Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Det er bare sånn, for mye lys=ikke så stilrent : P Vertfall sånn for meg. Og at det bare er to farger var litt vanskelig å se, mn det var vertfall litt for mye for min del. Greit, det skal være mye lys i sånne kasser, men ikke altfor mye

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ternger ikek rakke ned på fyren heller da, kan heller fortelle han hvordan han kan forbedre kabinettet

6257256[/snapback]

Vi rakker ikke ned, vi bare sier meningene våres? Herregud, skal da ikke rakke ned for at han har et ikke-så-veldig-pent-kabinett-i-mine-øyne, mn jeg sa på en måte at han kunne dempe lysene sine litt/ta bort noen, rydde litt kan han gjøre, og gjøre en litt mer finish kanskje (få på plexi på cd/dvdrom i steden for dekslet som er der nå).

: )

Lenke til kommentar

jeg liker stilrene kasser jeg også for all del, men har også vært litt begeistra for plexi kasser, og denne var helt grei synes jeg, ser fram til nye bilder.

saken er at når du har en sånn kasse så er det bedre med mye lys, og det at man ser ledningerer kanskje like greit, for det går jo ikke å sjule de. eneste måtte være at du prøvde å legge de litt i system ellno.

Lenke til kommentar

Etter min mening; Helt perfekt! Temperaturer holder seg lave pga. veldig bra airflow både med viftemuligheter (Plass til 9 stk), og måten kabinettet er bygd opp på. Kjempegod byggeplass i kabinettet, med uttagbar hovedkortskuff og nok av plass rundt hk til å legge kabler osv. Kvaliteten er absolutt sweet! Er vell kun 2 små deler på kabinettet som er plast, resten er alu! Plasten er av god kvalitet den og, er ikke noe å utsette for det. Har bære-håndtak på toppen for lett transport, og masse usb tilkoblinger i front (Også firewire). Designet på kassa er ihvertfall bra syntes jeg, men det er vell smak og behag.

Eneste problemer jeg har hatt med denne etter jeg fikk den, var noen av PCI slottene som var litt harde å få på plass. Ellers var det noen skruehull jeg ikke fikk til å passe helt, men går vell lett inn om jeg bruker en maskin til å gjøre jobben ;)

Det viste seg på førsten å være ett lite problem å få hovedkortet A8N32-SLI inn i kabinettet, men er ikke slik nå lenger tror jeg. Dette er ikke av egen erfaring, men lest i utenlandske forumer rundt omkring. Er ikke noe som blocker over deler av hk på versjonen som nå selges i butikken, for er ikke slik på min. Denne feilen ble fikset veldig fort etter kabinettet nådde butikkene mener jeg å huske.

Alt i alt, så kommer man ikke til å angre på kjøpet av denne søtsaken :) Mulig det for noen ikke ses å være nok isolasjon for lyd på kabinettet i og med at dørene har sprinkler istedet for plexi eller rein alu dør, men jeg merker ikke noe spess.

Wow... ble litt mye det her :p Håper uanset du fikk noe informasjon ut av det!

Du kan gjerne kontakte meg på PM om det er mere du lurer på, og om det er noen bilder du kune tenke deg å se!

EDIT:

Sweet, endelig noen som har det kabinettet! Men du må se til å poste noen bilder av innsiden også. Jeg lurer på om det er plass til en trippel-radiator i front?

Skal ta bilde så fort jeg får tid :) Har ikke så mye erfaring med vannkjøling, så vet ikke hvor mye plass en "trippel-radiator" vanligvis tar :p Hehe

Endret av Martin Klemp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...