Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er maskinen min, en Lian-Li PC75 USB.

Jeg driver for tiden med en mod (se sig.) så det skjer fortsatt ting med utseende.

 

Klikk på bildet for stort bilde.

Uten lys:

 

maskin_tb.jpg

 

Med lys:

maskinmlys_tb.jpg

 

 

XenZor

Det e en av de beste jeg har sett. :thumbup: men dragen på glasset er det en del av plexi glasset eller et klistremerke eller noe sånt? viss det er en del av plexien kor fikk di tak i det?

 

J**** bra kabinett :thumbup:

Lenke til kommentar

:!: skulle jeg ha gjort den jobben så hadde jeg tatt 1000 bare for jobben. 600 det er jo ingenting da kan jeg jo gjøre det uten å gå konkurs. :D Men så må jeg jo kjøpe glass også men det koster vell ikke mer en 125 kr. får se skal jo sette inn plexi når vi har kunst og håndtverk på skolen. skal poste bilde av kabinette da :D Selv om det blir fjasko :whistle:

Endret av jonathankrane
Lenke til kommentar
her er mitt kabinett :D Tux Linux maskotten

www.wymenfan.com/tux for mere info og worklog.

snart blir det et nytt prosjekkt, alt kommer på forumet her når jeg begynner.

blir ikke tux denne gangen, men et mere spennende prosjekt

:w00t::w00t::w00t: Var på tg04 jeg også, så deg og pcen din der :thumbup: Meget tøff! :thumbup:

Lenke til kommentar
:!: skulle jeg ha gjort den jobben så hadde jeg tatt 1000 bare for jobben. 600 det er jo ingenting da kan jeg jo gjøre det uten å gå konkurs. :D Men så må jeg jo kjøpe glass også men det koster vell ikke mer en 125 kr. får se skal jo sette inn plexi når vi har kunst og håndtverk på skolen. skal poste bilde av kabinette da :D Selv om det blir fjasko :whistle:

For 3 år siden (10.klasse) hadde vi også kunst og håndverk-prosjetk.

 

Jeg satt inn et sucky plexiglass (et slikt til å ha i toppen, ovalt med gummilist) i sidedøra på den gamle chieftec'en min. Jeg hadde også noen Warhammer (www.games-workshop.com eller www.avalon.no) miniatyrer (malte seff), samt et gult neon lys. Dette var et prosjekt vi fikk nærmere 30 timer på. Jeg brukte litt mindre enn 10 timer (hadde ferdig-malte miniatyrer fra før), og fikk 6'er på prosjektet :D Var en forbedring i forhold 3er som jeg hadde fått på så å si alt i faget før!

 

 

UJ jeg fant bilde av det også faktisk (tatt med den gamle 3650'en min)

post-153-1097349397_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Det e en av de beste jeg har sett.  :thumbup:  men dragen på glasset er det en del av plexi glasset eller et klistremerke eller noe sånt? viss det er en del av plexien kor fikk di tak i det?

 

J**** bra kabinett :thumbup:

Man sender ruta si til amerika, og der "risser" de inn motivet med laser.

Ikke helt riktig.

Du bestiller et nytt vindu. Dessuten er det vinduet du får av MYE bedre kvalitet en det plastikkvinduet som sitter der originalt.

 

Dessverre ser det ut til at det ikke er mulig å få custom-vinduer med egne motiver eller navn. :no:

 

 

 

XenZor

Lenke til kommentar
er det noen som har kabinett med akvarium med plast fisker i? :p

:blush: Har visst det jeg..

Bilde(39).jpg

 

Med plexiglassdør:

Bilde(40).jpg

 

Med ny-innkjøpt svart normal dør, bruker denne til vanlig (liker ikke så altfor fancy pcer..+at den leder varmen bedre :) ) Synes faktisk det ble en litt fin kontrast med den døra også :) Fikk den for 250kr inkludert frakt av Satrucci her på forumet. Meget seriøs selger. :)

Bilde(41).jpg

 

Litt av baksiden:

Bilde(42).jpg

En bruker her på forumet solgte meg kabinettet (sammen med vannkjøling). Jeg fant ut av at det ikke var plass til strømforsyningen pga. den doble radiatoren.. :hrm: Jaja.. er ikke så mye å gjøre med det, pcen fungerer like bra selv som PSUen stikker litt ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...