Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Så du sliter også med temperaturen når det gjelder PC6070BSCAND? Selv så har jeg 42-45 grader idle med min E6600 når den ene sidedøren er tatt av, men hvis jeg setter døren på plass så stiger temperaturen til 55 grader. Si ifra om det fungerer med en ekstra vifte, hørtes meget interessant ut :)

7398242[/snapback]

Hehe, jeg har tatt en liten nød løsning på det. Røska ut to av de dekslene til 5.25" bayene og satte en 80mm vifte der.

Så når jeg spiller så vipper jeg bare døra litt opp.

Temp med helt lukket kasse. 100% load

CPU: 53grader. "kjerne tempratur"

Skjermkort: 79grader

Hovedkort: ukjent da visse programmer forteller forskjellige ting. Men gjennomsnitte er 30grader.

Temp med to 5.25 porter åpene og 80mm vifte. 100% load

CPU: 45grader "kjerne tempratur"

Skjermkort: 76grader

Hovedkort: 28grader

Dette er med alle viftene på minimum og chipsette er passivt som du ser på bildene :p

Er ikke mye jeg tjente på det. Men som du ser så er det CPU'en som tjente mest på det men det er pga at all den kalde lufta går rett inn i den.

Mulig det blir bedere med en 120mm i bånn. Får se når jeg får fikset det. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, da jeg fått oppdatert kassa litt! Dere ser ser både ny cpu-kjøler av typen scythe ninja +, ny chipset-kjøler av typen swiftec mc-15(?) og et nytt dremlet panel til min sunbeam rheobus viftestyring i lian-li stil. Resten av arbeidet lagt i kassa lan leses i worklog'en min (se link). La merke til at fronten min ligner på en grønn utgave av icman22 sitt oppsett :) Setter pris på tilbakemeldinger!

Aluminousv4LargeCustom.jpg

Aluminousv42LargeCustom.jpg

Aluminousv43LargeCustom.jpg

Lenke til kommentar

Takker så mye for tilbakemeldingene! Prosjektet er som sagt work in progress, så stikk innom workloggen min fra tid til annen hvis dere syns prosjektet er interessant.

@ christianpet: Jo takk, prøver å holde stilen og unngå juletre-fellen, skjønner du hva jeg mener? Blir nok meget pent når jeg får kuttet ut sidedøren min og bøyd til grønn uv-plexi inni kabinettet... :)

Lenke til kommentar

Her er et oppdatert bilde av mitt Lian Li PC6277B, vanskelig å ta bilder da det er litt mørkt der pc'en står, skal prøve å få ordnet noe bedre lys her.

Montert inn en EX24B modul til i fronten + lagd egen av/på bryter og leds panel.

Ble nice, luft kjøleløsningen er helt rå på dette kabinettet :)

Neste på planen nå er å lage et form for understell til kabinettet, noe ala spikes til høytalere, så jeg slipper hummelyden, muligens også å støy isolere kabinettet litt. Pc'en bråker ikke noe spess nå,men alt kan jo forbedres :)

post-17669-1165342099_thumb.jpg

Endret av miracl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...