Algron Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 her er mittneida. Kødda. :!: Men skulle gjerne vert det Oi, det var et fint kabinett Lenke til kommentar
-ELK- Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Her er mitt! Det er så fint når det hvite fra cd-romen og diskettstasjonen bryter opp i det grå! Hehe.. Hvorfor jeg har svart pvc-teip på? Det er fordi jeg ikke gidder å koble ut den plagsomme Led'en.. Ser ut som det lyner når jeg skal sove uten tape der. Det er et Cooler Case Centurion hvis noen lurte. Skal sette på noen flere deler eterhvert som dvd-spiller og cd-brenner..og noe anna kult sikkert Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Her er mitt! Det er så fint når det hvite fra cd-romen og diskettstasjonen bryter opp i det grå! Hehe..Hvorfor jeg har svart pvc-teip på? Det er fordi jeg ikke gidder å koble ut den plagsomme Led'en.. Ser ut som det lyner når jeg skal sove uten tape der. Det er et Cooler Case Centurion hvis noen lurte. Skal sette på noen flere deler eterhvert som dvd-spiller og cd-brenner..og noe anna kult sikkert Prøv å stealth modde cd- og diskettrommen da. Lenke til kommentar
-ELK- Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Mente selvsagt CoolerMaster Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Her er mitt. Er litt fornøyd med det nå. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 her kommer det bilder så det holder og rekker OBS store bilder ikke for utålmodige modembrukere OBS Inni Front 1 front 2 fra siden Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 hva i all verden skal du med så stort tower, når du har 2 disker, pluss 2 cd/dvd-ting-tang? Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 mange flotte kabbiser her..likte spesielt kabbisn til karl-wilhelm.. noen som har sett kabbisn til skrue?..URL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Skal snart gå i gang å modde en del. Foreløpig ser det slik ut: Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 FTZ- Du har det rimelig romslig. Hvorfor har du valgt den største når du kunne ha klart deg fint med den under? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) hva i all verden skal du med så stort tower, når du har 2 disker, pluss 2 cd/dvd-ting-tang? FTZ- Du har det rimelig romslig. Hvorfor har du valgt den største når du kunne ha klart deg fint med den under? framtidsplaner , vannkjøling , flere disker , lett og jobbe i , ryddig og pent + at jeg har plass til det hjemme jeg tjener ikke alveden derfår må jeg tenke litt frammover så jeg ikke trenger og kjøpe alt nytt hele tidne men kan bruke deler av det gamle bare vet og se , kommer til og bli trangt etter vært Endret 21. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Her er mitt. Er litt fornøyd med det nå. så jævlig fett ut Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Skal snart gå i gang å modde en del. Foreløpig ser det slik ut: Hmm,jeg har et bilde av en havfrue eller noe på mit POV 6800gt. (kke at det gjør noe ) Skjef kabinett. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Min også... (Innvendig) Chieftech ting... Regner med å bytte det ut i en stacker etterhvert.... Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Lagde en Alien wallpaper nå som jeg kanskje kan få noen til å printe ut som klistremerke. Klistre på kabinettet så har man plutselig Alienware pc Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 mange kule kabinetter her,håper på flere! Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Må vel slenge meg på jeg også. Her er et bilde av mitt kabinett: Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Har bare eit heilt allminneleg Blått Chieftec midi tower eg.. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå