Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen som du skulle briefe med at du har de jævla 1337 postene da.

Gad. Morro om alle skulle gjort sånn som deg? Kanskje du skulle skrive i signaturen at du har hatt 1337 poster en gang? ...

Cry me a river and build a bridge. Get over it.

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Mye mulig jeg har postet bildet før, men poster det fordet..  :)

*bilde*

Har gjort litt siden det, prøve å få tak i et nyere bilde snart..

Wee..

6151032[/snapback]

nice vifte grill.

6151057[/snapback]

Takker..

Edit: NorthGarden:Sorry da.. Har bare skrivi på slutten av posten at jeg hadde 1337 innlegg, jeg er da ikke den første som har gjort det..

Endret av Mr_Razer
Lenke til kommentar

hcnielsen: Gidder du legge opp et litt bedre bilde? Så lite på det, hadde vært fint med lys også..

Exici: Gidd..

----------------------------

Var på LAN i helgen, ryddet litt, så nå sitter bakdøra på, permanent tenker jeg! : ) Før var den av, sant..

RaidmaxCobraMedium.jpg

RaidmaxCobra2Medium.jpg

RaidmaxCobra3Medium.jpg

^Det er ripete som satan, og masse flekker på det, men drit i det, gidder ikke gjøre noe med det, bytte av kasse er snart på vei! Fronten er også tatt av, den var utrolig stygg etter min mening, så jeg tok den av.. Ellers er resten greit, Power, Reset og Dvd-knappene er byttet ut, 1xBulgin og 2x"Bulgin" brytere :) Digge <3

[EDIT]

Byttet bilder..

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Pent, litt "feig" kamerakvinkel men.

Hadde vært bedre rett fra siden av.

Men det ser pent ut fra denne vinkelen.

Hva har du i bunn, sølvpapir?

- Vanskelig å se fra denne vinkelen. :/

6146661[/snapback]

Kan fikse et fra siden også..men er litt vanskelig der hvor pcen står nå. Sølvpapir nei, er støydempingsmatter ;)

Lenke til kommentar

IMG_2158.jpg

IMG_2157.jpg

IMG_2156.jpg

Sånn..ikke spørre hvorfor bildene er sånn..blir bare sånn...photobucket gjør dem små fordi de er over 1mb...

Grunnen til at det er slange et sted er pga jeg gikk tom for rørbend...og gadd ikke kjøpe fler..ville bare ha i gang maskin...men skal lage det snart..

Endret av Mikkel87
Lenke til kommentar
IMG_2158.jpg

IMG_2157.jpg

IMG_2156.jpg

Sånn..ikke spørre hvorfor bildene er sånn..blir bare sånn...photobucket gjør dem små fordi de er over 1mb...

Grunnen til at det er slange et sted er pga jeg gikk tom for rørbend...og gadd ikke kjøpe fler..ville bare ha i gang maskin...men skal lage det snart..

6155783[/snapback]

digg vanntank

Lenke til kommentar

6155783[/snapback]

digg vanntank

6156245[/snapback]

Ja jeg liker den...er litt dyr da...syns jeg hvertfall, er tross alt bare en plexidunk..har montert vanntempmåler i den også da...den tappen mellom slangeniplene..

Lenke til kommentar

6155783[/snapback]

digg vanntank

6156245[/snapback]

Ja jeg liker den...er litt dyr da...syns jeg hvertfall, er tross alt bare en plexidunk..har montert vanntempmåler i den også da...den tappen mellom slangeniplene..

6156266[/snapback]

hva viser tempen da ?

Lenke til kommentar
Hva er inni PSU'en? Vann? Ellers bra, litt kabelrot nederst og rundt PSU og drev.

6156535[/snapback]

Kan aldri tenke meg at det er vann inni der, isåfall vil jeg ha oppskriften på hva du gjorde^^ Mn det er vel bare blå Plexi eller no lys inni der^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...