Boralis Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Liker ikke det kabinettet noe særlig, sikkert funksjonelt med de fire viftene man kan ha i sidedøren men liker ikke utseende. 6848704[/snapback] Men så er jo smaken som baken, delt Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Liker ikke det kabinettet noe særlig, sikkert funksjonelt med de fire viftene man kan ha i sidedøren men liker ikke utseende. 6848704[/snapback] Enig.. Ser ikke bra ut.. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Liker ikke det kabinettet noe særlig, sikkert funksjonelt med de fire viftene man kan ha i sidedøren men liker ikke utseende. 6848704[/snapback] Enig.. Ser ikke bra ut.. 6849830[/snapback] jeg synes rett og slett det blir FOR fint jeg... for mye av det gode på en måte... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 For vel komme med mitt og da ... Er nokså rotete og jeg er ikke helt ferdig med det ... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 For vel komme med mitt og da ... Er nokså rotete og jeg er ikke helt ferdig med det ... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Bigwater vannkjøling? Har du et bilde av utsiden? Lenke til kommentar
Obix Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Fikk dette i presang 6848563[/snapback] Lucky you! Skikkelig diggbart kabinett med brukbar plass til å utfolde seg. Har snart bursdag selv så vist jeg er heldig så..? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 For vel komme med mitt og da ... Er nokså rotete og jeg er ikke helt ferdig med det ... Bak på kabinettet: Front på kabinettet: Inne i kabinettet: (Ganske rotete) Kuttet bort den stygge greien foran PSU: Det jeg har tenkt til å kutte i døra for plexi-glass: Har tenkt til å kvitte meg med det faktisk da jeg nå har blitt mer interessert i et annet kabinett så send gjerne en pm Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Bigwater vannkjøling? Har du et bilde av utsiden? 6849942[/snapback] Plutselig kom posten min over din.. Spør igjen. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hvis du spør meg så ja Bigwater 735 som jeg egentli også skal kvitte meg med, men som jeg ikke får solgt Vil du ha bilde av utside ? Med eller uten sidedør på ? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Begge deler kansje? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Ok da får jeg ta bilde da BTW: Har også et sånt ett som jeg ikke har gjort noe med: Da har jeg tatt bile. Stilte den ned til 4mp så ikke bildene skulle bli så alt for store Beklager også for litt dårlige bilder da jeg ikke helt klarte å holde hånden helt stille ... Endret 12. september 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Fikk dette i presang 6848563[/snapback] samme kassa som jeg har det om du går et par sider tilbake i tråden så ser du mine bilder og "modifikasjoner" post noen bilder av det når du får montert opp utstyret da. en ting jeg lurer på: har du samme problemet som jeg har? i kassa mi så opplevde jeg nemlig at bakplata der som braketten til skjermkort (og sånt) bygger for mye slik at jeg ikke får skjermkortet ordentlig nedi sporet sitt. (modda en gammel scsi kort brakett for å fikse problemet Endret 12. september 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Skal poste når jeg får delene,venter på et Core 2 oppsett til kassen. jeg synes rett og slett det blir FOR fint jeg... for mye av det gode på en måte... Vel det er iallefall et kabinett med plass og med et litt annet utseende enn alle de tusen andre modellene som egentlig er nøyaktig like kasser, slikt er kjedelig det Endret 12. september 2006 av Snekker`n Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Skal poste når jeg får delene,venter på et Core 2 oppsett til kassen. jeg synes rett og slett det blir FOR fint jeg... for mye av det gode på en måte... Vel det er iallefall et kabinett med plass og med et litt annet utseende enn alle de tusen andre modellene som egentlig er nøyaktig like kasser, slikt er kjedelig det 6852921[/snapback] er enig med det... men det er jo bare å ta et kjedelig kabb og modde litt Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Her er mitt ... Closeup ... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 pen kasse. har du posta bilder av kassa di inni i den andre tråden? (som jeg aldri helt husker navnet på) jeg kunne tenkt meg å sett noen flere bilder av den kassa. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Her er mitt knall fint Før hadde jeg heldekkende pleksiglass på ene siden, syns det var stygt så tok den bort, tror jeg skal kutte sidedøra og pleksi på innsida.. engang Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Pen blåfarge Kezoom, likte den veldig godt. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Pen blåfarge Kezoom, likte den veldig godt. 6863825[/snapback] Takk.. Syns egentli kabinettet er helt greit.. godt nok.. Du kan se det "live" på tcp viss du vil.. Endret 14. september 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå