Marius_EV Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Kameraet liker å lage kornete bilder 6825301[/snapback] Evig pent, den skjermkortholderen synes jeg var med på å lage prikken over I'en... Veldig ryddig var det også. Lian Li blir bare finere og finere... Petter Edit: Har du brukt noe film på vinduet? 6828820[/snapback] Har byttet vinduet ut med sort plexi.. Har tenkt å ha litt sort plexi inni etterhvert også.. I bunnen og ved siden av hovedkortet der osv.. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Dette er resultatet av min aller første casemod/build. Vurderer ennå å stappe inn noen røde katoder. Endret 9. september 2006 av Mads-b Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Var fin mod det.. Litt vanskelig å få rydda der kanskje, ellers så kunne det vært en forbedring.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Er det er tre kabinett ? Var rått, men er det stock AMD kjøler du har på skjermkortet ? isåfall har vi den samme kjøleren på GPU Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) bra laga den kassa der, likte måten du har lagt opp kjølinga. men skulle gjerne sett at det sto en 12cm i sida og kanskje tatt vekk viftegrillen på cpu kjøleren. mist vifter ikke sant? har samme kjøler med mist vifte selv, til og med røde leds også bare at jeg har 5 stk 12cm mist vifter til i kassa da Endret 9. september 2006 av Spirre Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Dette er resultatet av min aller første casemod/build. Vurderer ennå å stappe inn noen røde katoder. Fint Fint kabbinett der ja! Veldig pent laget.. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Mitt. Ganske standard egentlig Endret 9. september 2006 av skyhawk Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Mitt. Ganske standard egentlig Men veldig ryddig og pent:) Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Er det er tre kabinett ?Var rått, men er det stock AMD kjøler du har på skjermkortet ? isåfall har vi den samme kjøleren på GPU 6832791[/snapback] Det er nok stock ja.. Det er også av tre. Men dårlig med MISt vifter. Det er silenX vifter som har loddet ekstra motstander på seg. Skal forresten se hva jeg kan gjøre med tagliatelle'en over DVD-rom'en. Mulig en rull duct-tape kan gjøre jobben. Under er forresten stealthingen av DVD-ROM'en min . Eject knappen er en av de tre på toppen. Bør jeg spraye tray'et svart, eller blir det bøgstøgt? Lenke til kommentar
T homas Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Når og hvor lenge er det det syns da? Blir vell endel unødvendig jobbing Endret 10. september 2006 av T homas Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Når og hvor lenge er det det syns da?Blir vell endel unødvendig jobbing 6838760[/snapback] En bra modd blir jo aldri ferdig. Og det er jo de små detaljene som teller da Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Er det er tre kabinett ?Var rått, men er det stock AMD kjøler du har på skjermkortet ? isåfall har vi den samme kjøleren på GPU 6832791[/snapback] Det er nok stock ja.. Det er også av tre. Men dårlig med MISt vifter. Det er silenX vifter som har loddet ekstra motstander på seg. Skal forresten se hva jeg kan gjøre med tagliatelle'en over DVD-rom'en. Mulig en rull duct-tape kan gjøre jobben. Under er forresten stealthingen av DVD-ROM'en min . Eject knappen er en av de tre på toppen. Bør jeg spraye tray'et svart, eller blir det bøgstøgt? 6835233[/snapback] Hvor fikk du kjøpt hengslene du har på topplokket? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Hengslene kommer fra et gammelt respatex-skap jeg har gått løs på med slegge. Vet ikke hvor du får kjøpt det, dessverre. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Er det er tre kabinett ?Var rått, men er det stock AMD kjøler du har på skjermkortet ? isåfall har vi den samme kjøleren på GPU 6832791[/snapback] Det er nok stock ja.. Det er også av tre. Men dårlig med MISt vifter. Det er silenX vifter som har loddet ekstra motstander på seg. Skal forresten se hva jeg kan gjøre med tagliatelle'en over DVD-rom'en. Mulig en rull duct-tape kan gjøre jobben. Under er forresten stealthingen av DVD-ROM'en min . Eject knappen er en av de tre på toppen. Bør jeg spraye tray'et svart, eller blir det bøgstøgt? 6835233[/snapback] Hvor fikk du kjøpt hengslene du har på topplokket? 6842374[/snapback] di har det sikkert på jernia, clas olhson ol. mvh anki Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Mitt oppsett 6842571[/snapback] ohh hadde vært Übert å hatt i stua! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Complexi gidd og quote bilder da, tar så mye av siden Men den HTPC var lekker!! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Men den HTPC var lekker!! 6845557[/snapback] Helt enig i det, skulle gjerne hatt en slik i stuen. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Fikk dette i presang Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Liker ikke det kabinettet noe særlig, sikkert funksjonelt med de fire viftene man kan ha i sidedøren men liker ikke utseende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå