Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
la bare inn noen bilder jeg også

9106287[/snapback]

Du har satt strømmforsyninga feil vei :!:

HAHA

 

det er jo sånn "grill" eller hva jeg skal kalle det på toppen av kabinettet. den er jo for at vifta til strømmforsyninga skal være opp slik at den blåser lufta opp og ut og ikke ned i pcn. du trenger å snu den andreveien du ja ;) så skal du se tempen blir bedre :)

Lenke til kommentar
la bare inn noen bilder jeg også

9106287[/snapback]

Du har satt strømmforsyninga feil vei :!:

HAHA

 

det er jo sånn "grill" eller hva jeg skal kalle det på toppen av kabinettet. den er jo for at vifta til strømmforsyninga skal være opp slik at den blåser lufta opp og ut og ikke ned i pcn. du trenger å snu den andreveien du ja ;) så skal du se tempen blir bedre :)

9109230[/snapback]

 

Er ikke noe hull på toppen som passer til strømmforsyninga.

Lenke til kommentar
la bare inn noen bilder jeg også

9106287[/snapback]

Du har satt strømmforsyninga feil vei :!:

HAHA

 

det er jo sånn "grill" eller hva jeg skal kalle det på toppen av kabinettet. den er jo for at vifta til strømmforsyninga skal være opp slik at den blåser lufta opp og ut og ikke ned i pcn. du trenger å snu den andreveien du ja ;) så skal du se tempen blir bedre :)

9109230[/snapback]

HAHA

Du nabba deg!

Lenke til kommentar
la bare inn noen bilder jeg også

9106287[/snapback]

Du har satt strømmforsyninga feil vei :!:

HAHA

 

det er jo sånn "grill" eller hva jeg skal kalle det på toppen av kabinettet. den er jo for at vifta til strømmforsyninga skal være opp slik at den blåser lufta opp og ut og ikke ned i pcn. du trenger å snu den andreveien du ja ;) så skal du se tempen blir bedre :)

9109230[/snapback]

 

Det spørs..

 

Jeg har PC7ASCANDWIN, og den har ikke sånn åpning på toppen til strømforyning.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Venter spent zaltmann. :)

9201917[/snapback]

skal ta bilde nå, men må lade kamera litt :)

 

har ikke satt på window etch, fordi jeg vet ikke helt hvor jeg skal plassere det, trenger forslag. Er ett slikt: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=270HV&mcat=

 

står: Danger

High Voltage

 

EDIT: skal vere på denne sidedøren: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=W65BPII&mcat=c307

 

EDIT2: (beklager litt dårlige bilder, men måtte stå i mørkt rom for at bildene ikke ble for lyse, og da så jeg ikke hvordan linsa var plassert i forhold til kabinettet. Ser ikke grøne lyseffekten på grunn av blitzen som jeg ikke vet hvordan jeg tar av. :blush: )

post-116828-1186165559_thumb.jpg

post-116828-1186165585_thumb.jpg

post-116828-1186165625_thumb.jpg

post-116828-1186165650_thumb.jpg

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Utrolig fint kabinett. Men litt kabel rydding tror jeg kunne vært noe ;) Spesielt der med harddiskene :)

 

 

Jeg har forresten fått min nye crosair PSU som skal erstatte den litt bråkete Zalmanen, tror det blir montering i morgen. Må bare innom jobb og skaffe meg litt strips først ;) Kommer bilder så fort alt er montert! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...