m-momr Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Pcen min, desverre ett gammelt bilde Noen flere Denne serien er også litt gammel. Ja vet om knekken som var på den ene slangen. Denne er borte. Fikk kommentarer en gang. Slanger er byttet ut med noen stivere. Venter på å starte på nytt kabinett. Om det blir kjøpt eller bygd. Tenker på tre. Så får se. Må ha tid først. drit stilig den da Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 takk Brukt en del tid på den. Men har ikke plass til no mere. Kan ta noen nye bilder når jeg kommer hjem fra jobb idag. Den er nå lakkert matt svart. Ble bedre syns jeg. Ikke halvgrå. Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Her er mitt Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Tøft Om det er mulig å skru av frontplatene på tankfestet og HD kjøleren ville jeg nok kjøpt 5.1/4 deksler og kappet til så det er likt som resten av kabinettet. Men men, det er bare meg Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ikke mye liv her nei. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 http://www.home.no/robinthebest/kabinett.JPG Har akkurat slik kabinnet jeg også men det er sølv! Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 hvilken/hvor side kan jeg uploade bildene mine på? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 her kan du legge ut bilder Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 bruk bare vedlegg knappen du.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Her kan du også laste opp bilder: http://www.forvirra.com/upload/ Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) her et et par bilder av mitt Thermaltake SKulll kabinettt og ett till kansje ikke så bra kavlitet grunnet at det er fra webcammet mitt Endret 5. oktober 2004 av Master Casemod Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Tegnet kabbiset mitt i sketchup for leeenge siden. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ikke mye liv her nei. Noe sier meg at du er "HiFi Tulling" også (no offence). Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ikke mye liv her nei. Noe sier meg at du er "HiFi Tulling" også (no offence). Tok ikke den helt. Fordi? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) isdn warning Mine kruseduller av Spawn. Etter intens rydding i kabinettet. Spørsmål utanom her. Korleis legger dere inn bilde her for å ha eit større hosta ein annan plass? Edit: Ska tru om nerden Ulvestad fekk det til. Ser merkelig ut det der. Øvelse gjer meister. Takker Marius_EV Endret 5. oktober 2004 av Ulvestad Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Korleis legger dere inn bilde her for å ha eit større hosta ein annan plass? Sånn: ? [URL=*link til stort bilde*][IMG=*link til lite bilde*][/URL] (skjønnte ikke helt spm, men greit å vite uansett) Endret 5. oktober 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ikke mye liv her nei. Noe sier meg at du er "HiFi Tulling" også (no offence). Tok ikke den helt. Fordi? Vel, de beina på kabinettet ditt ligner veldig på Nordost Pulsarpoints (i en ny revisjon) til ca 150kr/stk (spikes til komponenter). Men men, never mind Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hehe, da kan jeg fortelle deg at det er skap håndtak og kostet 90 kr for 6 stk. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Her har dere mitt :Chieftec Dragon Midi Tower m/dør og strømforsyning jeg har samme, men det er grønt: ) "less is more" Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Hehe regnet nesten med det om du ikke visste hva jeg mente i utgangspunktet. Noen gamle bilder som ser nesten ut som det jeg har nå. Edit: FJERN DE GIGANTISKE BILDENE FRA QUOTE`N FFS Endret 5. oktober 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå