FORD..NOZ Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 dere vett sikkert at jeg har et Q-Tec kabbis? kan jeg kjøpe en side dør fra lian li med akvarium,og sage og montere det på side døra til q-tec kabbisn min?! du kazaa det er ikke noe og være flau over,jeg synes det er døds fett med akvarium på side døra! Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 dere vett sikkert at jeg har et Q-Tec kabbis?kan jeg kjøpe en side dør fra lian li med akvarium,og sage og montere det på side døra til q-tec kabbisn min?! du kazaa det er ikke noe og være flau over,jeg synes det er døds fett med akvarium på side døra! Hehe, jo det er litt stilig Eneste er at luftpumpa, og boblene bråker en del. Jeg satt pumpa på viftestyringa, og da hjalp det en del, men fortsatt litt for høyt.. Det kan jo også være fordi at lokket på døra er selvlaget. Det burde ikke være noe problem å sage til slik at du kan bruke aqua dør på q-tecen nei! Akvariumet er festet med popnagler til selve døra. Hvis du hadde borret tilsvarende hull i qtec døra, og saget hull, kunne du bare popnaglet det fast igjen til den døra Det burde være ganske enkelt faktisk! Bare lengden og bredden kommer overrens? Jeg tok et kjapt mål fra popnagle til popnagle (må regne med litt ekstra seff): Høyde: 33.5cm Bredde: 36cm Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 her mitt kabbis håper på og montere akvarium så snart jeg får planlagt litt.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Her er mitt AOpen HX-45. (Første mod) Endret 9. oktober 2004 av Vågebu Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 For 3 år siden (10.klasse) hadde vi også kunst og håndverk-prosjetk. Jeg satt inn et sucky plexiglass (et slikt til å ha i toppen, ovalt med gummilist) i sidedøra på den gamle chieftec'en min. Jeg hadde også noen Warhammer (www.games-workshop.com eller www.avalon.no) miniatyrer (malte seff), samt et gult neon lys. Dette var et prosjekt vi fikk nærmere 30 timer på. Jeg brukte litt mindre enn 10 timer (hadde ferdig-malte miniatyrer fra før), og fikk 6'er på prosjektet Var en forbedring i forhold 3er som jeg hadde fått på så å si alt i faget før! Det ble jo bra. Gikk du på sommerlyst? Tror ikke jeg får en sekser tror vi e 8-9 gutter i klassen som skal modde kabinette så. Får håpe mitt blir like bar som ditt Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 mitt uendelige prosjekt.... Hadde en svak tanke om å bytte kabinett tidligere i høst, me jeg droppa det.. er blitt knyttet til dette: Som nevnt, prosjektet er ikke ferdig.. finishen er ikke helt bra enda.. + feil lakk på øvre halvdel.. Litt rot må det være.. men det funker Noen tips?? Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Kanskje du skulle ha rydda litt ledninger Og etter min mening syns jeg at rundt eller firkanta kanskje trekanta plexi er litt mer ryddigere. Men ellers ser det ut som det kan bli bra. Ps sier ikke at plexien er stygg men syns det blir hakket bedre med rundt eller firkanta plexi Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 For 3 år siden (10.klasse) hadde vi også kunst og håndverk-prosjetk. Jeg satt inn et sucky plexiglass (et slikt til å ha i toppen, ovalt med gummilist) i sidedøra på den gamle chieftec'en min. Jeg hadde også noen Warhammer (www.games-workshop.com eller www.avalon.no) miniatyrer (malte seff), samt et gult neon lys. Dette var et prosjekt vi fikk nærmere 30 timer på. Jeg brukte litt mindre enn 10 timer (hadde ferdig-malte miniatyrer fra før), og fikk 6'er på prosjektet Var en forbedring i forhold 3er som jeg hadde fått på så å si alt i faget før! Det ble jo bra. Gikk du på sommerlyst? Tror ikke jeg får en sekser tror vi e 8-9 gutter i klassen som skal modde kabinette så. Får håpe mitt blir like bar som ditt Jeg gikk på Farsund (laangt sør) ungdomskole. Lykke til med moddinga da! Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg gikk på Farsund (laangt sør) ungdomskole. Lykke til med moddinga da! Takker kunne trengt det Lenke til kommentar
robB Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 http://www.forvirra.com/upload/img/robB_bilde2.jpg http://www.forvirra.com/upload/img/robB_bilde3.jpg http://www.forvirra.com/upload/img/robB_bilde4.jpg http://www.forvirra.com/upload/img/robB_bilde5.jpg det er mitt kabinett Det filteret du har forran CPU vifta de anbefaler jeg at du fjerner. Du fjerner mye støy. Støyet bryr jeg meg ikke noe særlig om. Kunne for min del hatt ei delta-vifte der jeg Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Du sover vel da kanskje ikke samme rom som PC'en du da eller? Lenke til kommentar
robB Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Du sover vel da kanskje ikke samme rom som PC'en du da eller? Jo jeg sover i samme rom, men jeg skrur den av om natta Endret 11. oktober 2004 av robB Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hehe! Min står på døgne rundt den! Og jeg sover med den på! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Venter på denne: X - Warrior Kanskje ferdig moddet, men jeg syntes den var fet jeg ... DoctorMacabre Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Venter på denne:X - Warrior Kanskje ferdig moddet, men jeg syntes den var fet jeg ... DoctorMacabre Hmm... Litt for harry for min smak, men men... Smaken er som baken, den er delt, og noen had den helt oppe i ræva Endret 11. oktober 2004 av bK_Coder Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ja smaken er som baken. http://forum.overklokking.no/index.php?sho...dpost&p=2908328 XenZor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 DoctorMacabre Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 på det X-Warior kabinettet ser det ut som om det er blinklys i kantene på ... Lenke til kommentar
acon Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det e en av de beste jeg har sett. men dragen på glasset er det en del av plexi glasset eller et klistremerke eller noe sånt? viss det er en del av plexien kor fikk di tak i det? J**** bra kabinett Man sender ruta si til amerika, og der "risser" de inn motivet med laser. Ikke helt riktig. Du bestiller et nytt vindu. Dessuten er det vinduet du får av MYE bedre kvalitet en det plastikkvinduet som sitter der originalt. Dessverre ser det ut til at det ikke er mulig å få custom-vinduer med egne motiver eller navn. XenZor Hvor bestiller man dette ifra? Link..... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er sikkert mulig å få gjort det i norge også, men det er nok ikke billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå