SideburnsKongen Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Denna skjønte jeg ikke... :S 6037300[/snapback] Hva skjønte du ikke? 6037319[/snapback] Nei, jeg hadde posta den med bildene i, og etter du hadde postet igjen, kom det enda en tråd med et bilde som var halvveis opplasta.. Men endret posten Blei bedre ja Dj Ovin..Begynner å bli veldig bra, men rydding da? 6037338[/snapback] Det blir vertfall ikke værre Rydding er en historie for seg selv.. ;p Fått Mist 500W sant, så satt jeg den inn og rydda skikkelig bra! Men så funka seff ikke pc'n når jeg trykka på Power-knappen.. Måtte rive ut omtrent alt igjen, og prøvde noen ganger før det funka igjen. Svett i trøya da ja^^ Tror ikke jeg orker å rydde noe før jeg bytter kabinett til BD (Black Diamond) 6037341[/snapback] Ok, er kjedlig å rydde alt på nytt ja.. Black diamond er skikkelig fint ass.. Beundrer det.. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Katter kan faktisk hoppe da? Spirre: Leste du det som er skrevet på forgje side? 6028789[/snapback] hæ? hva ere du skavler om? jeg sa jeg ikke likte viftegriller, og du sa at det var greit å ha pga katter, jeg sa at jeg har sidadøra på, og så kommer du sier noe om at de kan hoppe? har du kutta taket av kassa di eller noe? så vidt jeg var så har alle kasser med orginalt vifte i taket en form for beskyttelse som funker som en viftegrill? plz forklar deg og hva er det jeg skal ha lest på forrige side? btw, @ complexity voldsomt lysende kasse du har 6032323[/snapback] Den om å hoppe var til viftene i toppen, og de er uten viftegriller.(den var rettet mot din første post øverst på denne siden Den andre var ment mot posten din om sidedøra, siden du retta den posten mot meg, så sa jeg til deg: Har du lest postene på forgje side? D.vs: Det har aldri vært snakk om sidedører, det har hele tiden vært snakk om viftegriller. Get it? --- Men nok krangel om det, Dj ovin: pen kasse Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 DJ Ovin: Ble mye bedre det der Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Mr_Razer: Tusen takk Fint noen liker det^^ Patrick.M: Takk : ) Klikka_bZerk: Jah, enig der Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Dj Ovin: Pent, faktisk en stor forandring. Hva med å runde av disse, så de blir paralelle med "kanten" inni? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 NG: Kan hende jeg gjør det ja, men tror jeg skal bytte ut plexien, den der er såpass ripete så Skal se å få renset det og se om det blir mindre møkkete da, kan hende det er mye møkk der og. Skal gjøre en litt større mod en denne på hele kabinettet senere, må bli ferdig med to andre først Takk btw : ) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Kanskje bytte vifte grillen også..? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Kanskje bytte vifte grillen også..? 6037797[/snapback] TT grillen du tenker på? Kanskje jeg skal ta den bort, eller bytte ut med en.. Får se, skal lage en liten idetråd litt før jeg skal begynne, får se hva som kommer opp der Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Har du grill på sidedørvifta? Kanskje rydde litt, hadde gjort mye. Den strømforsyninga fortjerer det! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Har du grill på sidedørvifta? Kanskje rydde litt, hadde gjort mye. Den strømforsyninga fortjerer det! 6037838[/snapback] Hva slags strømforsyning er det? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Har du grill på sidedørvifta? Kanskje rydde litt, hadde gjort mye. Den strømforsyninga fortjerer det! 6037838[/snapback] Ja, jeg vet Men jeg orker ikke, er ikke lenge til jeg skal bytte kabinett heller, og om du leste det, så har det en historie Jeg ble litt stressa etter å få det til å virke. har ikke grill på sidedøra nå nei, skal finne til en nå, Blade^^ (Eneste jeg har) Den fortjener mer enn dette kabinettet og! Nei, får se om jeg kanskje tar en liten ryddings en gang da, kanskje.. Btw, sablabra: Det er MIST 500W Endret 3. mai 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Tenkte mer på der det ikke er grill, skreiv litt feil.. Personelig syns jeg Denne er fin.. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Btw, sablabra: Det er MIST 500W 6037864[/snapback] Da fortjener den en liten ryddejobb ja . Jeg får samme selv på fredag, så jeg får poste litt bilder da Litt ot; men er den stillegående? Endret 3. mai 2006 av sablabra Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Gjør nemlig jeg og, har en annen versjon, mye styggere, enn den der, fulgte med kabinettet. Fant ut at jeg lar det stå åpent litt til der. Passa ikke i det hele tatt! Det som er dumt er at de aldri har 120mm grillen inne.. Ventes 03.07.2006 Villt hvor lenge man må vente! Tror jeg skal forhåndsbestille noen .. (120mm Blade) Mist'en er stillegående ja! Jumpstartet den en gang, jeg måtte legge øret inntil for å høre.. : ) Gled deg! Endret 3. mai 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Catch`Alpha Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Har gått til annskaffelse av Lian Li PC7BSCANDWIN Og mist 600W Bilde kommer når resten av HW blir bestilt Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Har gått til annskaffelse av Lian Li PC7BSCANDWIN Og mist 600W Bilde kommer når resten av HW blir bestilt 6040875[/snapback] *Glede seg til bilder* Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 me to. få ut noen bilder av psuen føre du monterer den, du ser ikke noe til den i de kassene pga sideplatene øverst. alt du ser er kabler. Lenke til kommentar
Catch`Alpha Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 me to. få ut noen bilder av psuen føre du monterer den, du ser ikke noe til den i de kassene pga sideplatene øverst. alt du ser er kabler. 6044229[/snapback] Jupp, men de sideplatene er kjekke, skjuler kablene har ikke no kamera her atm, har dog montert PSUen men skal vel fikse et bilde så snart som det lar seg gjøre Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 ja de er kjekke sånn sett. bilder må du fikse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Ja, her kommer en oppgradering fra meg. Det ble ferdig i går, men jeg tror jeg skal la hardwaren min bli stående i Sharken så lenge jeg. Bilde 1: Bilde 2: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå