Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Takker, skal snart oppgradere maskinen endel. Har ikke gått veldig inn for å rydde på dette oppsettet da det ikke vil gå lang tid før mitt nye system er klart. Mitt nye kabinett (Lian Li 2100plusII) er i sølv så der vil jeg endre endel på platene i kabinettet ved å bruke alu-plater fra clasern. Samt fabrikere litt for å stealthe vannkjølingen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er egentlig en rigg som klokkere og andre folk som trenger komponentene lett tilgjengelig kan benytte seg av.

9413119[/snapback]

Men når man er sånn overklokker at man ikke kan ha vanlig kabinett, er det ikke like greit å bare sette det på hovedkorteska?

Lenke til kommentar
Mitt bZerk Acryl Transparent kabinett.

9412510[/snapback]

Shit mad! Haha, det var tidenes modde kabinett. Er det OK å ha et slikt ved siden av seg, eller irriterer du deg stadig over forrandringer som kan bli gjort?

Bare spør, for jeg selv ville fått mange idèer underveis om bytte av både det ene og det andre.

Men stilig å se på var det absolutt. Enda godt det kom en skikkelig spesiell bildegodbit til oss. Altfor mange kjipe kabinetter med samme gamle Zalman vifter og LED ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Det er egentlig en rigg som klokkere og andre folk som trenger komponentene lett tilgjengelig kan benytte seg av.

9413119[/snapback]

Men når man er sånn overklokker at man ikke kan ha vanlig kabinett, er det ikke like greit å bare sette det på hovedkorteska?

9414536[/snapback]

Joda, men det er veldig greit å ha en slik rigg å montere det på når man feks drar på klokke-compoer. Det er jo mye enklere å demontere komponentene fra denne riggen enn fra et vanlig kabinett.

Lenke til kommentar

har hatt lyst på den bzerk "kassa" siden jeg så den hos microplex, kult å se bilder av den. regner med at en slik finner veien hit etterhvert. har ikke bestemt meg for hva skalgs hardware jeg skal montere enda, for verken gamer eller filserver er aktuelt å bruke.

blir vel til at jeg monterer inn noe billig stærsj og blinger den litt med no lys ellno bare for å brife :p

Lenke til kommentar
Shit mad! Haha, det var tidenes modde kabinett. Er det OK å ha et slikt ved siden av seg, eller irriterer du deg stadig over forrandringer som kan bli gjort?

Joa, jeg finner meg selv pirkende på den hele tiden. Jeg tror jeg skal bytte om platene, slik at hovedkortet er på toppen. Da blir det sikkert enda kjøligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...