig greit ut. Jeg ville nok tatt meg bryet med å bunte flere kabler sammen for å så sleeve dem. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 bilde av utsiden eller er det ikke så interesant ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Joda, i denne tråden er det jo egentlig meningen å poste bilder av utsiden av kabinettet, er det ikke? Hvor ble det av "Hvordan ser det ut INNI deres kabinetter"-tråden? Endret 8. september 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Her er mitt "kabinett" Se bak spoileren Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Heftig kabinett! Sliket ønsker jeg meg til jul.. Neh.. Lyst på PC7 Scand Ver 3 jeg.. men det er da aldeles ikke noe kabinett for det jeg ser der.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 et kabinett trenger vel ikke være lukket bare det er et sted og oppbevare datadelene på samt feste dem Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Sant nok, men skal jo ta seg litt ut å da Hadde aldri orka å sitte med en sånnen vedsiadenavmeg.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 vel har 1stk LBX-03 og 1stk STC-T01 stående tomme på rommet her da, så det er ikke en permanent løsning Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hvor får jeg kjøpt slike deksler som til cd/dvd brønnene? Evnt noen her som har noen som ikke blir brukt? Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Ekwathne, mulig jeg har en sånn til deg:) Edit: Et bilde av kabinettet mitt ( Skaffa meg enda en RAMbrikke samt rydda litt til etter bilde ble tatt:) ) Endret 10. september 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Heisann ! Jeg regner med at dette er tråden for folk med peil på kabinett? Jeg skal bygge meg en ny maskin og forsøker finne frem i junglen av kabinetter og trenger litt tips og råd. Jeg vil gjerne ha et praktisk og greit kabinett til med ok luft kjøling til en fornuftig penge..Håper noen her kan hjelpe? Anyways HER er hva jeg skal putte i det... jo også skal det være så stille som mulig da Endret 10. september 2007 av Cri Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Lian-Li kabinettene er veldig fine og praktiske- men kanskje litt dyre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Lian-Li kabinettene er veldig fine og praktiske- men kanskje litt dyre? 9464932[/snapback] Nei, de er ikke dyre med tanke på den kvaliteten du får. Snakker av erfaring. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Så hva velger man da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Gjør som meg og velg Lian-Li V1000. Kunne ikke vært mer fornøyd. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Microplex' utvalg av Lian-Li kabinetter. Forresten, ta en titt på "Min PC" i fLeReK's signatur og du ser hvor bra det ser ut+ kvaliteten du får som nevnt tidligere. Jeg skal definitivt ha Lian-Li neste gang jeg skal ha nytt kabinett. Endret 10. september 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Takk for det. Godt at jeg har noen gode forum-støttespillere her inne. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Et av de mest stilrene kabinettene jeg har sett, har sett det med egne øyne tilogmed. Cred til fLeReK. Endret 10. september 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jepp så på den fine saker, men synes den er litt dyr. Kanskje jeg må legge så mye i det? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Eneste ting jeg ikke liker med LianLi er tykkelsen på aluminiumsplatene, litt for tynne synes jeg. Kabinettet ga meg faktisk heller ikke den kvalitetsfølelsen som alle driver og skryter så veldig av. Men for all del, flotte kabinetter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå