Spirre Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 noe sånt jeg tenkte på, har nemlig et par gule katoder liggende som er ganske kule, og ike så mye brukt heller Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Interesant. Lurer på hvor lenge Acryl pcen holder seg før noe sjærer seg. Og hva som sjærer seg først. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har kjøpt med LL pc6277 nå siden den går ut av produkjon. Gammel vs. ny: 6277 er ganske mye lengre enn pc7scand: Før: Etter: Annen vinkel: Ferdig innstalert: Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 åh det er fint Misunner deg. Har lyst på et slikt Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 2545523[/snapback] Er det der kabinettet ditt? Det var veldig pent gjennomført, tøft:) Veldig rart jeg ikke har sett det før, må si du er en anonym casemodder.. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Mange fine kabinetter her ! Jeg liker spesielt de stilrene Lian-Li Skal poste mitt snart. Skal bare ta et bilde Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) min kameraet er litt dårlig så.. uklåre bilder, i know Endret 4. september 2007 av KexxY Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) 2545523[/snapback] Er det der kabinettet ditt? Det var veldig pent gjennomført, tøft:) Veldig rart jeg ikke har sett det før, må si du er en anonym casemodder.. 9426763[/snapback] Såvidt jeg husker vandt han vel casemod konkuransen her på forumet med den modden? haha kexxy det der må være et luftig kabinett Hvordan er støyen? Endret 4. september 2007 av kakesjef Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 det eneste som støyer er enten strømforsyninga eller cpu vifta... flytter mye luft de svære der ja ^^ ikke mye støy ifra den.. men den ene vifta på sida er ødelakt så den bråker noe sinnsykt Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 hehe nice. yetengine power! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 @ kexxy, hvorfor har du satt maskina på teppet? det er jo ikke lurt med tanke på støv. og dersom det er pga støy/vibrasjoner, så kan du få laget til en liten kasse eller ligende som er vibrasjonsdempa og samtidig hever kassa litt fra gulvet så støvet ikke blir like påtrengende Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 @ kexxy, hvorfor har du satt maskina på teppet? det er jo ikke lurt med tanke på støv. og dersom det er pga støy/vibrasjoner, så kan du få laget til en liten kasse eller ligende som er vibrasjonsdempa og samtidig hever kassa litt fra gulvet så støvet ikke blir like påtrengende 9427250[/snapback] jepp er pga støy ja.. hører det sinnsykt godt inn i det andre soverommet.. Hvordan kasse da? har tenkt å kjøpe sånn anti vibrasjons teppe eller noe sånt å legge under.. men jeg finner ikke noe sånt. send en pm så kan vi diskutere litt der Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 du kan jo eventuelt kjøpe deg en ny vifte som ikke er ødelagt Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 du kan jo eventuelt kjøpe deg en ny vifte som ikke er ødelagt 9427533[/snapback] i will, når jeg får lønn ^^ Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 jeg hadde ingen spesiell kasse i tankene, tenkte mer på at du kunne lage en selv ellnosånt. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt drevbrønner til Chieftec kabinett? Altså de dekslene som er der istendefor dvd/cd osv. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 http://privat.bluezone.no/svejaco/prosjekt:makeover/nybilder/fhnstor.jpg] 2545523[/snapback] Er det der kabinettet ditt? Det var veldig pent gjennomført, tøft:) Veldig rart jeg ikke har sett det før, må si du er en anonym casemodder.. 9426763[/snapback] Såvidt jeg husker vandt han vel casemod konkuransen her på forumet med den modden? haha kexxy det der må være et luftig kabinett Hvordan er støyen? 9427080[/snapback] Du vet vel tilfeldigvis ikke hvor workloggen er? hvis det var en da... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Du vet vel tilfeldigvis ikke hvor workloggen er? hvis det var en da... 9441751[/snapback] Profil - Finn brukerens emner = klikk Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Du vet vel tilfeldigvis ikke hvor workloggen er? hvis det var en da... 9441751[/snapback] Profil - Finn brukerens emner = klikk 9441785[/snapback] tusen takk Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Pøser liv i tråden igjen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 8. september 2007 av korka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå