Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

flerks sitt burde på museum  :)

9385691[/snapback]

En ting er å se kabinettet hans på bilde. Noe helt annet er å se det i real.. Helt villt det kabinettet var.. nesten ikke værre slik det er det han har nå.

9385875[/snapback]

Tusen takk for fine ord! :love:

9387474[/snapback]

Perfeksjonist? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hater kabelkaos, men sikkert fint å ha for dem som liker kaos.

9395178[/snapback]

Det eneste jeg har å utsette på slik kabel organisering under pulten er hvis en skal flytte på noe- eller ha ut f.eks tastaturet og det er tvinnet sammen med alt annet.

9396292[/snapback]

Jeg liker ikke kabelros selv, men i og med relativt hyppig flytting av maskin og skjerm. Blir det begrensa hvor mye tid jeg vier til rydding uttafor kabinettet. Jeg rydda enkelt, men ble ikke noe særlig fint (hjelper veldig lite med svarte kabler på hvit vegg) Men jeg klarte å holde det borte fra gulvet, så er lettere å finne frem til den ledningen jeg leter etter =) Sliter heller ikke med at de er tvinnet sammen i 1000 knuter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Jeg hater kabelkaos, men sikkert fint å ha for dem som liker kaos.

9395178[/snapback]

Det eneste jeg har å utsette på slik kabel organisering under pulten er hvis en skal flytte på noe- eller ha ut f.eks tastaturet og det er tvinnet sammen med alt annet.

9396292[/snapback]

Jeg har det slik. Egentlig en god unskyldning for å ikke å gå på LAN. Jeg drar vel i snitt vekk på LAN en gang i året så da er det ikke noe stort problem. Skaffer jeg meg bærbar er det ikke noe problem i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Kjøpte meg ett Chieftec Mesh kabinett for 30 kroner på loppemarked idag. Helt strøkent og med psu. :)

9406895[/snapback]

Det er jo gratis. Utrolig at folk gidder å selge slike ting så billig.

Lenke til kommentar
Mitt Lian Li PC7 scand V1.

Beklager dårlig bildekvalitet. Tatt med mobilkamera.

9408963[/snapback]

Pent kabinett, men flere kabler som burde ryddes vekk. Greit nokk med slangene, de er litt vanskeligere å gjøre noe med. Også den dingsen (Har ikke peiling på vannkjøling! :p) som står/henger i en slange som kommer rett oven i fra, den gav et veldig uryddig preg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...