Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Så var kabinettet ankommet.

 

rc830_380.jpg

 

Må si jeg ble positivt overrasket,det var om mulig mye penere i virkeligheten, ja selv min fru godkjente det og syntes det var pent.Det er det første hun har sagt det om selv om jeg har hatt utallige kabinetter fra både Lian Li og andre :thumbup:

 

En annen morsom ting er at folk som er på besøk legger merke til dette kabinettet og synest det er meget pent,fikk sjelden eller aldrig slike kommentarer til mine LianLi :)

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er mitt :D  knall fint :p

 

 

Før hadde jeg heldekkende pleksiglass på ene siden, syns det var stygt så tok den bort, tror jeg skal kutte sidedøra og pleksi på innsida.. engang

 

 

 

6863775[/snapback]

 

Hehe, før du bruker noen som helst penger på styling til det kabinettet, annbefaler jeg deg på det sterkeste og bruke penger på en ny PSU først ;)

Lenke til kommentar
Her er mitt :D  knall fint :p

 

 

Før hadde jeg heldekkende pleksiglass på ene siden, syns det var stygt så tok den bort, tror jeg skal kutte sidedøra og pleksi på innsida.. engang

 

 

 

6863775[/snapback]

 

Hehe, før du bruker noen som helst penger på styling til det kabinettet, annbefaler jeg deg på det sterkeste og bruke penger på en ny PSU først ;)

6864351[/snapback]

 

Why?

Lenke til kommentar
Her er mitt :D  knall fint :p

 

 

Før hadde jeg heldekkende pleksiglass på ene siden, syns det var stygt så tok den bort, tror jeg skal kutte sidedøra og pleksi på innsida.. engang

 

 

 

6863775[/snapback]

 

Hehe, før du bruker noen som helst penger på styling til det kabinettet, annbefaler jeg deg på det sterkeste og bruke penger på en ny PSU først ;)

6864351[/snapback]

 

Why?

6864401[/snapback]

*kremt qtec *kremt

Lenke til kommentar

I don't care, har ikke noe bra data uansett.. Men du har kanskje rett...

Specs: ikke bra..

 

:p

 

 

Hovudkort: Socket-A nForce2 Crush 18G ATX Audio VGA LAN IEEE1394

Prossesor: Athlon XP 2700 2.17GHz Socket A 0.13u 333MHz Tray "Thoroughbred"

Skjermkort: VGA-Card Radeon 9600 256MB AGP DVI TV-Out DX9 Retail

Cooling Fan: Socket-A 19dB For All AMD CPU (Up To XP3000/All Duron)

RAM: 2 x Apacer 512MB PC-333 DDR PC2700 Orginal

Harddisk: 120.0GB IDE 7200RPM UDMA-100 3.5

Strømforsyning: Q-tek 450w og har to vifter..

Lenke til kommentar

Jaja... får vel slenge med noen bilder av "hoved kassa" mi...

Bilde 1 uten hjelpe vifta...

Bilde 2 toppen, DVD brenneren dekker logoen til normalt xD

Bilde 3 hele "god klumpen" vifta forran hjelper til så ikke temp på harddisker skal gli opp i mot 45 grader :p den hjelper også på å fjerner noen grader fra GPU, CPU og PSU... ( Vifta som hjelper til bråker noe jæv"!#¤ )

Endret av aGal
Lenke til kommentar

The Ghost

 

Meg du mener vel.

Hmmm... Nei det er faktisk ikke et problem, bare en utfordring :p Har tenkt å ta en grundig rens i PC'n å få vekk alt støvet og skiten.. Om det er no der, også stripse fast DVD brenneren på toppen. IDE kabelen må riktig nok fikses på en annen måte, det samme med strømmkabelen., jeg vurderer også å fikse en 120 mm vifte med adapter 80-120 mm som CPU vifte uten på PC'n.

 

Det er ikke et problem, bare en utfordring ! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...