Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

den alienware lookalike kassa var grei nok, noe preg av billigbygging over seg, ment for å selge pga utseende tenker jeg. likte ikke viftegrillene i kassa bak, for det første blokker de for mye luft, og dessuten kunne de putta inn en 12cm vifte istede for 2*8cm vifter.

men grei kasse dersom du bare skal ha noe uten å bunnskrape kassa, kunne finni på å kjøpt den selv som kasse til en nr 2 pc ellnosånt

Lenke til kommentar
Noen som gidder å legge ut bilder av hvor man skjuler kabler i det samme kabinettet som anki91 har?

6315982[/snapback]

Det ser ut som om det er helt likt innvendig som mitt eget kabinett: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...NDWIN&mcat=c134

Mine "triks" er først og fremst å gjemme kabler bak hovedkortplata. (spesielt hvis du ikke har modulær psu). Det andre er å strekke kabler øverst inn i 5,25" bayene, også kommer de ut i 3,5" bayene. Fungerer utmerket med strømkabler til harddisker og skjermkort. Vet ikke om jeg har så mange andre gode tips :p

Lenke til kommentar
Noen som gidder å legge ut bilder av hvor man skjuler kabler i det samme kabinettet som anki91 har?

6315982[/snapback]

Det ser ut som om det er helt likt innvendig som mitt eget kabinett: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...NDWIN&mcat=c134

Mine "triks" er først og fremst å gjemme kabler bak hovedkortplata. (spesielt hvis du ikke har modulær psu). Det andre er å strekke kabler øverst inn i 5,25" bayene, også kommer de ut i 3,5" bayene. Fungerer utmerket med strømkabler til harddisker og skjermkort. Vet ikke om jeg har så mange andre gode tips :p

6316242[/snapback]

stemmer der er likt innvendeig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...