Apathy Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Takker, skal snart oppgradere maskinen endel. Har ikke gått veldig inn for å rydde på dette oppsettet da det ikke vil gå lang tid før mitt nye system er klart. Mitt nye kabinett (Lian Li 2100plusII) er i sølv så der vil jeg endre endel på platene i kabinettet ved å bruke alu-plater fra clasern. Samt fabrikere litt for å stealthe vannkjølingen. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Mitt bZerk Acryl Transparent kabinett. Endret 3. september 2007 av 2die4 Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hva sa du? Det er noe av det snåleste jeg har sett.. Men det var jo stilig egentlig da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det er egentlig en rigg som klokkere og andre folk som trenger komponentene lett tilgjengelig kan benytte seg av. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvor får man tak i et slikt ''kabinett'' da? - Eller er det hjemmesnekkra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Det kan man kjøpe på microplex. EDIT: For sen der ja. Endret 2. september 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Microplex 9413607[/snapback] Kult.. Men ville heller hatt et ordentlig kabinett så sant man ikke driver med skikkelig overklokking. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kjøpte meg ett Chieftec Mesh kabinett for 30 kroner på loppemarked idag. Helt strøkent og med psu. 9406895[/snapback] Du vil vel ikke selge det til meg? Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det er egentlig en rigg som klokkere og andre folk som trenger komponentene lett tilgjengelig kan benytte seg av. 9413119[/snapback] Men når man er sånn overklokker at man ikke kan ha vanlig kabinett, er det ikke like greit å bare sette det på hovedkorteska? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Mitt bZerk Acryl Transparent kabinett. 9412510[/snapback] Shit mad! Haha, det var tidenes modde kabinett. Er det OK å ha et slikt ved siden av seg, eller irriterer du deg stadig over forrandringer som kan bli gjort? Bare spør, for jeg selv ville fått mange idèer underveis om bytte av både det ene og det andre. Men stilig å se på var det absolutt. Enda godt det kom en skikkelig spesiell bildegodbit til oss. Altfor mange kjipe kabinetter med samme gamle Zalman vifter og LED Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kjøpte meg ett Chieftec Mesh kabinett for 30 kroner på loppemarked idag. Helt strøkent og med psu. 9406895[/snapback] Du vil vel ikke selge det til meg? 9413714[/snapback] Nei, skal nok ha det selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det er egentlig en rigg som klokkere og andre folk som trenger komponentene lett tilgjengelig kan benytte seg av. 9413119[/snapback] Men når man er sånn overklokker at man ikke kan ha vanlig kabinett, er det ikke like greit å bare sette det på hovedkorteska? 9414536[/snapback] Joda, men det er veldig greit å ha en slik rigg å montere det på når man feks drar på klokke-compoer. Det er jo mye enklere å demontere komponentene fra denne riggen enn fra et vanlig kabinett. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 har hatt lyst på den bzerk "kassa" siden jeg så den hos microplex, kult å se bilder av den. regner med at en slik finner veien hit etterhvert. har ikke bestemt meg for hva skalgs hardware jeg skal montere enda, for verken gamer eller filserver er aktuelt å bruke. blir vel til at jeg monterer inn noe billig stærsj og blinger den litt med no lys ellno bare for å brife Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) ops hehe nei jeg trenger ikke det, men forumet ga meg en eller annen feilmelding, så jeg hoppa tilbake et hakk og posta på nytt, så tenknisk sett så var det ikke min feil Endret 3. september 2007 av Spirre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ja, jeg er enig med deg der, men du trenger ikke dobbelposte. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Shit mad! Haha, det var tidenes modde kabinett. Er det OK å ha et slikt ved siden av seg, eller irriterer du deg stadig over forrandringer som kan bli gjort? Joa, jeg finner meg selv pirkende på den hele tiden. Jeg tror jeg skal bytte om platene, slik at hovedkortet er på toppen. Da blir det sikkert enda kjøligere. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Flott kabinett du hadde 2die4. Liker kabinetter som skiller seg litt ut. God lufting blir det jo også... Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Geeksa kunne sikkert lekt seg litt med denne ja. Fint med lys rundt for de som liker slikt. Eksempel: Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 haha Stilig det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå