Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satser på ett 100% stilrent kabinett, og kjøpte derfor en CM WaveMaster (link)

Har ikke moddet noe som helst, har bare byttet ut viftene.

Case-Badge samlingen min:

Utydelig, men det står: Thermalright, Ultimate CPU cooling solution,

Powered by ASUS, Cooler Master Gear, Warning - Overclocked, Fueled by Sapphire - ATI Radeon, Powered by OCZ, Arctic Cooling

Kabelsurr:

Bør jobbe mer med kablingen, men men....

Harddiskene:

2xSATA, 1XIDE

Thermalright SP-97:

Den nydelige prosessorkjøleren min, funker sinnsykt effektivt (ja, jeg skal bytte ut den 80x80 vifta med en 92x92)

Bak lokket i front:

NEC ND-2510A, CM AeroGate II, Trust minnekortleser

Skrivebordet mitt:

diNovo, DSS-25, LG L1710B. Legg merke til den lille høytaleren, vanligvis står det ett kontrollpanel til Z-680 der, men man drasser ikke med seg høytalere på LAN ;)

Satset på en stlren PC, liker ikke "råne-pc'er" med LED's/vindu ++

Neste PC blir vannavkjølt iallefall ;)

Edit: beklager kvaliteten på bildene, hadde bare k700'en i nærheten, og det blir ikke akkurat superbilder av det :(

Endret av bK_Coder
Lenke til kommentar

Sa IKKE at jeg var verdensmester..... og derfor legger jeg ikke noe inn her...

Men siden du ber om det: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=263038&hl=

Har siden lagt til 2 HD'er i boksene (600Gb tot)...

Knaskjekke greier i og med at det er en vifte foran hver boks slik at HD'enn er knapt lunkne uansett..

Skulle vel hjelpe på levetiden..

Her er meningen: Kult, 2 x modus (UV eller blå) ikke 'rett fra butikken' etch/vindu o.s.v. + det støyer _veldig_ lite...

Er heller ikke så talentløs at katoder er synlige (med unntak av de runde)

:)

Lenke til kommentar
Sa IKKE at jeg var verdensmester..... og derfor legger jeg ikke noe inn her...

Men siden du ber om det: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=263038&hl=

Har siden lagt til 2 HD'er i boksene (600Gb tot)...

Knaskjekke greier i og med at det er en vifte foran hver boks slik at HD'enn er knapt lunkne uansett..

Skulle vel hjelpe på levetiden..

Her er meningen: Kult, 2 x modus (UV eller blå) ikke 'rett fra butikken' etch/vindu o.s.v. + det støyer _veldig_ lite...

Er heller ikke så talentløs at katoder er synlige (med unntak av de runde)

:)

Vel, akkurat hva som gjorde din så himla spennende fatter jeg ikke. To vinduer i siden og noen katoder er ikke akkurat sjelden kost.

Uttalelsen din når du attpåtil sitter med ett så kjedelig system tyder på mangel på søvn ja :roll:

Hadde du laget noe ala det Snekker`n, DrSpawn m.fl eller noe skikkelig snadder, så ja, det er ikke allverden sammenlignet med det. Men blir rett og slett forbannet av slike uttalelser.

Jeg roper normalt sett ikke akkurat hurra når jeg blar gjennom her, men jeg har nå i det minste vett nok til å holde det på tankeplan...

Jeg regnet med at siden du kom med en slik uttalelse hadde du enten ett kabinett som kun var funksjonelt (dine katodeplasseringer og antall katoder tyder ikke på at du bruker Katodene som arbeidslys akkurat...) eller hadde en skikkelig Case-Build.

BTW: skal du finne Herlige Casemod`s anbefaler jeg å ta en titt gjennom Coolcasegallery.net og klikke deg gjennom de 1000vis av mods som er der. Om du leser gjennom det med samme negative/overtrøtte holdning, så anbefaler jeg deg å IKKE legge inn lignende kommentarer der.

Lenke til kommentar

Jeg får vel poste mine kabinetter og da :D

LIAN LI Pc75 USB:

minikvb.JPG

miniP1010051.JPG

Min hjemmelagde filserver

miniP1010053.JPG

miniP1010054.JPG

Et fujitsu simes kabinett. Også kjent som "viper pcen" min :p

miniP1010048.JPG

Et chieftech miditower. Også kjent som "ferrari" pcen min :p

miniP1010055.JPG

Og til slutt. Ett "no name" kabinett, som står på modde benken.

miniP1010056.JPG

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
en var tøff! thumbup.gif Hvor har du fått tak i den hodeskallen? Har du satt på føttene selv?

Spikes kjøpt hos mobilsentrum.no og hodeskall kjøpt hos avalon.no :thumbup:

Det er og "flammelakkering" på sidene av shuttelen, og lys bak gitteret, men du ser ikke det så godt p.g.a crappy webcam....

post-153-1097337401_thumb.jpg

Endret av ASCIWhite
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...