Rostad Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Det var ganske fint Pentuim 4, men er litt skrikende farge fram syns jeg. Skulle kanskje hatt en litt mer "nøytral" farge så hadde det blitt enda finere. Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 mange kule kabinetter her ja ønsket noen va mine ;P kommer bilde av mitt snart skal bare skjeeferdig hullet te plexien min Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Pentium 4: Nice, men som snaxxor sier, litt "Opplysende" farger, men bra arbeid.. Likte det gitteret.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Bra at det falt i smak hos noen. Poenget var å gjøre kabinettet litt opplysende. Gjør seg fint under bordet på et LAN eller i en atomreaktor. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Liten update fra min side, vet ikke om det er nødvendig å poste noe bilde, men må få litt liv i tråden Lenke til kommentar
Catch`Alpha Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Resten av Hw er bestilt nå, så legger vel ut godklumpen min om noen dager. Er det interesse for bilde av HW før og etter innstalering i kabbis eller blir dette litt Off Topic? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Resten av Hw er bestilt nå, så legger vel ut godklumpen min om noen dager.Er det interesse for bilde av HW før og etter innstalering i kabbis eller blir dette litt Off Topic? 6078595[/snapback] Du kan legge ut oversiktsbilder av kassa her, og resten i hvordan ser det ut inni deres kabinetter-tråden, det er lite liv der og... Så blir det liksom litt fordeling^^ Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Resten av Hw er bestilt nå, så legger vel ut godklumpen min om noen dager.Er det interesse for bilde av HW før og etter innstalering i kabbis eller blir dette litt Off Topic? 6078595[/snapback] kjør på med bilder. men kanskje lurt å same flesteparten av selve installasjonen i en egen tråd, og så bare ta et par i denne tråden. Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 min hjemmelagde "cube" "det praktiske forran det pene" Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Det der så hverken praktiskt eller pent ut.. hehe Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 God plass da^^ Men ikke direkte pent nei : p Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 hehe.. funker sikkert, men det skulle vært 2 like store kabinett i det minste Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Får vel joine her jeg og, reklamere litt for prosjektet mitt Project River i all sin prakt, litt uferdig dog: Prosjektet er under arbeid og vil bli fortsatt på over helga Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 blir dyrt med 2 lianli kabinetter så da tok jeg ett annet.. uansett så er det masse plass å det funker bra for meg veier ikke så mye heller Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 sånn ser da min ut etter lakkering!! Champagne Brun Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Her er min: Pent og ryddig Endret 12. mai 2006 av Håkki Lenke til kommentar
mossing91 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Mitt bidrag Et moddet Raimax Mustang 866 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Her er min: Pent og ryddig 6091109[/snapback] Nei.. Mitt bidrag Et moddet Raimax Mustang 866 6092124[/snapback] Du burde holde deg til en farge på lysa.. Ellers helt greit.. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Kabinettet er brukbart, litt mye rot inni der men.. Kompis av meg har samme kabinett, litt vanskelig å skjule ting inni der men du får det til. Og det var utrolig juletre!! Prøv å bruk bare EN farge! Myye finere, og kabelstrømper^^ Har ryddet mer inni det nå og jeg har også bare en farge Juletre er ordet her ja, 1 farge holder. Btw: ta en fuktig klut og vask kabinettet ditt, fullt av fingremerker jo! Har vasket det ZayCon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå