Dusken Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 godt rydda Pe3! å at det var et transformer var utrolig. nice job! Lenke til kommentar
henke- Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Nice pc, men du får nok rydde litt inni kabinettet. Anbefaler å stripse litt og skjule unna litt kabeler og bytte ut flatkabelene med noen runde. Her finner du runde IDE-kabeler. Skal godt gjøres å få et kabinett som er mer rotete enn mitt. 7851885[/snapback] Hehe, Ja har rydda i den no, Kan ta ett nytt bilde ein dag å hiva inn her Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 godt rydda Pe3! å at det var et transformer var utrolig. nice job! 7871766[/snapback] Takk =) men ble liksom for ryddig jo. ble nesten kjedeli og se på! ?? Transformer er rikti ja=) Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 godt rydda Pe3! å at det var et transformer var utrolig. nice job! 7871766[/snapback] Takk =) men ble liksom for ryddig jo. ble nesten kjedeli og se på! ?? Transformer er rikti ja=) 7872069[/snapback] nei kan ikke si det var kjedelig nydelig jobb. Lenke til kommentar
FE3T Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Mitt kabinett: http://www.thermaltakeusa.com/product/chas...h/vc8001bns.asp Hadde en sånn der rødmalt sak, med selvlysende blå djevle øyer på før (kjøpte maskina brukt og byggeren likte visst sånne der tivoli greier) Jeg vil også komme med et lite spørsmål til de litt mer drevne folka her: Kabinettet mitt har en blå led som power indikator og en rød led som disk aktivitets indikator. Den blå er ekstremt kraftig og er direkte irriterende når jeg demper lyset og bruker pc`en til å se film over en 42" plasma skjerm. (den røde er også lovlig kraftig) Kan jeg dempe disse bare ved å skjøte innpå en motstand på ledningene til de respektive led`ene? (dette kan jeg få til uten å tulle med å fjerne dem fra fronten av kabinettet, da ledningene er lange nok til at jeg kan henge dem ut av kabinettet og kutte og lodde 5-6cm fra kontaktene som går på HK) Kom gjerne også med et hint om hvilken verdi og effekttålighet på motstandene jeg trenger for å feks halvere lystyrken Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Ja, en motstand vill fungere. Eventuelt kan du pusse med pussepapir på overflaten- da vill mindre lys slippe igjennom Lenke til kommentar
andylove Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Får legge til mitt kabinett her da. Mangler litt kabeltvinning og enda en Silentmaxx HDD Silencer. HW i profil Forslag til modding av kabler mottas med takk. (skal ikke ha noe selvlysende greier...) Endret 11. februar 2007 av andylove Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 TT Soprano og TT Tsunami tåler en støyt? Nå har jeg hørt det også... fikk jo bulk fort som faen under transport. Ikke veldig greie løsninger i grunn, og ikke veldig stort... Antec P180 <3 7819181[/snapback] At det er solid jo. Mitt har tålt en god del skal jeg si deg, og det er god plass, hvis du bare bruker huet og utnytter det riktig. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Får legge til mitt kabinett her da. Mangler litt kabeltvinning og enda en Silentmaxx HDD Silencer.HW i profil Forslag til modding av kabler mottas med takk. (skal ikke ha noe selvlysende greier...) Kabelstrømper til drevkablene kanskje? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Veldig strøkent og elegang Andylove Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Veldig strøkent og elegang Andylove 7920504[/snapback] *Host* *Host* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er ikke mitt kabinett da Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 jaja, det finnes grenser da.. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 jaja, det finnes grenser da.. 7920562[/snapback] Hehe, de kabinettene der stiller i en egen klasse. Om jeg hadde hatt ordentlig HK plate, så skulle det vært enklere å få gjort noe med Sata kablene. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Noen bilder av min server, Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Noen bilder av min server, 7922988[/snapback] Masse eldre cd-rom bare for å fylle opp eller? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Noen bilder av min server, 7922988[/snapback] Masse eldre cd-rom bare for å fylle opp eller? 7924705[/snapback] Stemmer det, bruker for det meste den nederste NEC brenneren, den er ikke så gammel Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det er bedre å ha Cd-rom og slikt montert istedenfor å la det slenge rundt. Man vet aldri når man har bruk for.... Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Malplasert vindu ftw!! Lenke til kommentar
Visi Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Har denne her je da Det er den svarte til venstre, kjøpte en ferdig oppsatt spillpc, og da ble det dette kabinettet, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå