Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så veldig pen ut den maskina di :dribble:

Liten og handy.- Men med litt fjortislys må man alltid ha. :tease:

8204891[/snapback]

 

Takker :)

Farge kombinasjonen av lysa synes jeg har mye å si. Enkelte kombinasjoner er ikke pent mens andre er rå lekkert...

Jeg må innrømme at jeg digger å se på komponentene som er inni en PC, er ganske fasinerende etter min mening :) Derfor jeg har plexiglass og lys.

 

 

 

Så lenge det er gjort med stil så er ikke lys fjortis.

8206776[/snapback]

 

 

Words !

Disse ordene jeg ville frem til !

 

EDIT: måtte bare quote Gordion, han kom med gode ord ! :)

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Så veldig pen ut den maskina di :dribble:

Liten og handy.- Men med litt fjortislys må man alltid ha. :tease:

8204891[/snapback]

 

Takker :)

Farge kombinasjonen av lysa synes jeg har mye å si. Enkelte kombinasjoner er ikke pent mens andre er rå lekkert...

Jeg må innrømme at jeg digger å se på komponentene som er inni en PC, er ganske fasinerende etter min mening :) Derfor jeg har plexiglass og lys.

8207303[/snapback]

Ja pent med ensfargig, som passer resten.

Du valge rett farge til rett kabinett. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En liten oppdatering på min maskin, som dere kan se bilder av HER

 

Jeg hadde kjøpt meg en Scythe Kama Meter 5.25" Fan Controller (SCKM-1000) 2 uker siden.

 

Men så skjedde det noe rart med min Nuclear Reactor (Min datamaskin).

 

Og for å finne ut hva som skjedde så kan du gå til DENNE linken, så ser dere på min siste kommentar, som da er by Tom-Helge (March 30th - 3:11 PM)

 

Ganske rart egentlig med tanke på hva som skjedde med Chernobyl reactor'en :whistle:

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar
Her er noen bilder av mitt Lian-li v1000 pluss 2

 

specs i signaturen

hva er den metal ramma som er montert på vifta bak cpu kjøleren? og hvorfor har du snudd vifta på cpu kjøleren og bak på kassa? det er da bedre kjøling om det går andre veien. spesielt siden varmlufta fra psu vil bli dratt rett inn i kassa slik som det er montert nå.

 

dersom du får litt dårlig kjøling i kassa så kjøp en 120mm perforert vifte modul som du setter i fronten. en kamerat har en slik kasse og han har montert denne modulen til å blåse frisk luft inn i kassa. funker bra.

Lenke til kommentar

jeg vet at psu ligger i et eget rom. men den blåser jo varm luft ut, som da vil stige og bli sugd inn i kassa igjen av vifta som står rett over ;)

 

med mindre du har en psu som ikke lager varm luft da.

 

btw, en E6600 overklokka med luft kjøling på 25 grader? å kaldt har du det hos deg a?

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Er det noe støvfilter i front JonasKS?

8148116[/snapback]

 

 

 

ikke noe støvfilter foran. tok bort støvfilteret på siden i mitt kabinett fordi det hemmet luftgjennomstrømningen veldig også, jeg :)

det støyer faktisk litt, det suser på en måte pga all luften som strømmer igjennom små åpninger osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...