Locci Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Så du sliter også med temperaturen når det gjelder PC6070BSCAND? Selv så har jeg 42-45 grader idle med min E6600 når den ene sidedøren er tatt av, men hvis jeg setter døren på plass så stiger temperaturen til 55 grader. Si ifra om det fungerer med en ekstra vifte, hørtes meget interessant ut 7398242[/snapback] Hehe, jeg har tatt en liten nød løsning på det. Røska ut to av de dekslene til 5.25" bayene og satte en 80mm vifte der. Så når jeg spiller så vipper jeg bare døra litt opp. Temp med helt lukket kasse. 100% load CPU: 53grader. "kjerne tempratur" Skjermkort: 79grader Hovedkort: ukjent da visse programmer forteller forskjellige ting. Men gjennomsnitte er 30grader. Temp med to 5.25 porter åpene og 80mm vifte. 100% load CPU: 45grader "kjerne tempratur" Skjermkort: 76grader Hovedkort: 28grader Dette er med alle viftene på minimum og chipsette er passivt som du ser på bildene Er ikke mye jeg tjente på det. Men som du ser så er det CPU'en som tjente mest på det men det er pga at all den kalde lufta går rett inn i den. Mulig det blir bedere med en 120mm i bånn. Får se når jeg får fikset det. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) OK siden sist bilde jeg la ut så har jeg skaffet meg ny HW og lagt det pent utover pulten for litt OC Beklager dårlig kvalitet Endret 3. desember 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Her er mitt bidrag litt crappy bilder, for hadde bare mobil tilgjengelig.. Endret 3. desember 2006 av Morten92 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Her er mitt bidrag litt crappy bilder, for hadde bare mobil tilgjengelig.. Veldig pen list ved moddinga av sidevinduet der.. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ja, da jeg fått oppdatert kassa litt! Dere ser ser både ny cpu-kjøler av typen scythe ninja +, ny chipset-kjøler av typen swiftec mc-15(?) og et nytt dremlet panel til min sunbeam rheobus viftestyring i lian-li stil. Resten av arbeidet lagt i kassa lan leses i worklog'en min (se link). La merke til at fronten min ligner på en grønn utgave av icman22 sitt oppsett Setter pris på tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvordan greide du å feste en vifte forann cpu kjøler? :O Lenke til kommentar
Locci Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvordan greide du å feste en vifte forann cpu kjøler? :O 7423696[/snapback] Følger med egene klips til vifta på den kjøleren. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Veldig veldig pent Caliber Endret 4. desember 2006 av -Shark- Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 veldig pent kabinett Caliber, ryddig å fint bra falgevalg. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Takker så mye for tilbakemeldingene! Prosjektet er som sagt work in progress, så stikk innom workloggen min fra tid til annen hvis dere syns prosjektet er interessant. @ christianpet: Jo takk, prøver å holde stilen og unngå juletre-fellen, skjønner du hva jeg mener? Blir nok meget pent når jeg får kuttet ut sidedøren min og bøyd til grønn uv-plexi inni kabinettet... Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Her er et oppdatert bilde av mitt Lian Li PC6277B, vanskelig å ta bilder da det er litt mørkt der pc'en står, skal prøve å få ordnet noe bedre lys her. Montert inn en EX24B modul til i fronten + lagd egen av/på bryter og leds panel. Ble nice, luft kjøleløsningen er helt rå på dette kabinettet Neste på planen nå er å lage et form for understell til kabinettet, noe ala spikes til høytalere, så jeg slipper hummelyden, muligens også å støy isolere kabinettet litt. Pc'en bråker ikke noe spess nå,men alt kan jo forbedres Endret 5. desember 2006 av miracl Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Dette er da mitt kabinett...Posta før, men kom ikke frem... ^^, Ka' syns dokka? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 miracl: Hvilken viftestyring? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 miracl: Hvilken viftestyring? 7438075[/snapback] Det likner veldig denne: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=ZMMFC1&mcat=15s230 En liten lakerings jobb ellerno han har gjort? Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ser ut som om han har brukt et av dekslene til kabinettet og borret hull i det? hvis ikke han har lakert hele kabinettet som jeg tviler på Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Jadda. Tips til hvordan jeg kan gjøre det ryddigere? Lys av / Lys på. Endret 6. desember 2006 av loathsome Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Tips til hvordan jeg kan gjøre det ryddigere? Ved å i det hele tatt prøve å rydde? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har nettopp rydda i en halvtime, duh. Ser ryddigere ut i virkeligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå