Tøffe-Tetra Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Mitt fine kabinett Helt hjemmesnekra Bonus features, inni mitt kabinett... Beklager litt jalla bilder, eier ikke digitalkamera, så søstern måtte frem med mobilen sin Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 risern: hva slags kabb er det egentli? ser det er lian li, men vilken modell? jeg lurer også på det samme som Elendil, hva slags sidevindu bruker du? Lenke til kommentar
Risern Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 risern: hva slags kabb er det egentli? ser det er lian li, men vilken modell? jeg lurer også på det samme som Elendil, hva slags sidevindu bruker du? 6435414[/snapback] Her har du kabinettet Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 risern: hva slags kabb er det egentli? ser det er lian li, men vilken modell? jeg lurer også på det samme som Elendil, hva slags sidevindu bruker du? 6435414[/snapback] Her har du kabinettet 6435487[/snapback] takker... Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Risern: Du kunne vel egentlig med fordel ha droppet lyset. Eller, lodde på en bryter (om det er mulig med den vifta).Edit: Badgene også! =) 6435240[/snapback] Smak og behag! Noen liker det slik, noen ikke. Sånn er det bare. Har du bilde av ditt kabinett da? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 6435410[/snapback] Seksi fot! Kabinettet var kult forresten, var ikke pent, men så litt, uhm, gammeldags og "røft" ut... Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 hårete legger liker vi på bilder Så litt ut som du har laget det rimelig kjapt?-Hasteverk er lastverk, noe slikt? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 hårete legger liker vi på bilder 6435820[/snapback] :!: Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Off topic,Vero_nica, er du jente? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Off topic,Vero_nica, er du jente? 6435872[/snapback] Ser jeg ut som en gutt på avataren min, eller? Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg vet ikke jeg. Kanskje du var gutt og det var dama Men er du jente og data interisert? Burde vært mange fine damer som er datainteriserte! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Som dere sikkert ser på avataren min er jeg et flagg. Har dette kabinettet forresten: Orker ikke ta bilder. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Jeg vet ikke jeg. Kanskje du var gutt og det var dama Men er du jente og data interisert? Burde vært mange fine damer som er datainteriserte! det heter interessert / interessant! utrolig vanskelig å skrive det ordet rett....uansett beklager hvis du ikke liker å bli retta på eller no sånt, men av og til så føler jeg at ingen kan stave det ordet rett btw kult med damer på forumet Endret 4. juli 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Loled Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Risern kan du gi meg en adresse på der du kjøpte det Skjermkorte?? Versåsnill =) Lenke til kommentar
yzxxz Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 En liten mod på Shuttle pcen min Lenke til kommentar
BigBirdy Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Som dere sikkert ser på avataren min er jeg et flagg. lmao Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 MOD Den greia der var styggere enn ett neshorn som bæsjer! (litt barnslig utrykk, men whatewah) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 jeg synes den shuttlen så litt tøff ut. uteligger pc Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hm, den der var ikkje akkurat fin. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 hårete legger liker vi på bilder 6435820[/snapback] En liten bommert der Så litt ut som du har laget det rimelig kjapt?-Hasteverk er lastverk, noe slikt? 6435820[/snapback] Det blei litt sånn <bli ferdig før The gathering> opplegg. lokket og bunnen skal antagelig byttes, må bare få tak i en fres og tid. Jeg har fått tak i noen lister til å ha rundt bryterne. Veggene er jeg fornøyd med Kongedetalj: den ene grønne leden er -på- knappen. fikk modda det sånn. er noen fler bilder her: [LINK] Ja, det er mere føtter og hårete legger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå