The Ghost Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Snodig kabinett hva heter det? 7809544[/snapback] Jeg synes det ser ut som om det stammer fro In-Win Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Har aldri hatt godt inntrykk av TT Xaser Tsunami og TT Soprano. Jeg eier førstnevnte, og det var 1000kr i dass når jeg kjøpte det. Eneste kabinettet jeg kunne tenkt meg å kjøpe fra TT(Om jeg noengang har lyst til å bare røre TT...)er Tai-Chi. Vekt på kabinetter har aldri skremt meg, så Tai-Chi er det eneste fra TT som duger, resten er søppel. 7808690[/snapback] Synes TT Xaser Tsunami var bra jeg. Jaja, men like bra som hjemmelaga blir det aldri. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: Endret 27. januar 2007 av andrull Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Pent pent andrull Fornøyd med TT jeg. Har Shark. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Har aldri hatt godt inntrykk av TT Xaser Tsunami og TT Soprano. Jeg eier førstnevnte, og det var 1000kr i dass når jeg kjøpte det. Eneste kabinettet jeg kunne tenkt meg å kjøpe fra TT(Om jeg noengang har lyst til å bare røre TT...)er Tai-Chi. Vekt på kabinetter har aldri skremt meg, så Tai-Chi er det eneste fra TT som duger, resten er søppel. 7808690[/snapback] Synes TT Xaser Tsunami var bra jeg. Jaja, men like bra som hjemmelaga blir det aldri. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Den der var spennende. Du har byggan selv? stilig da. åså sidedør fra et gammalt kabinett? imponert Endret 27. januar 2007 av Dusken Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Har aldri hatt godt inntrykk av TT Xaser Tsunami og TT Soprano. Jeg eier førstnevnte, og det var 1000kr i dass når jeg kjøpte det. Eneste kabinettet jeg kunne tenkt meg å kjøpe fra TT(Om jeg noengang har lyst til å bare røre TT...)er Tai-Chi. Vekt på kabinetter har aldri skremt meg, så Tai-Chi er det eneste fra TT som duger, resten er søppel. 7808690[/snapback] Synes TT Xaser Tsunami var bra jeg. Jaja, men like bra som hjemmelaga blir det aldri. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Den der var spennende. Du har byggan selv? stilig da. åså sidedør fra et gammalt kabinett? imponert 7809870[/snapback] Ja bygget selv. (derfor står det også "Andrull" på siden av kabinettet) På toppen av kabinettet bruker jeg en gammel sidedør ja. Lenke til kommentar
Adrian_Ch Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Mange pene kabinetter... Men tenkte dette var et ypperlig sted til å spørre om noen vet hvor man får kjøpt kabinett vifter med hvite led's? Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Snodig kabinett hva heter det? 7809544[/snapback] Jeg synes det ser ut som om det stammer fro In-Win 7809788[/snapback] Helt riktig. Det er et In-Win X710G(B) Full Tower. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Fet den da. Display oppå der? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Fet den da. Display oppå der? 7814080[/snapback] ja er et display som viser hvilken modus PCen er i Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hva slags kabinett er det Evil-Duck? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hva slags kabinett er det Evil-Duck? 7816335[/snapback] Acer Aspire Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Har aldri hatt godt inntrykk av TT Xaser Tsunami og TT Soprano. Jeg eier førstnevnte, og det var 1000kr i dass når jeg kjøpte det. Eneste kabinettet jeg kunne tenkt meg å kjøpe fra TT(Om jeg noengang har lyst til å bare røre TT...)er Tai-Chi. Vekt på kabinetter har aldri skremt meg, så Tai-Chi er det eneste fra TT som duger, resten er søppel. 7808690[/snapback] Hm, nå er jeg godt fornøyd med mitt TT Soprano hvertfall, greit med plass, brukervennlig og gode kjølemuligheter. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Har aldri hatt godt inntrykk av TT Xaser Tsunami og TT Soprano. Jeg eier førstnevnte, og det var 1000kr i dass når jeg kjøpte det. Eneste kabinettet jeg kunne tenkt meg å kjøpe fra TT(Om jeg noengang har lyst til å bare røre TT...)er Tai-Chi. Vekt på kabinetter har aldri skremt meg, så Tai-Chi er det eneste fra TT som duger, resten er søppel. 7808690[/snapback] Hm, nå er jeg godt fornøyd med mitt TT Soprano hvertfall, greit med plass, brukervennlig og gode kjølemuligheter. 7818317[/snapback] Enig der. Nokk av lettvindte løsninger, og kabinettet tåler en støyt Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 TT Soprano og TT Tsunami tåler en støyt? Nå har jeg hørt det også... fikk jo bulk fort som faen under transport. Ikke veldig greie løsninger i grunn, og ikke veldig stort... Antec P180 <3 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 TT Soprano og TT Tsunami tåler en støyt? Nå har jeg hørt det også... fikk jo bulk fort som faen under transport. Ikke veldig greie løsninger i grunn, og ikke veldig stort... Antec P180 <3 7819181[/snapback] Skjer det en skade under transport av PCen her i huset, så er det nok heller transpormiddelet som får bulker. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 med andre ord, rimelig solid? Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) ja her er da kabinettet mitt. merk dere også 20" min btw, vinduet er satt i selv, så ser litt jalla ut Endret 29. januar 2007 av fredblic Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Her er min maskin Fjortiss ja.. Men fortsatt litt stilig.. Nytt kabinett når jeg får jobb.. Nettopp montert 2x blå kald katoder i kabinettet.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Her er min maskin Fjortiss ja.. Men fortsatt litt stilig.. Nytt kabinett når jeg får jobb.. Nettopp montert 2x blå kald katoder i kabinettet.. Hadde et slik selv, ikke det beste slaget, men til en verdi av 450 så er det jo helt kurrant. Ja skaff deg et Lian Li eller lignende. ja her er da kabinettet mitt. merk dere også 20" min Pent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå