Black Star Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hvis dere skal legge ut store bilder (større enn ca. 600x450), så sløyf IMG taggene. Ha bare en link som folk kan klikke på. Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 http://www.home.no/robinthebest/kabinett.JPG Her er mitt Raidmax? kule lys btw. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hehe jeg liker store bilder Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 jeg hadde et sånt AOPEN kabbinet får 5 dager siden,,men nå har eg Q-TEC Q-TEC PSU´en ligger under sengen Jeg skal sende ut bilder uta min maskin så snart jeg får moddet det.......har et Q-TEC Min Maskin Ps:PSU´en er kastet i en eske langt under sengen.... kjøp dette og modde det selv.det er et veldig bra kabinett vis du skal modde det selv!!! Heftig Q-TEC kabbis Men bytt ut PSU´en!!!! har et sånt kabbis selv.... Jeg har et sånt et!! Sånne kabinetter er kule men PSU´en som følger den må du skifte ut med denne! Strømfosyning Nå skal endeli AOPEN kabinettet til hælvet....... her er det som skal erstattes! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=113046&cks=PRL jeg orket ikke syne på AOPEN kabbisn men Q-TEC kabbisn + et par til fra en stengt tråd... Tror snart de fleste har fått med seg at du synes det er et fint kabinett... Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 JEg syns det der kabinette så litt gammelt ut Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 det er sikkert 3-4 år gammelt,,men det ser kansje stugt ut men det er nok plass inni det og det vil bli finere når det skal sages og monteres osv........ men håper på flere bilder.... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Mange av disse var utrolig fine. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Chieftec BX03 med vindu laga av chieftec . Belysning : to stk blå revoltec 30cm kalde kathoder . *snipp bildene er sletta fra serveren* Endret 7. juni 2005 av Full Metal Jacket Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Venta på den nå snekkern`n, mangler dr. spawn nå Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Min gamle, eksisterer egentlig ikke lengre, men det var det siste kabinettet jeg hadde: Endret 1. august 2004 av Flop|s Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 hah :!: drit bra kjøleskap Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) hah drit bra kjøleskap Enig, hadde vert dritfett å brukt på lan Var også kult med de tre PSUene... Endret 1. august 2004 av Pain193 Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 snekker´n sit kabbis er døds kult,også Flop|s sitt det med Kjøleskapet..... Håper på Flere kule bilder av kabbinettet deres Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Mitt... merk masse noenlys... orginalt Fire stk under musa i grønt og blått synes ikke på bildet ... matcher DVDen Endret 1. august 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Dere likte ikke store bilder på forume så her er det et bilde av kabinette me lyset på i rommet.. Endret 1. august 2004 av ExtremeSnowboarder Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Venta på den nå snekkern`n, mangler dr. spawn nå Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Dette er mitt: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EYE981BB Holder på å modde den slik at det passer inn en Vapochill SE moddet til XE Blir også plass til Vannkjøling til chipsett og GPU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå