Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nice pc, men du får nok rydde litt inni kabinettet. Anbefaler å stripse litt og skjule unna litt kabeler og bytte ut flatkabelene med noen runde. Her finner du runde IDE-kabeler.

 

Skal godt gjøres å få et kabinett som er mer rotete enn mitt. ;)

7851885[/snapback]

 

 

Hehe, Ja har rydda i den no, Kan ta ett nytt bilde ein dag å hiva inn her ;)

Lenke til kommentar

Mitt kabinett: http://www.thermaltakeusa.com/product/chas...h/vc8001bns.asp

 

Hadde en sånn der rødmalt sak, med selvlysende blå djevle øyer på før (kjøpte maskina brukt og byggeren likte visst sånne der tivoli greier)

 

Jeg vil også komme med et lite spørsmål til de litt mer drevne folka her:

Kabinettet mitt har en blå led som power indikator og en rød led som disk aktivitets indikator.

Den blå er ekstremt kraftig og er direkte irriterende når jeg demper lyset og bruker pc`en til å se film over en 42" plasma skjerm. (den røde er også lovlig kraftig)

 

Kan jeg dempe disse bare ved å skjøte innpå en motstand på ledningene til de respektive led`ene? (dette kan jeg få til uten å tulle med å fjerne dem fra fronten av kabinettet, da ledningene er lange nok til at jeg kan henge dem ut av kabinettet og kutte og lodde 5-6cm fra kontaktene som går på HK)

 

Kom gjerne også med et hint om hvilken verdi og effekttålighet på motstandene jeg trenger for å feks halvere lystyrken

Lenke til kommentar
TT Soprano og TT Tsunami tåler en støyt? Nå har jeg hørt det også... fikk jo bulk fort som faen under transport. Ikke veldig greie løsninger i grunn, og ikke veldig stort...

 

Antec P180 <3

7819181[/snapback]

 

At det er solid jo. Mitt har tålt en god del skal jeg si deg, og det er god plass, hvis du bare bruker huet og utnytter det riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...