Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er mitt vakre LanBox Lite, er ikke ryddig inni det, siden det er ganske trang, men tenkte jeg skulle gå til innkjøp av en modulær PSU etterhvert og da er det lletter å holde det ryddig inni det.

 

Ikke bli skremt av skjermen i bakgrunnen, er hos faren min og her bruker jeg en gammel, 17" Compaq skjerm, og ikke min Syncmaster 206BW.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

07072007110.jpg

 

07072007112.jpg

 

07072007113.jpg

Lenke til kommentar

Dere kan jo gjette hvilket kabinett dette er...

 

DSC_5535.sized.jpg

.

.

.

.

Jepp, P182 ;)

 

DSC_5561.sized.jpg

E6600, Thermalright Ultra120Extreme, 7950GT, Asus P5W DH D, 2GB Geil ram, 4 harddisker...

 

Merker det er på tide å bytte til SATA, da jeg må bruke adaptere på to av diskene måtte de stå i det øverste kammeret, noe jeg helst ville unngått.. har heller ikke nubbsjans til å få inn et større skjermkort, heh....

 

Noctua vifta ble klistra fast til taket i kabinettet pga. at festeklipsa til ultra 120 extreme ribba er helt ubrukelige... Funker greit, rundt 47-51C ved last, da med antec viftene satt til "Low" og Noctua vifta @ 800rpm, ergo lydløst :)

Lenke til kommentar

6 disker.. hadde 5 i gamle oppsettet, 4 nå, skal ned til 2-3 500GB SATA, men har ikke fått handla diskene enda, derfor er jeg nå stuck med kun IDE disker, noe som er upraktisk..

 

Rydde skulle jeg gjerne gjort, men pga. de stygge IDE/SATA adapterne så blir det en tapssak uansett.. airflow er uansett bra, og det er jo ikke noe vindu i kassa ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...