SideburnsKongen Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Etcher skal jo plaseres på innsiden av et plexiglass, så den blei speilvent ja.. Det fant jeg ut en gang også.. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Dette kabinettet har jeg gått lei. Det avr ganske dårlig kvalitet. Sidedørene er skjeve, det bråker pga 0 vibrasjonsdemping. Det enseste plusset er at den har en fin stillegåenede vifte og at den har "stealth" dvd-rom. Har tenkt til å kjøpe et nytt ++ masse stæsj. Har det dere noen forslag? Det må nesten være aluminium, stille og kjølig. Har tenkt en den på Lian Li, men går ikke noe særlig over 1000 kr. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 *tilbake i mine innlegg Har dette grimme kabinettet Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hmm...den har fått større PSU siden sist. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hmm...den har fått større PSU siden sist. 6247312[/snapback] ja.....har ikke den PSU'en lenger da. bruker thermeltake 680 watt (overkill) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Dette kabinettet har jeg gått lei. Det avr ganske dårlig kvalitet. Sidedørene er skjeve, det bråker pga 0 vibrasjonsdemping. Det enseste plusset er at den har en fin stillegåenede vifte og at den har "stealth" dvd-rom. Har tenkt til å kjøpe et nytt ++ masse stæsj. Har det dere noen forslag? Det må nesten være aluminium, stille og kjølig. Har tenkt en den på Lian Li, men går ikke noe særlig over 1000 kr. 6247210[/snapback] http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...NDWIN&mcat=c134 Du kunne jo gjort en del med kabinettet da, satt inn en del div lyd dempigs ting, osv.. Men hvis du ikke gidder det kjøper du deg det lian li kabinettet jeg linket til, bra, still og pent.. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) ja, Etchen er jo speilvendt 6246761[/snapback] den ble speilvendt ja men gidder ikke ta den av. men tenkte ikke på det når satt det på Endret 6. juni 2006 av bzerk Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Litt mye juletre for min smak... Endret 6. juni 2006 av bzerk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Litt mye juletre for min smak... 6255206[/snapback] I agree! juletre er ikke pent. Men ikke bruk img tags i quoten eller bare fjærn bildene da Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Aldri sett ett styggere kabbinett. Juletre Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 her er vi hyggelige ja ! hver har sinn smak vettu mange syntes kanskje dette er litt kult... Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Og andre syntes det er veldig stygt Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Jeg synes at det er kult. Men hadde du ruddet kablene og sånt mye bedre så hadde det sett enda bedre ut. Har man valgt et gjennomsiktig kabinett så må alt være ryddig. EDIT: så ikke at det var cs-griller, FJERN dem og bytt de ut mot noe annet. Endret 6. juni 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Får mye juletre for min smak. glitter og "stas" Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Gjennomsiktige kabinett = :s De som har Lian Li 6070A SCAND kan gjerne poste noen bilder her. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Enda mer gjerne fulltower LianLi Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Litt mye juletre for min smak... 6255206[/snapback] I agree! juletre er ikke pent. Men ikke bruk img tags i quoten eller bare fjærn bildene da 6255260[/snapback] Hva pynter dere på juleaften da? pamle kanskje^^ Så morsomt.. Mn det var mye juletre det der, altfor mye.. to farger, max i et sånt kabinett Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det er jo kun 2 farger i kabinettet, rød og blå. Forresten så er bildet gammelt, etter jeg skifta grafikort så har jeg rydda i kablene. Skal hente Zalman CNPS9500LED imorgen så skal ta nye bilder. Skjønner ikke hvorfor folk ikke liker "Juletre" Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Dubbelpost-....... Endret 6. juni 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå