Mortings Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Her er mitt bidrag litt crappy bilder, for hadde bare mobil tilgjengelig.. Veldig pen list ved moddinga av sidevinduet der.. 7415953[/snapback] takk skal du ha.. er veldig fornøyd selv og Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) mye kult her ass, mange som legger mye jobb inn i dette, det er jo kult å se da Endret 6. desember 2006 av chaos king Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Legger inn min, har ikke giddet før nå, det har vært så rotete at jeg har vært flau. det er ikke perfekt enda, men mye bedre. før storrengjøringen: etter ryddingen: Ble sånn passe fornøyd, det er ikke så lett å rydd i dette kabinettet, da strømforsyningen sine kabler er litt ugreie... komentarer, tips? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Med mindre du sleever kablene så er det ikke så lett å få det til å se ryddig ut. Mangefargete kabler gir et rotete inntrykk. Men det ble mye bedre etter ryddinga! Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 miracl: Hvilken viftestyring? 7438075[/snapback] Er Zalman viftestyringen.modden er enkelt, borre hull i front deksel, sort eloxerte alu lysdiode holdere på alle leds, sorte umtraoskruer i hvert hjørne. Her er samme fan controlleren i vanelig sølv alu(mitt forige kabinett) http://img.photobucket.com/albums/v620/miracl/vk13.jpg Er en meget enkel mod, koster litt bare. Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Akkurat det jeg sa Fin og enkel mod vis du har utstyret Siden Zalman dekselet passer ikke kabinettet.. Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Før og etter rydding og pakke fra microplex og komplett. Bilde nr2 er selfølgelig før. Endret 6. desember 2006 av krolsen Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Før og etter rydding og pakke fra microplex og komplett. Bilde nr2 er selfølgelig før. 7442822[/snapback] Litt rotete det nederste bildet, men oppe var bra ^^ Er det UV neon rør du har der nede i kabinettet? Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Er eller var uv rør ja. Tok kvelden i går. Her er et bilde til uten bitz. Endret 6. desember 2006 av krolsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Rydding kommer 7443468[/snapback] Kan praktisk talt ikke vente. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 min PC: nylig montert vannavkjøling Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Var ganske ryddig i kabinettet ditt, jonas_blomster. God luftgjennomstrømning og ser pent ut! Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Mitt bidrag kommer så snart jeg har fått diamantplata, neon adapter og uv-rør. Be te ve hvilken prosessorkjøler anbefaler dere? Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kommer snar med nye bilder av min skal bare montere div deler fra microplex MVH bZerk Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Be te ve hvilken prosessorkjøler anbefaler dere? 7449074[/snapback] Det kommer ann på hvilken socket og prosessor du har. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 her er kabinettet mitt, ikke noe spesielt å skryte av egentlig, men det fungerer og ser ikke noe behov for å oppgradere. Liker at fronten er såpass glatt og ryddig, i forhold til mange andre kabinetter med alt mulig dill dall på. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Thermaltake Big Typhoon er jo ganske bra. Men ganske stor. Vapochill micro funker jo også. Zalman CNPS7700-Cu er også et godt valg. Mange å velge i . Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Be te ve hvilken prosessorkjøler anbefaler dere? 7449074[/snapback] Det kommer ann på hvilken socket og prosessor du har. 7449630[/snapback] jeg vil også anbefale thermaltake big typhoon (passer alle sockets). ikke la deg lure av navnet, den er stillegående og kjøler veldig bra. du ser et bilde av den i kassa til Brian faktisk. Lenke til kommentar
Eivinde Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 loathsome: Hvordan fikset du den regnbuefargede sig.en? En hel del bbcode?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå