Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har tips til mer rydding i mitt kabinett? Evt. andre løsninger på kabelføring? :)

Slik det er nå, bortsett ifra at jeg har ryddet mer opp i viftekablene oppe til venstre for CPU-kjøleren:

9255711[/snapback]

Kabelstrømper hadde gjort mye her! Her finner du sorte kabelstrømper hos Microplex.

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar

Kabelstrømper på hva? :p ATX og 12v kablene har det, og PCI-Express kabelen er jo helt flat og sort. Front-kablene er jo også greie. :) Men har du en annen mening, spytt ut om hvilke kabler du tenker på! ;)

Edit: Vi har jo IDE-kabelen og strømmen til DVD-brennern, men de er jo såppas gjemte at det har liten mening? Vurderer å skaffe en S-ATA basert DVD-brenner. :)

Endret av Sagart
Lenke til kommentar
Kan legge ut noen bilder av midlertidige serveren, må få kjøpt nytt kabinett og PSU til den. :ermm:

~ Mortis360

9318302[/snapback]

La meg få anbefale I&S EYE2000B dersom du har filserver. Kjøpte meg dette for en tid tilbake, det er helt herlig å bruke. Har nå seks harddisker inne, med et tonn av ekstra plass. :)

Lenke til kommentar
Kan legge ut noen bilder av midlertidige serveren, må få kjøpt nytt kabinett og PSU til den. :ermm:

~ Mortis360

9318302[/snapback]

La meg få anbefale I&S EYE2000B dersom du har filserver. Kjøpte meg dette for en tid tilbake, det er helt herlig å bruke. Har nå seks harddisker inne, med et tonn av ekstra plass. :)

9320593[/snapback]

så blir vel det kanskje litt dyrt. Jeg har ett Raidmax Smilodon jeg kanskje skal selge. Det kan gå billig i så fall. :)

Lenke til kommentar
lekkært fram til lysa kom på :sick:

chevelle: en thermalright HR05 tror jeg det er den heter ;)

9331489[/snapback]

Hehe....er faktisk ikke så ille som det ser ut på bildet, men er man allergisk mot lys i kabinettet så skjønner jeg deg.

Kjøleren er en Thermalrigth HR-03 Plus, og er vel ikke like tung som den ser ut. Selv om 410g + vifte er en del da :) Kortet får uansett litt ekstra support av strømkabelen..hehe.

Fornøyd med ytelsen og stillheten ihvertfall.

Lenke til kommentar
akkurat der jeg og er kommet ;)

Har en vifte emd led, men man for den ikke uten så det er ikke lenge til de diodene er klipt bort ;)

9332311[/snapback]

vel, en vifte med et led kan gå greit. men da er strikken tøyd laaaaaaaangt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...