Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jo, det er kjempegøy. Det eneste kjedelige er at jeg har kommet til et punkt der der "ikke går ann" å rydde mer. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jo, det er kjempegøy. Det eneste kjedelige er at jeg har kommet til et punkt der der "ikke går ann" å rydde mer. 9024584[/snapback] Joa, det kommer også til ett tidspunkt der man er lei av å rydde også. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Lekkert kabinett Mortis360. Stilrent, ryddig ...og svart Hva heter det kabinettet? Akkurat den type kabinett eg liker... Og er det standard med vindu? Eirik Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Lekkert kabinett Mortis360. Stilrent, ryddig ...og svart Hva heter det kabinettet? Akkurat den type kabinett eg liker... Og er det standard med vindu? Eirik 9024852[/snapback] Er ett Lian Li PC6070B Scand med Vindu /m perforering som ekstrautstyr. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Takker! Skal ha meg ny pc når intel reduserer prisene nå i juli, og da blir det garantert et slikt kabinett...med vindu! Utrulig lekkert Eirik Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Her er mitt vakre LanBox Lite, er ikke ryddig inni det, siden det er ganske trang, men tenkte jeg skulle gå til innkjøp av en modulær PSU etterhvert og da er det lletter å holde det ryddig inni det. Ikke bli skremt av skjermen i bakgrunnen, er hos faren min og her bruker jeg en gammel, 17" Compaq skjerm, og ikke min Syncmaster 206BW. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Fine de der ja Men ikke så lette å holde ryddige. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Nei, lett å holde ryddige er de ikke, men når jeg kommer hjem tenke jeg jeg skulle modde min gamle kasse, Aplus Qubic Case, og det er nok litt lettere å holde ryddig Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Blir nok lettere i det ja. Legger du ut arbeidslogg eller? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Tenkte på det ja, men får ikke begynt å modde før jeg kommer hjem igjen om en måndes tid. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Fine de der ja Men ikke så lette å holde ryddige. 9025608[/snapback] ææh samma det. pc er pc. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Dere kan jo gjette hvilket kabinett dette er... . . . . Jepp, P182 E6600, Thermalright Ultra120Extreme, 7950GT, Asus P5W DH D, 2GB Geil ram, 4 harddisker... Merker det er på tide å bytte til SATA, da jeg må bruke adaptere på to av diskene måtte de stå i det øverste kammeret, noe jeg helst ville unngått.. har heller ikke nubbsjans til å få inn et større skjermkort, heh.... Noctua vifta ble klistra fast til taket i kabinettet pga. at festeklipsa til ultra 120 extreme ribba er helt ubrukelige... Funker greit, rundt 47-51C ved last, da med antec viftene satt til "Low" og Noctua vifta @ 800rpm, ergo lydløst Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Det var fint, men du kunne ha ryddet mer i det. Hvor mye harddisker kan du få plass til i det? Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 6 disker.. hadde 5 i gamle oppsettet, 4 nå, skal ned til 2-3 500GB SATA, men har ikke fått handla diskene enda, derfor er jeg nå stuck med kun IDE disker, noe som er upraktisk.. Rydde skulle jeg gjerne gjort, men pga. de stygge IDE/SATA adapterne så blir det en tapssak uansett.. airflow er uansett bra, og det er jo ikke noe vindu i kassa Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Samme kabinett som deg Andybroke. Hvor er det blitt av døra forran?- ser jo mye bedre ut med den bilde innvendig også? Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Døra er av fordi jeg holder på å modde den for å få bedre luftstrøm Tar bilde av innsiden snart Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Døra er av fordi jeg holder på å modde den for å få bedre luftstrøm Tar bilde av innsiden snart 9037967[/snapback] Ok. Hva slags modifikasjoner da? -spennende, inspirasjon for jeg har jo samme kabinett Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Her er et bilde av innsiden: Her ser du hva jeg har gjort hittil med døren: Skal kutte ut dette: Og sette inn dette: Skal også kutte ut hull til to 120 vifter i toppen av kabinettet. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Blir nok bra det. Veldig rotete i det 3.25 brønnene for harddiskene hos deg ser jeg. ganske grei plass bak HK til å legge kabler, bare så du vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå