Changis Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Corsair Nautilus 500 noen flere bilder her: http://forums.techpowerup.com/showthread.php?t=17813 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Mye bra... ( doh, klarte poste i feil tråd så da skriver man bare no xD ) Endret 29. september 2006 av aGal Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) her er mitt, det lå på førsteplass på itavisens "pimp my pc" en gang i tiden hva synes dere? Endret 4. oktober 2006 av XaroN_ Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Syns ikke det var så pent at det gjorde noe. Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Mitt kabinett Komentar eller noen ideer va jeg skulle ha jort for å forbedre det? Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Mitt kabinett Komentar eller noen ideer va jeg skulle ha jort for å forbedre det? 7008779[/snapback] eneste jeg ser som kan forbedres enkelt er å rydde unna kablene litt. ellers var den bra, hvilke rambrikker er det der? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) rammen er vel corsair, de er de eneste som har sånn forbruksindikator. men ellers så kan kablre ryddes i, spesielt de som går til katodene. du får tak i forlengere dersom det er behov. vanligvis så har jeg ikke noe imot to farger i ei kasse, men her er det for mye blått, så de to røde viftene blir litt malplassert. Endret 5. oktober 2006 av Spirre Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 her er mitt, det lå på førsteplass på itavisens "pimp my pc" en gang i tiden hva synes dere? 7000759[/snapback] Kunne du lagt ut bilder av innsiden i denne posten? Hvordan ser det ut inni kabinettene deres? Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Mitt kabinett Komentar eller noen ideer va jeg skulle ha jort for å forbedre det? En runde med strips vil nok gjøre susen med kablene dine Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Ja, da får vi vise fram kabinettet mitt! Legg merke at LED'ene på viftestyringa. Der den blå er, var det tidligere en rød, men jeg bytta den ut med noe digg jeg fant på Clas Ohlson. Gjennomsiktig boks (akrylkabinnett): Kr 1k (komplett.no) Viftestyring: Kr 100 5xBlå LED's: Kr 30 (Clas Ohlson) Fikk denne vifta av en kamerat av meg, for å få mer kjøling til prosessoren. 2xBlå katoder: Kr 79 (PcStyling) Grønt neonlys m lydsensor: Kr 50 (Datakjeden på Polar) Video: Lights in action Grønn EL-Strip: Kr 50 (Datakjeden på Polar) Vifte med røde LED's: Kr 50 (Datakjeden på Polar) Polar minner fra parties jeg har vært på. Edit: Der har jeg endelig fått lasta opp en fungerende video av neonlyset. Link ligger båder i denne setningen og under bildet av neonlyset. Edit2: Her har jeg ut utdatert bilde på ITAvisen. Sånn så den ut før jeg satt på neonlys bak, EL-strips rind ledninger, og vifte foran. Pimp My PC Edit3: Etter jeg la ut disse bildene, fikk jeg en ekstra vifte. Har bytta ut noen bilder. Edit4: (Her blir det mange edit's) Hvis du lurer på hvordan støynivårt er i pc'n, så har jeg 10 vifter i alt. 2 i psu, 1 cpu vifte, 2 harddiskvifter (ikke synlige), 1 montert ove harddiskskuffene, 1 vifte foran, 1 vifte med cs-grill bak, 1 på siden og 1 på skjermkortet. Akkurat står alle viftene på fullt. Sitter og hører på en konstant bsssssshhhh-lyd, men det plager meg ikke. Har blitt vant til det! Edit5: Noen som lurer på hvordan rommet mitt ser ut fra utsiden? Her er svaret: Det er lysere i virkeligheten enn på de 4 siste bildene. ------- Bilder har blitt fjernet grunnet oppdatering. Bildene vil etter hvert sansynneligvis postes i bloggen. (Hvis jeg får gjort noe med meldingen "Error loading operating system"! ) Endret 7. november 2006 av ;P Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Stilig kabinett ;P. Må være vanskelig å rydde i et slikt kabinett hvor du ser alt. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Akryl er seriøst digg! 7013297[/snapback] Ja så lenge man klarer å skjule kablene. Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Akryl er seriøst digg! 7013297[/snapback] Ja så lenge man klarer å skjule kablene. 7014026[/snapback] hehe.. Akkurat det som er problemet med akryl :!: VELDIG vanskelig Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er liksom ikke bare legge dem bak hovedkortplata. Glad jeg ikke har acryl jeg. Det ville ikke sett ut. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 I Lamakar (Relaxxxx) sitt kabinnett kan man bade i kabeler. Han har også akryl, og har ikke stripsa kabelene engang tror jeg. Det har jeg gjort for at lufta skal strømme lettere igjennom kabinnettet. I tillegg har jeg tatt neonwire (eller hva det kalles) rundt sanlingen, som dere sikkert ser. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Her har jeg lasta opp en video som viser neonlyset in action. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Her har jeg lasta opp en video som viser neonlyset in action. 7015185[/snapback] Blinker pga musikken? Stilig. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Her har jeg lasta opp en video som viser neonlyset in action. 7015185[/snapback] Blinker pga musikken? Stilig. 7015196[/snapback] Jepp! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er vel en Slik Hadde en sånn før jeg også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå