christianpet Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) kom trippelpost aner ikke hvorfor men datan hang seg har sikkert no med det å gjøre:S Endret 8. desember 2006 av christianpet Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har dette: Vurderer og selge det, men tror ikke akkurat jeg kommer til å få noe serlig for det og nå står det bare å støver under trappa så har dere noen ideer om hva jeg kan gjøre med det ? Har ikke tilgang til det meste 7457199[/snapback] Selge det til meg for en billig penge Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har du noen bilder av det kabinettet på insiden? Send på PM om du gidder? Kanskje du gidder å ta bilder av det? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Har du noen bilder av det kabinettet på insiden? Send på PM om du gidder? Kanskje du gidder å ta bilder av det? 7458307[/snapback] Iforhold til hva jeg skal gjøre på innsiden av det under en evt. mod ? Er ikke hjemme i helgen så kan ikke få tatt noen bilder og om du er interessert i det for du heller sende meg en PM Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 kom trippelpost aner ikke hvorfor men datan hang seg har sikkert no med det å gjøre:S 7457348[/snapback] Du quadpostet igrunn, på krigsstien idag? Kan vi se innsiden på kabinettet Ghost? Alltid herlig å se bilder som er tatt av sluttbrukere, enn profesjonelle bilder. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Har lyst på nytt kabinett, (ikke acryl som jeg har, og absolutt ikke fra A.C. Ryan) ny PSU med sleeva og avtagbare kabeler og bytte ut de flate IDE-kabelene med noen runde. :/ Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Vel er ikke hjemme i helgen så det for jeg ikke tat nå, men det er ikke noe inni det uten om ledninger som henger inni fra USB i front og sånt ! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Slik ser det ut i skrivende stund: Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det var rett og slett HOT! dæven så pent det var. Får somla meg til å knipse noen bilder jeg også... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Damn, enig, Lil-H! Er jo sånn jeg vil ha det i mitt kabinnett! Da må jeg bare bytte hele kabinnettet, bytte PSU, bytte ut flatkabelene og finne ut hva jeg kan bruke til å skjule de overflødige kabelene. Men akkurat nå har jeg bare penger til en is. Endret 12. desember 2006 av ;P Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Takk for feedback Glad dere liker det. Kommer til å se enda bedre ut når jeg kjøper ny CPUkjøler og fjerner den blå inverteren samt lysene. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Veldig pent scotty.. Kunne kanskje lakka vifte i topp og bak i UV reaktiv farge. Det hadde blitt stilig.. men smaken er som baken.. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Her er min etter jeg fikk støymatter og sunbeam neonlys MVH bZerk Endret 12. desember 2006 av bzerk Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jepp... Viser ikke inni siden det er så rotete.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Pent bzerk og Snodig. Liten maskin er ofte hendig det.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 bzerK: Så jalla nick (Minner meg om de jalla kabinettene) og så fint kabinett. Ossen er det med neonlys? Er vel noe varmere enn katoder de vel.. Lenge sia jeg har hatt neonlys, hadde det en gang i tia jeg også.. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 bzerK: Så jalla nick (Minner meg om de jalla kabinettene) og så fint kabinett. Ossen er det med neonlys? Er vel noe varmere enn katoder de vel.. Lenge sia jeg har hatt neonlys, hadde det en gang i tia jeg også.. 7487007[/snapback] takk for det jeg syntes ikke de produserte så mye varme var kul effekt på de syntes jeg. MVH bZerk Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 En del dyrere enn katoder da.. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 En del dyrere enn katoder da.. 7487315[/snapback] koster 165kr pr stk men er vært det! MVh bZerk Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei ! @bZerk : Veldig pent Hva CPU kjøler bruker du ? Mvh, Erlend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå