Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

nocturno_culto: for guds skyld sett inn cd rommen og den lcd sjermen!

det blir det mye finere tvert

8991944[/snapback]

 

Årker ikke :p er lettere å komme til cd rommen slik den er nå :)

8993867[/snapback]

haehaheha, plz :p det var rett og slett stygt slik det sto nå, serr. Rydder du og plasserer alt som det skal med sidepanel osv. så blir det najs

så kan du fixe plexi i siden om du ikke har det fra før. Blir najs. :love:

8994276[/snapback]

 

hehe neida. er bare midlertidig dette, Holder på å modde et Chieftec Fulltower, derfår det ser slik ut. venter bare på fasekjølingen nå så setter jeg inn delene i det andre :)

Endret av nocturno_culto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det alu?

 

ser ut som plastikk Oo

9023850[/snapback]

 

Her kan du lese litt om kabinettet. Det er bygd opp av 1mm tykt stål, bekledd med Alu. Plast? De USB-portene på toppen + power- og resetbutton er er av plast :) Bare det at jeg er en heller elendig fotograf, og K800i er ikke drømmekameraet, hehe.

 

Det veier ca 16kg uten innhold btw.

 

Edit: jeg kan uten problem sette meg oppå kabinettet, og rulle bortover gulvet, trenger bare en liten motor nå, så har jeg kjøretøy :cool:

Endret av elf_man
Lenke til kommentar

dete r pga at bildet ikke er kjempebra. kassa ser mye bedre ut i virkeligheten. persnolig synes jeg den svarte er penere

 

btw det er bittelitt plastikk på den, den halvsirkelen på toppen er plast mener jeg å huske. det er det på 830 kassa også, men det har lite å si.

Lenke til kommentar
Beklager da. så sånn ut siden det var litt "dårlig" kvalitet på bildet. + at fronten så lut som plastikk ifra siden. :)

9023942[/snapback]

Hva slags kabinetter syns du er pent da? I og med at du syns et pent/stilrent alu kabinett av merke Stacker var stygt.

 

Du er vel 13-14 og i den fasen hvor slikt:

post-106207-1183826150_thumb.jpg

Med masse neon er kult

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
jess  :!:

 

haha nei. er 17.

btw: har ikke et ENESTE lys inni pcn sådetså  :thumbup:

9024052[/snapback]

 

Ett kabinett med lys trenger absolutt ikke å være stygt. Har to blå katoder i mitt Lian Li med sidevindu og det er veldig fint.

 

~ Mortis360

9024069[/snapback]

 

:)

Endret av 1915
Lenke til kommentar
Beklager da. så sånn ut siden det var litt "dårlig" kvalitet på bildet. + at fronten så lut som plastikk ifra siden. :)

9023942[/snapback]

Hva slags kabinetter syns du er pent da? I og med at du syns et pent/stilrent alu kabinett av merke Stacker var stygt.

 

Du er vel 13-14 og i den fasen hvor slikt:

post-106207-1183826150_thumb.jpg

Med masse neon er kult

9024031[/snapback]

 

Hva er galt med lys i pc'n ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...