Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

den vifta i døra må snues. den drar luft ut av kassa, og det er ikke optimalt der den står, da den, psuen og en bakre vifte vil sørge for veldig dårlig luftflyt til cpu kjøleren.

 

sånn ellers så er det ikke akkurat min favoritt kasse det der, men hver sin smak

7949819[/snapback]

hvis det var min du mente så har du rett..har merket at det er kald luft som kommer ut av acrylien, men det var slik den ble levert :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du installerte den samme veien den kom i posten? "Åh! Her ligger den mot nord! Må passe på at den står samme vei inni, da!" :p

7962167[/snapback]

hehe, vifta var festet til sidepanelet ferdig fra produsent :p

det fulgte med 4 vifter i kabinettet...alle var plassert og skrudd fast av produsent

:-S

Lenke til kommentar
Du installerte den samme veien den kom i posten? "Åh! Her ligger den mot nord! Må passe på at den står samme vei inni, da!" :p

7962167[/snapback]

hehe, vifta var festet til sidepanelet ferdig fra produsent :p

det fulgte med 4 vifter i kabinettet...alle var plassert og skrudd fast av produsent

:-S

post-116828-1171717755_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt meg dette kabinettet til 290kr, http://www.microplex.no/product.aspx?pid=3RR205b&mcat=c432

 

Helt utrolig hvor mye man får for pengene der ! Det er solid, mange gode løsninger mtp kjøling, viftene man får med ( 2stk 80mm ) bråker ingenting, kanskje like mye eller mindre som en papst vifte.

 

Det er mulighet for 120mm vifte i fronten, 6-7 hd plasser og 2 stk 80mm plasser bak.

 

Eneste minuset er at side platene er litt tynne, og knappen foran føles veldig ut som ren plast- noe det selvfølgelig er å..

 

Ellers, 9/10 ! Suverent !

7958956[/snapback]

 

Kabinettet var faktisk veldig pent utenpå. bra til en sånnen pris. Det er nok bare plastikk og tynn byggekvalitet. ellers fint

Lenke til kommentar
Her er da mitt nyinnkjøpte CM Stacker med Zalman 9700 og club3d 8800gts.

Takk gud så mykje bedre plass det var i dette kabinettet enn i mitt gamle Aopen-kabinett.

7988071[/snapback]

nice :) har samme skjermkort og nesten samme vifte. xfx 8800gts og 9500led.

 

men over til kabinettet. litt mye kabelrot kansje? prøv å gjemme kabler bak hk plata og i hdd plassene.

Lenke til kommentar
Her er da mitt nyinnkjøpte CM Stacker med Zalman 9700 og club3d 8800gts.

Takk gud så mykje bedre plass det var i dette kabinettet enn i mitt gamle Aopen-kabinett.

7988071[/snapback]

nice :) har samme skjermkort og nesten samme vifte. xfx 8800gts og 9500led.

 

men over til kabinettet. litt mye kabelrot kansje? prøv å gjemme kabler bak hk plata og i hdd plassene.

7988169[/snapback]

 

Visuelt sett kunne det nok blitt bedre, men prøvde for det meste å lage best mulig airflow og er der eg foreløpig fornøgd med.

Edit: Og det er ikkje alltid like lett å bli kvitt alle ledningane, for dei har som sagt ei viss lengde, men burde kanskje vurdert litt tape og strips.

Endret av TonyMontana
Lenke til kommentar
du burde vurdere å snu psuen andre veien, fordi den skjermkortkjøleren blåser desverre en del varm luft inn i kassa igjen pga de åpningen bakerst. og det ser jo ut som om det er lufting i bunn av kassa, så da vil jo psu få nok kjøling den veien alikevel

7990583[/snapback]

 

Veldig godt poeng, takk for tipset.

Skal sjekke ut det der.

Lenke til kommentar
Skaff de ett digital cam :p

7992634[/snapback]

1: skriv norsk, ikke sms språk og forkortelser

2:hva prøvde du og formidle?

 

Etter å ha lest setninga tror jeg skjønnte poenget:

Skaff deg et digitalt kamera:P

 

Riktig?

 

Bare så du vet det, er noen av bildene tatt med digital kamera-bare så du vet det

blant bildene ''etter'' er noen tatt med k610i.

Noe mer da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...