ovinn Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 bestillte nettop dette med pc-en.. http://img.clubic.com/photo/00204483.jpg 6452418[/snapback] Hvor får du kjøpt det? Merke, pris osv. Så ut som et kjekt kabinett, vet ikke om jeg syns det er litt mye av detg gode, men så greit ut : ) Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 bestillte nettop dette med pc-en.. http://img.clubic.com/photo/00204483.jpg 6452418[/snapback] Hvor får du kjøpt det? Merke, pris osv. Så ut som et kjekt kabinett, vet ikke om jeg syns det er litt mye av detg gode, men så greit ut : ) 6453288[/snapback] fant det på komplett.. aspire x-cruiser http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319846&CKS=PCW ganske billig kabinett, men eg skal lavere å fikse å kødde mykje med det... Lenke til kommentar
Loled Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Mine 3 PC'er 6445699[/snapback] Takker ;] Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) En rask mod jeg gjorde, måtte ha noe midlertidlig Sett fra siden I mørket Endret 8. juli 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Fancy. Men likte ikke rødfargen på fronten. Var stilig i mørket! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Fancy. Men likte ikke rødfargen på fronten. Var stilig i mørket! 6455380[/snapback] Takker, rødfargen ser bedre ut IRL Litt mørkere, men jeg var fornøyd. Jeg likte effekten av matta plexi og grønt lys jeg også. har ikke testa med andre farger så jeg vet ikke hvardan det blir da. Endret 8. juli 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 vet ikke helt om jeg syntes den rødfargen passer jeg heller men veldig stilig det på siden ja til å være en rask modd syntes jeg det er veldig bra for meg ville det der vært et livstidsprosjekt hehe kanskje litt overdrevet men Lenke til kommentar
asfasff Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) τ Endret 19. april 2008 av asfasff Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Holde litt liv i tråden: Sorry for sucky kvalitet, men det 6 år gamle digitalkameraet mitt må ha blitz for å kunne tra bra bilder.. Men noen tips til modding på det? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Off topic,Vero_nica, er du jente? 6435872[/snapback] Ser jeg ut som en gutt på avataren min, eller? 6435900[/snapback] Do I? Klikka_bZerk: Kult vindu du hadde der, men har du tenkt til å lakke kabinettet? Regner med det(?) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nope, har børstet kabinettet med en laminelskive på en vinkelsiliper. Så har jeg lagt klarlakk på det Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Skal bestille to blå kalde katoder(Sunbeam) til ett TT Tsunami jeg får i slutten av august. Hvilken lengde vil dere tro er best? 20cm eller 30cm? Skal også bestille et kald katode basic kit og kanskje et kabelstrømpe kit. Bestiller fra microplex. @Klikka_bZerk, ville blitt kult om du hadde lakket hele kabinettet svart. Kanskje prøvd å fått til en mirror effekt? Endret 9. juli 2006 av TomFu Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Tja, men jeg gidderer ikke legge mer tid og arbeid i det siden jeg har solgt det, og ikke skal bruke det selv. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Skal bestille to blå kalde katoder(Sunbeam) til ett TT Tsunami jeg får i slutten av august. Hvilken lengde vil dere tro er best? 20cm eller 30cm? Skal også bestille et basic kit og kanskje et kabelstrømpe kit. Bestiller fra microplex. @Klikka_bZerk, ville blitt kult om du hadde lakket hele kabinettet svart. Kanskje prøvd å fått til en mirror effekt? 6461531[/snapback] Jeg ville kjøpt 30cm, jeg har de selv . Prisen er jo lik, så jeg antar at 30cm lyser mer enn 20cm? Jeg monterte 2 stykk i et lite typisk fjortiskabinett til en kamerat for ikke lenge siden, og 30cm gikk helt fint i det og. Du får helt sikkert plass til 30cm(selv om jeg aldri ville kjøpt tt tsunami, men det er en annen sak ) Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg også trodde aldri jeg ville kjøpt TT Tsunami. Helt til jeg bestemte meg for å kjøpe fra PS Data der de ikka har Lian Li(heller ikke MIST PSU'er). Så da falt valget på et TT Tsunami. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Noen som har bilder av tt shark her eller? mange flotte kabinetter her. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Noen som har bilder av tt shark her eller?mange flotte kabinetter her. 6462055[/snapback] Her Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg også trodde aldri jeg ville kjøpt TT Tsunami. Helt til jeg bestemte meg for å kjøpe fra PS Data der de ikka har Lian Li(heller ikke MIST PSU'er). Så da falt valget på et TT Tsunami. 6461778[/snapback] så hvorfor kjøper du ikke fra microplex? da får du både mist og lian li og katoderør og kabelstrømper Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 got thai-chi kabinettet, beat that....! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 got thai-chi kabinettet, beat that....! 6462459[/snapback] Bilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå